biletys hidastaa ihan sikana painonlaskua!
Vaikka käyn harvoin,juon kohtuudella (6 siideriä) ja sinä päivänä syön tosi kevyesti,seuraavana päivänä en mätä kaksinkäsin herkkuja,ehkä 1 karkkipussin..vaaka näyttää vielä viikon kaksikin tämän jälkeen +2-3kg...tosi kiva...aina sama juttu,sit just kun olen saanut nuo pois ja ajattelen pääseväni taas uusiin lukemiin,lukemaa siis alaspäin,jo on taas jotkut kekkerit joissa olisi kiva kohtuudella ottaa ja mennää tanssimaan illalla. Taaaas sama tilanne.olen nuorikin vielä...
Kommentit (21)
Sama täällä kuin ap:lla. Paino jämähtää, turvotus nousee ja ei laihdu millään, vaikka söisi miten vähäkalorisesti ja hiilarittomasti.
Parempi olis olla tosiaan juomatta kokonaan, jos haluaa oikeasti laihtua.
Sama jatkuu keski-iässä, voin vakuuttaa :) 6 siiderissä on jo melkoisesti kaloreita, lisäksi valvominen ja mahdollinen suolainen ja/tai makea ruoka vaikuttavat.
Kuusi annosta ei todellakaan ole naiselle kohtuudella: "Alkoholin riskirajat on määritelty miehillä maksimissaan 7 annokseen ja naisilla enintään 5 annokseen päivässä, mutta sillä kolkutellaan jo terveysriskejä."
Eikä toi ole mikään ihme, ettei laihduttamiselle tee hyvää bilettää ja juoda kaloreita. Joko lähdet selvänä/juot oikeasti kohtuudella (1-3) tai sitten mietit onko bilettäminen tärkeämpää mitä terveys.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 22:25"]
Kuusi annosta ei todellakaan ole naiselle kohtuudella: "Alkoholin riskirajat on määritelty miehillä maksimissaan 7 annokseen ja naisilla enintään 5 annokseen päivässä, mutta sillä kolkutellaan jo terveysriskejä."
Eikä toi ole mikään ihme, ettei laihduttamiselle tee hyvää bilettää ja juoda kaloreita. Joko lähdet selvänä/juot oikeasti kohtuudella (1-3) tai sitten mietit onko bilettäminen tärkeämpää mitä terveys.
[/quote] vittu mikä nipo 317
No kuusi siideriä ei kyllä kovin kohtuullista ole. Luultavasti kyse on sentään 33cl siidereistä, en usko että kukaan nainen pystyy juomaan illassa kolmea litraa sidukkaa. :D
Onhan tuossa nyt joka tapauksessa parisentuhatta kaloriakin ja noin kilo sokeria joten ei ihme jos vähän turvottaa.
Itsellä alkoholin nauttiminen poista nesteitä ja paino vähenee, mutta siis juon oikeasti kohtuudella enkä pelkkää sokeria.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 22:27"]
[/quote]
No turha tulla itkee foorumille, että on läski, jos ei osaa hallita alkoholinkäyttöään eikä herkkujen mässäystä.
Paino ei nousu mut ei laskekkaan (ylipainoa on kyllä hiukan) helposti menee joka iikonloppu vähintääm 20 annosta per päivä alkoholia :)
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 22:34"]
No kuusi siideriä ei kyllä kovin kohtuullista ole. Luultavasti kyse on sentään 33cl siidereistä, en usko että kukaan nainen pystyy juomaan illassa kolmea litraa sidukkaa. :D
Onhan tuossa nyt joka tapauksessa parisentuhatta kaloriakin ja noin kilo sokeria joten ei ihme jos vähän turvottaa.
Itsellä alkoholin nauttiminen poista nesteitä ja paino vähenee, mutta siis juon oikeasti kohtuudella enkä pelkkää sokeria.
[/quote]
Kilo sokeria? Tuliko laskuvirhe?
