Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Natsiko: takavarikoin lukiolaisen juomat ja kielsin koulun päätösjuhlat?

Vierailija
01.06.2013 |

Olenko liian tiukka vanhempi. Tytär jäi kiinni ovella kun kassi vaikutti suurelta: siellä oli neljä siideritölkkiä. Takavarikoin juomat enkä tämän takia päästänyt kavereiden kanssa juhlimaan koulun päättymistä, vaikka oli jo luvattu ja sovittu. Nyt tytär pitää ylitiukkana ja väittää minun tuhoavan sosiaalisen elämänsä. Nänkö on?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sitten kotona... mummon takia!

Vierailija
2/19 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit ihan oikein. Jos siis tyttäresi on alaikäinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein toimit, jos ei vielä 18v.

Vierailija
4/19 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

natsi.

Vierailija
5/19 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

La ja klo 22.30, stadilaiset vanhemmat, menkääpä katsomaan jos kullanmurunne menneet hietsuun dokaileen.

Vierailija
6/19 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 22:24"]

Olenko liian tiukka vanhempi. Tytär jäi kiinni ovella kun kassi vaikutti suurelta: siellä oli neljä siideritölkkiä. Takavarikoin juomat enkä tämän takia päästänyt kavereiden kanssa juhlimaan koulun päättymistä, vaikka oli jo luvattu ja sovittu. Nyt tytär pitää ylitiukkana ja väittää minun tuhoavan sosiaalisen elämänsä. Nänkö on?

[/quote]Tyttö kai 16 tai 17. Aivan oikein teit mitä alaikäinen tekee siiderillä

Vierailija
7/19 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natsi olet, 4siideriä ei paha määrä, koulun loppuminen ja loman alkaminen todella iso asia nuorena.

Etkö itse ap ole juonut alkoholijuomia tuon ikäisenä??

Vierailija
8/19 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis koulun päättymistä vai lukuvuoden päättymistä?

Vierailija
9/19 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 22:57"]

Natsi olet, 4siideriä ei paha määrä, koulun loppuminen ja loman alkaminen todella iso asia nuorena.

[/quote]

Alkoholi ei kuulu alaikäisen elämään.

Vierailija
10/19 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 22:57"]

[/quote]

Alkoholi ei kuulu alaikäisen elämään.

Vierailija
11/19 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi piti estää tytön lähteminen? Olisit vain takavarikoinut juomat. Nyt annat sellaista viestiä, että ilman siideriä ei voi juhlia ollenkaan.

Vierailija
12/19 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi piti estää tytön lähteminen? Olisit vain takavarikoinut juomat. Nyt annat sellaista viestiä, että ilman siideriä ei voi juhlia ollenkaan.

Vierailija
13/19 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin minäkin olen natsi kuin käyn hakemassa alaikäisen lapseni poliisilaitokselta tai sairaalasta, kun on hillunut jossakin humalassa.

Elämässä on pantava asioita joskus tärkeysjärjestykseen, eikä vanhemman tärkein tehtävä todellakaan olla mieliksi lapselleen.

Jos alaikäisen sosiaalinen elämä kaatuu siihen, ettei saa mennä juomaan 4 siideriä, niin parempi niin. Sosiaalista elämää on - tai ainakin pitäisi olla alaikäisilläkin ilman alkoholia.

Minäkin join alkoholia tuon ikäisenä. Siitä viisastuneena olen pyrkinyt pitämään huolta siitä, että minun lapseni eivät juo. En edes kuvittele, että olisin onnistunut siinä, mutta ovat ainakin juoneet vähemmän kuin jos olisin hyväksynyt sen.

Vierailija
14/19 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin teit. Neljästä siideristä tulee ihan tolkuttomaan änkyräkänniin, jos ei ole paatunut juoppo (kuten monet palstalaiset tuntuvat olevan). Alaikäistä tyttöä ei todellakaan kannata päästä ovesta ulos sellaisen lastin kanssa, löytää vielä itsensä jostain sammuneena ja raiskattuna.

Vierailija
15/19 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et missään nimessä ole liian tiukka. Samoin olisin toiminut minäkin. 

t. lukion ekaluokkalaisen äiti

Vierailija
16/19 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stadissa ei oo tehty kun 100 lastensuojeluilmoitusta tänään, onko sitten pe mukana, tarkoittaa kai sitä että alaikäisillä hallussaan alkoholia. Kuka ostanut?

Vierailija
17/19 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein toimit.

Vierailija
18/19 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein toimittu. Jos likka ei ole tottunut alkoholinkäyttäjä, niin 4 siideriä on oikeesti paljon ja huonoin ajankohta alkaa juomiskokeiluihin on just tänään, kun kaikki hörhöt tuolla liikenteessä. Pahimmassa tapauksessa tyttäresi olisi sammunut jonnekin ja raiskattu.

Vierailija
19/19 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 23:37"]

Stadissa ei oo tehty kun 100 lastensuojeluilmoitusta tänään, onko sitten pe mukana, tarkoittaa kai sitä että alaikäisillä hallussaan alkoholia. Kuka ostanut?

[/quote]

Siis johan uutisissa iltapäivällä oli, että Helsingissä on jo eilen perjantaina tehty yli 100 ls-ilmoa ja oli otettu kiinni myös aikuisia, jotka ovat jääneet kiinni alkoholin välittämisestä alaikäisille. Tänään ls-ilmojen määrä tulee varmasti olemaan moninkertainen, noin hyvä kelikin tänään.