Sisustuksemme (ja tämä ei ole mikään vitsi)
Meillä on koko sisustus mäntyä. Ostettu joskus 90-luvulla. Taisi olla jo silloin out, kun edullisesti saimme. Mäntyinen sohvapöytä ja samaa sarjaa pienempi pöytä, jolla lehtiä yms. Mäntyinen lasivitriini (luit oikein) ja mäntyiset kirjahyllyt, täynnä kirjoja tosin. Vanha sohva, muttei antiikkia vaan epämääräistä ysäriä sekin.
Näin asumme, eikä edes hävetä. Silloin tällöin saan uudistuspuuskan ja selailen päivän, pari sisustuslehtiä, sitten asia taas unohtuu. Voin kuvitella, että monet kohottelevat salaa kulmiaan meillä käydessään, ettei kasari-ysärimpää voi olla, onko tämä vitsi tai jotain.
Emme ole edes köyhiä.
Löytyykö muitakin kaltaisiamme?
Kommentit (30)
Olisiko mahdollista saada s-posti? Kuvia isosta lipastosta ja parisängystä? Laitapa s-postiosoitetta...
Missä päin suomea myynnissä?
T Halukas ostaja (mökille halvalla etsin huonekaluja)
Luin jostain, että puulla sisustusmateriaalina on tutkittu olevan stressiä lieventävä vaikutus.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 13:41"]
Ai niin, keittiön puolella mäntyinen linja jatkuu. Keittiön kaapistot, ruokapöytä ja tuolit kaikki mäntyä. ap
[/quote]
Mun isä varmaan viihtyisi teillä! :)
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 21:41"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 13:49"]
Hei! Myy minulle antiikkipetsattua olevat mäntyiset tv-taso, lipasto tai parisänky!! Etsin juuri niitä!! Kerrossänkykin hakusessa.
[/quote] meiltä löytyisi mäntyinen parisänki, iso lipasto ja 2x yö pöydät. Yht 190 e . Kunto hyvä.Ovat iskun lord sarjaa, eli kokopuisia. Antiikkipetsattuja eivät ole, mutta nuohan voi käsitellä. Kiinnostaisiko?
[/quote]
Heh, me kärräsimme tuota Lord -sarjaa olevat vitriinikaapin ja vaatekaapin pari viikkoa sitten kaatopaikalle. Ei käynyt mielessäkään että ne jollekin edes vitosesta kelpaisivat.
Mulla on paljonkin kasarimäntyä mutta valkoisella kuultolakalla sävytettynä. Umpipuista huonekalua ei kannata hävittää. Samaten keittiökaapisto on enolta kierrätetty mäntyinen. Maali tekee ihmeitä. Sen lisäksi on paljon 50-lukua ja sitä vanhempaa, joita en ole maalilla pilannut. Löytöjä toisten nurkista ja osa
talojen mukana tulleita.
Jo
s teillä on umpipuisia kalusteita antakaa vaikka lähetyskirpparille mieluummin kuin kaatikselle. Ottajia aina löytyy! Itse vihaan lastulevyä ja näitä kännykkäviestejä kirjoitusvirheineen...
Terv. Kolmen yh
Mänty on kestävä, usein kotimainenkin, valinta. Ei tarvitse hävetä sitä, ettei osallistu kerskakulutukseen.
Miksi ap hävetä?
Jos teillä on kotona suht' siistiä niin en edes katsele ympärilleni sen enempiä - herrtaisen yhdentekevää, millaiset kalusteet teillä on kunhan ovat mukavat ja ympäristö kahvituokiollemme ei ole p***an peittämä... :)
Minua ei kiinnosta sisustaminen enkä siitä mitään tajua, talo rakennettiin kymmenisen vuotta sitten ja jonkinlainen sisustuskuvio saatiin aikaiseksi kun tuttu sisustussuunnittelija vähän jeesasi. Eli samoilla systeemeillä mennään varnaan vielä parinkymmenen vuoden päästä, kun miniäkokelaat alkavat pyöriä nurkissa ;)
Ei vaan kiinnosta. Mieluummin luen kirjaa kuin Tikkurilan maalikarttaa tai kudon kuin petsaan jotain tuolia. Toisaalta - jos päättäisin tuumaan ryhtyä niin ei siitä tulisi mitään, mulle valkoinen on valkoinen eikä siinä ole eri sävyjä.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 13:44"]
Ei sen ole väliä, mitä teillä on, jos itse tykkäät. En näe syytä, miksi pitää koko ajan olla vaihtamassa huonekaluja. Kuten sossu ihmetteli 5 vuotta sitten, eikö me tarvita muuttaessa uusia sohvia ja hyllyjä.
[/quote]
aika huolestuttavaa jos sossu tuollaisia kyselee...
On melläkin. Nyt kun katsoin ympärilleni niin näkyy mäntyinen ruokapöytä ja tuolit, lipasto. Pyökkiä sohvapöytä ja tv-taso. Eipä nuo minua mitenkään haittaa. Käytännölliset. Kohta tulevat uudestaan muotiin.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 13:49"]
Hei! Myy minulle antiikkipetsattua olevat mäntyiset tv-taso, lipasto tai parisänky!! Etsin juuri niitä!! Kerrossänkykin hakusessa.
[/quote] meiltä löytyisi mäntyinen parisänki, iso lipasto ja 2x yö pöydät. Yht 190 e . Kunto hyvä.Ovat iskun lord sarjaa, eli kokopuisia. Antiikkipetsattuja eivät ole, mutta nuohan voi käsitellä. Kiinnostaisiko?