Heh heh, kylläpäs sitä nyt esitetään. No sitä et varmaan juo, mutta ei tuo 3 litraa normaalille naiselle millään tavalla mahdoton määrä ole jos nyt "bilettämässä" käy. Toki ei sinänsä terveellistä tai suotavaa, mutta syöväthän sitä jotkut suklaatakin levyn kerrallaan. Jos kuivaa juo niin kalorimäärä pyörii tuhannen paikkeilla, paljonhan se on mutta jos syö muuten kevyesti niin ei sen pitäisi dieettiä kaataa (tosin harvoin sitä nyt tulee kännispäissään niin kevyesti syötyä).
[/quote]
Ota ammattimainen ote siihen bilettämiseen: jos haluaa kännätä, paras juoma on alkoholi, ei lotrata niitä lantrinkeja. Janoon vettä. Ja tanssia pitää niin, että tulee jano, muttei nälkä. Ja loppuyö kuuluu sekstata, ei notkua rillillä.
No on vähän eri asia juoko oikeasti päivittäin 6 annosta vai yhtenä päivänä viikon tai parin välein...ne muuthan päivät todennäköisesti sitten ollaan ihan selvin päin. Ja tuollaiset kevyet juomat eivät nouse päähänkään vaikka niitä kuinka kittaisi.
Siis ihanko tosissaan täällä nyt jotkut ovat sitä mieltä, että kolme litraa siideriä on ihan kohtuullista? Apua.
Itse en varmaan selviäisi hengissä kolmesta litrasta ja johan siinä on sokeria sellainen kasa että ei normaalikokoisen naisen kroppa sitäkään vedä yhdessä illassa.
Itselle kohtuullinen määrä on yksi 33 cl siideri, kaksi samana iltana on sitten jo reilummin ja enempää en ole kokeillut.
No joo siis ap ei tosiaan juo joka vloppu, kerran kuussa tai kahdessa kuussa..ja mulle toi 6 isoa sidua on sellanen että helposti menee kun 5 alotan ja 3 yöllä lopetan,tanssin välissä hikipäässä ja kävelen paljon. Ja lisäksi olen 110kg nainen,joten en ole edes missään räkäkännissä tuon jälkeen. Valitsen usein lite siidereitä. mutta joo,nyt ei sovi bilettää,haluan painoa pois. AP.
voi voi, mä olen laihtunut vaikka käytän alkoholia lähes päivittäin. aivan varmasti syöminen ja liikkuminen vaikuttavat asiaan.
Sama kai se on mistä ne ylimääräiset kalorisi tulevat, suklaapatukoista, mehusta, siideristä...
Suklaapatukoidenkin syöminen hidastaa ihan sikana painonlaskua niinq.
Mulla biletys taas tiputti painoa. Mutta en juokaan alkoholia, kävin vain tanssimassa läpi yön joka viikonloppu ja join lähinnä vettä, joskus lasillisen limpparia tai mehua että verensokeri pysyy hallinnassa. Muutamassa kuukaudessa tippui 10kg. En harrastanut muuta liikuntaa enkä muuttanut ruokavaliotani mitenkään. Nyttemmin ei ole enää jaksanut tuollaista tahtia, painoakin tuli se 10kg pikkuhiljaa takaisin kun lopetin bilettämisen. Sitten muutin ruokavaliota ja taas lähti 10kg 3 kuukaudessa ja takaisin ei ole tullut, kun ruokavalio on pysynyt hyvänä :) Ja juon alkoholiakin välillä.
[/quote]
Mitä Vit..ua hourit... Missä kuplassa täälä jotkut elää. Mä juon siideriä aina vähintään 7 kpl, ja ovat 0,5 litran tölkkejä. En tule edes juurikaan hiprakkaan. Hohhoijaa... Olen 60 kiloinen nainen.
Mulla taas ryyppääminen aiheuttaa sen, että nesteet lähtee liikkeelle ja seuraavat pari päivää olen vaatekokoa pienempi.