Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä 50-vuotias voi tehdä näyttääkseen nuoremmalta?

Vierailija
28.08.2013 |

Onko kenelläkään hyviä ideoita vai onko peli menetetty?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä todellakin haulan näyttää nuoremmalta kuin olen! 50 vuotiaana mulla on tähän "nuoremmuuteen" vähän erilainen perspektiivi kuin 27-vuotiaana. 
Eli nuoremmalta näyttäminen ei tarkoita, että yrittäisin näyttää  vaikka 32-vuotiaalta. Vaan haluan näyttää joltain ´40-veeltä.

Hyväkuntoisena pysyminen, jaksminen, aktiivisena oleminen ja uusista asioista kiinnostuminen käy vuosien mittaan vaikemmaksi ja vaikemmaksi. Juurikin kun on jo sitä elämä elettynä.

Vierailija
42/49 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän tennareista, t-paidoista, huppareista, nahkatakeista ja pillifarkuista enkä ikinä pukeudu tätimäisesti. Olen muutaman vuoden päästä 50 v ja päätän jo itse pukeutumisestani!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyttiinköhän tässä nyt vinkkejä naisille vai miehille? Vai molemmille?

Vierailija
44/49 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi käyttää Lactacydiä ihon puhdistuksessa koska maitohappo nuorentaa ihoa.

Vierailija
45/49 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on ihan epärealistisia piiovttuilu-hymistelijä vastauksia, että kaikkien pitää vaan näyttää ikäiseltään.

Menkää kattomaan nykyajan työelämää, taikka sinkkumarkkinoita että kannattaako näyttää edes 45 vuotiaana ikäiseltään.

Vierailija
46/49 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollisen väriset ja hyvinhoidetut hiukset nuorentavat. Monesti liian blondatut tai lähes mustat kuivat hiukset vanhentavat. Vaaleat hampaat nuorentavat. Hehkeä iho nuorentaa eli vedenjuonti, hyvä ruokavalio ja liikunta auttaa. Liikkuminen pitää myös kropan hyvässä kunnossa. Sitten vielä trendikäs vaatetus. Ei liian vahvaa meikkiä tai mitään pinkkejä huulipunia ja vaaleansinisiä luomivärejä.

http://glo.msn.com/beauty/what-50-looks-like-now-and-why-it-looks-like-the-new-30-7281.gallery#!stackState=0__%2Fbeauty%2Fwhat-50-looks-like-now-and-why-it-looks-like-the-new-30-7281.gallery%3FphotoId%3D53921

Vierailija
47/49 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käynyt Thaimaassa RF- ja IPL-hoidoissa, jotka kiristävät ihoa ja hävittävät ryppyjä. Ne ovat paljon edullisempia siellä, tosin varmaan Virossakin saa Suomea halvemmalla. 

Mitään botoksia en halua ottaa, koska silloin pitää yleensä laittaa myös täyteainetta ihon alle, se tuntuu todella vastenmieliseltä. 

Minusta laiha ei välttämättä ole hieman pyöreää nuoremman näköinen, vaan päinvastoin pieni rasvakerros pingottaa kasvojen ihoa. Ja iloinen pilke silmäkulmassa se vasta nuorentaakin, puhumattakaan 19:sta suosittelemasta nuoresta miesystävästä. :-D

Vierailija
48/49 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes pitäisi? Mulla ei ole tarvetta näyttää nuoremmalta kuin muut, mutta haluan olla hyväkuntoinen. Se on paljon tärkeämpää. Koska olen pian 50, saan myös näyttää siltä. Ei iässä ole mitään hävettävää,  minkään ikäisellä. Koska jokainen käy kaikki ikävuodet läpi siihen asti kun elää. Miksei saisi kulloinkin näyttää sen ikäiseltä kuin on? Teinitytöt haluaa epätoivoisesti näyttää aikuiselta ja tantat nuorelta. Miksei yksikään  mies kysele samaa - paitsi osa teineistä, kun ne haluaa kaljaa.  

Vierailija
49/49 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvansiirto kasvojen kuoppapaikkoihin omasta rasvavarastosta tehtynä.