Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 40v. Olen ollut mieheni kanssa yli puolet

Vierailija
28.08.2013 |

mun elämästäni. Ja mä rakastan häntä yli eniten vieläkin :)

Eilen kun soffalla istuttiin lähekkäin telkkua katsomassa, ja silittämällä piirreltiin toisiimme, niin ajattelin, että olen niin hellyydellä ja rakkaudella täytetty että tämä on takuulla sitä onnea :)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

=)

Vierailija
2/14 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana lukea tällaisia juttuja! <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täytän 38 v, olen ollut mieheni kanssa yhdessä kohta 21 v :-) Kuka vielä väittää, ettei nuorena voisi löytää sitä oikeaa?

Vierailija
4/14 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana. =)

Vierailija
5/14 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen 38v. Ollut mieheni kanssa yli puolet elämästäni. Vieläkin yhdessä viihdytään =)

Vierailija
6/14 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnioitan suuresti pareja jotka ovat "normaalia" pidempään yhdessä ! nykyään kun on tää trendi et erotaan pikku ongelmista ,kun ei osata keskustella keskenään .Mielestäni monet jutut on sitä et ei tunneta toista , luullaan et mua oottaa joku täydellinen .Ja kierre on valmis ,ollaan niin laiskoja et mielummin erotaan kun nähtäis vähän vaivaa suhteen eteen . 

Vierailija
7/14 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa lukea välillä tätäkin! :) Mun vanhemmat tapasivat toisensa 16 ja 17 vuotiaina ja ovat edelleen 45 ja 46 vuotiaina yhdessä, eivätkä päivääkään ole olleet erossa. Kumpikaan ei ole koskaan seurustellut muiden kanssa :) toivoisin kovasti itsekkin löytäväni vastaavanlaisen elämänkumppanin. varsinainen rakkaustarina <3

Vierailija
8/14 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks kaikki ei elä niinku seiskan-julkkikset ! 

Vierailija
9/14 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin olin vielä pariviikkoavsitten.

puskista tuli avioeroilmoitus

arvaa oonko hajalla?

Vierailija
10/14 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin 44- ja 46-vuotiaat ja ollaan oltu yhdessä 24 vuotta. Kolme lasta, joista kaksi jo aikuista. Rakastamme myös aidosti toisiamme ja minusta on ihana vanhentua yhdessä, keksiä kaikkea uutta kivaa, kuten sienestys ja marjastus, joita pidimme nuorina vanhusten touhuina:)

Vierailija
11/14 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama juttu! On ollut monenlaisia aikoja, mutta kyllä meillä mennään plussan puolella. Vaikeudet ovat hitsanneet meitä yhteen.

Vierailija
12/14 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 20:19"]

Voi kamalaa, tuossa putoaa kyllä niin korkeelta, että hajoaa todella. Voimia, ehkäpä hän muuttaa mielensä? Löysikö uuden? Ei ne salamaihastumiset kestä useinkaan. 2 kk ja anoo sua jo takaisin. Itse olen antanut anteeksi tuollaisen, enkä ole koskaan katunut sitä. Se oli se yksi ja ainut kerta, siitä oppi molemmat.

arvaa oonko hajalla?

[/quote]

Vierailija
13/14 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa <3

Mä olen 35 ja mies on 36, meillä on yhteistä taivalta takana jo 20 vuotta.

Vierailija
14/14 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 20:21"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 20:19"]

Voi kamalaa, tuossa putoaa kyllä niin korkeelta, että hajoaa todella. Voimia, ehkäpä hän muuttaa mielensä? Löysikö uuden? Ei ne salamaihastumiset kestä useinkaan. 2 kk ja anoo sua jo takaisin. Itse olen antanut anteeksi tuollaisen, enkä ole koskaan katunut sitä. Se oli se yksi ja ainut kerta, siitä oppi molemmat.

arvaa oonko hajalla?

[/quote] ei ole toista. Ei vaan halua enää olla. Haluaa aloittaa uuden elämän. Taitaa pukkaa ikäkriisi, on 45 v

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi