Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen se mies joka veti kaikki naiset oikealle tinderissä matcheja saadakseen

Vierailija
19.08.2020 |

Noh, poistin tinderini ja asensin sen uudestaan. Tällä kertaa olen vetänyt oikealle vain ne jotka ovat mielestäni kiinnostavia...Ja arvatkaapa mitä?
Minulla on pyöreät nolla matchia

Joten ei tämä teidän neuvomanne oikein toimi.

Minulla on vaihtoehtona saada 0 matchia ja olla yksin aina vaan (ilman edes sitä seksiä rumemmilta), tai sitten vetää oikealle kaikki ja käydä treffeillä niiden vähiten epäviehättävien matchien kanssa.

Vai mitä muuta tässä muka pitäisi tehdä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Tinder toimii!

M60

Joo ehkä sun ikäluokassa mikäli olet säilynyt edes kohtalaisesti. Tuossa iässä miehiä on poistunut jo iso kasa luonnollisen poistuman kautta ja jäljelle jääneistäkin moni on sellainen joka ei kelpaa nirsoille naisille.

Vierailija
22/24 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole koskaan ollut ainuttakaan matchia tinderissä. Se johtuu siitä että en ole moisiin höpötyksiin ikinä lähtenyt. Ei ole tarvinut yksin kuitenkaan olla ikinä pitkiä aikoja. Silmät auki vaan, tuolta ulkoa oikeasta elämästä niitä ihmisiä löytyy eikä mistään kuvakarusellista.

Epätoivo ja heikko itsetunto ei muuten ole eduksi.

Terveisin mies ilman Tinderii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki Tinderin sijaan elämä niin kehityt ja muut mielenkiintoiseksi sekä tapaat mielenkiintoisia naisia. Mielenkiintoiset naisetkaan eivät ole Tinderissä ainakaan kovin pitkää aikaa. Siellä on vaan feikki-pissiksiä, joilla kova esittäminen päällä. 

Vierailija
24/24 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vieläkään yhtään matchia

AP