Olen se mies joka veti kaikki naiset oikealle tinderissä matcheja saadakseen
Noh, poistin tinderini ja asensin sen uudestaan. Tällä kertaa olen vetänyt oikealle vain ne jotka ovat mielestäni kiinnostavia...Ja arvatkaapa mitä?
Minulla on pyöreät nolla matchia
Joten ei tämä teidän neuvomanne oikein toimi.
Minulla on vaihtoehtona saada 0 matchia ja olla yksin aina vaan (ilman edes sitä seksiä rumemmilta), tai sitten vetää oikealle kaikki ja käydä treffeillä niiden vähiten epäviehättävien matchien kanssa.
Vai mitä muuta tässä muka pitäisi tehdä?
Kommentit (24)
Ole yksin, nauti vapaudestasi ja tarpeen iskiessä käy maksullisissa, niin saat seksiä nuorilta kaunottarilta. Mikä tässä on niin vaikeaa?
Kunhan korona on ohi, mene taas kaikki tapahtumiin ja harrastuksiin mukaan. Ei toi tinder toimi. Sieltä on tosi vaikea löytää ketään täyspäistä ja kivaa tyyppiä. Molemmin puolin näin.
Livenä näkee ihmisestä heti, että alkaa sen kanssa juttelemaan vai ei, kuva ei kerro yhtään mitään. Ja lisäksi kun kaikki taitavat käsitellä kuviaan niin, että oikeaa käsitystä ei saa.
Kehitä itsäsi, alkaa tulla niitä matcheja niiltä joilta haluat.
Tinderin tapaisessa ympäristössä on miehen 10x vaikeampi tehdä vaikutusta kuin livenä.
Kilpailu on armotonta, ja lisäksi monen livenä sekä fyysisesti että henkisesti vetävänkin miehen profiili on onneton...ei osata panostaa
"Vai mitä muuta tässä muka pitäisi tehdä?"
Sun kannattaa odotella siihen asti kunnes saat niitä blurrattuja tykkäysten kuvia ja sitten käyt etsimässä pakasta ne kuvat ja tykkäät vain niistä. Kaikista naisista ei tarvitse tykätä, etsit vain ne blurratut tykkäykset.
En tiedä, mutta onneksi minulla ei ole noin surkea itsetunto.
Naurattaa ihan, anteeksi nyt vain. T. 23-vuotias nainen, joka saa matchiksi kenet tahansa haluaa. :) t. 589 matchia kertynyt puolen vuoden aikana, matchaan ehkä 1/200. :D
Aah, meniskö sitä huomenna vai tänään treffeille? Vai huomenna ja tänään? Vai kenties joka päivä loppuelämäni ajan?
Tinderistä et miehenä saa mitään ellet ole hyvännäköinen. Naisille se on kuin karkkikauppa.
Asutko jossain Kainuussa, jossa yhtä naista kohden on 20 epätoivoista miestä? Silloin tilanteesi on käytännössä aivan mahdoton.
Oletko panostanut profiiliisi, eli onko kuvat edullisista kuvakulmista otettuja ja esittelyteksti kiinnostava? Minusta Tinderissä kuvia voi myös hieman muokata edukseen, mutta jos olet ylipainoinen tai 55-kiloinen mies, ei kannata ihan överiksi vetää.
Onko sinulla kuinka tiukat kriteerit naisten suhteen? Nuoret, hoikat ja naiselliset naiset saavat valtavan määrän tykkäyksiä, joten sinuna joustaisin näissä ominaisuuksissa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta onneksi minulla ei ole noin surkea itsetunto.
Mitä tarkoitat? Faktat puhuvat puolestaan
edelleen ei matcheja, kolmas päivä vissiin menossa
AP
Minäkään en saa ikinä yhtäkään matchia vaikka tykkäisin kaikista. Todella rumat ei tosiaan kelpaa minulle koska olen komea.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results
Käytät tinderiä vaikka se ilmiselvästi ei kohdallasi toimi.
Pitäisikö toimintaa muuttaa vai hakeutua pehmustettuun huoneeseen?
Onko hyvät kuvat ja teksti? Laitapa tekstisi tähän, niin tädit auttaa
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en saa ikinä yhtäkään matchia vaikka tykkäisin kaikista. Todella rumat ei tosiaan kelpaa minulle koska olen komea.
Ei komea saa naisia muutenkin kuin Tinderissä heilumalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei komea saa naisia muutenkin kuin Tinderissä heilumalla?
Saan. Tinderi on tylsä.
Jos sulla lukee 'kysymällä selviää', niin en ihmettele..
Vierailija kirjoitti:
Montako kertaa ajattelit tehdä tämän saman avauksen?
Varmaan niin monta kertaa kunnes te naiset tajuatte ettei tuo teidän "fiksu" neuvonne toimi.
- ohis
Montako kertaa ajattelit tehdä tämän saman avauksen?