Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu viedä 9-kuukautinen vauva päiväkotiin?

Vierailija
16.07.2006 |

olen sama tyyppi joka tuossa paasaus-ketjussa yhdellä lauseella aiheesta paasasi.

kysyn oikeasti avoimin mielin, puhtaasta mielenkiinnosta, että millainen fiilis jää äidille aamulla kun vie pienen, alle vuoden ikäisen lapsen hoitoon?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmäperhepäiväkotiin siirtyi 1,5v:n iässä.

Vierailija
2/3 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minulla on 9kk vauva ja tuntuisi todella pahalta jättää hänet vieraiden hoteisiin päiväkotiin!

Ajatuskin kuristaa sydäntä, olen sen verran itsekäs, etten voi ottaa riskiä, että vauvani annettaisiin yksin itkeä kun joku toinen häntä tönisi tms.. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkotiin en veisi, ihan sen takia, että olen itse päiväkodissa töissä ja se meidän päiväkoti sisarusryhmineen ei ole oikea paikka alle vuoden ikäiselle. Ensisijaisesti etsisin hyvän perhepäivähoitajan, joista suurimman osan tällä kylällä tunnen henkilökohtaisesti. Toiseksi tekisin lyhennettyä työpäivää, ettei lapsen hoitopäivä venyisi sinne keskimääräiseen 9 tuntiin päivä.

Näitä(kin) asioita kannattaa miettiä etukäteen, että voisi jotenkin varautua siihen tosiasiaan, että äitiysloma loppuu aikanaan ja hoitovapaa ei kaikissa perheissä taloudellisista tai muista syistä onnistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän