Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liikaa annetut vauvojen nimet

Vierailija
27.08.2013 |

Mihin nimiin olette jo kyllästyneet? Se tunne, kun ristiäisten jälkeen miettii, että eiii taas yksi samanniminen lisää...

Ja tässä ei siis ole kyse siitä, mikä nimi on kaunis ja mikä ei, vaan siitä, mitä on vain yksinkertaisesti annettu liian monelle vauvalle! Enough already, overused!

Tytöt: Helmi (pahin), Aada, Emma, Emilia, Sofia, Olivia

Pojat: Onni (pahin), Nooa/Noa, Eemil/Emil, Eetu, Leevi

Kommentit (192)

Vierailija
181/192 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voldemort on yksi kulutetuimmista.

Vierailija
182/192 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Anton. En ole kertaakaan törmännyt toiseen pikkulapseen jolla olisi sama nimi. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/192 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isäni on Eemil ja häpesin sanoa sen nimen ala-asteella kun tuntui ettei kellään ollut sen nimistä tuttua.

Vierailija
184/192 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nea, Ada/Aada, Lilja, Helmi, Eino, Veikko

Vierailija
185/192 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onni. Mun suvussa ja piireissä syntyi pari vuotta sitten viisi Onnia ja yksi Viljami.

Vierailija
186/192 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin peruskouluni 2000-luvun alussa ja silloin yleisimmät nimet koulussani olivat: Katja, Jenna, Anna ja Emma ja pojilla Toni, Niko, Teemu ja Mikael

Ei taida olla enää niin kovin yleisiä, mutta tuon nimisiä parikymppisiä on paljon.

Vierailija
187/192 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki ellat, nellat, nellit ja nellat. voi vittu näitä on liikaa :D

Vierailija
188/192 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytär on Usva. Mitäs tuumitte, voisko muutamassa vuodessa nousta muotinimeksi?

Vierailija
189/192 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tutkin vrk:n tilastoa olikohan vuonna 2012 syntyneiden lasten nimistä. Mielenkiintoista oli huomata, että vaikka näitä tiettyjä nimiä annetaan paljon, niin määrällisesti heitä ei kuitenkaan omassa ikäluokassaan ole mitään älytöntä määrää. Nykyään siis hajonta lasten nimissä on niin suurta verrattuna esim. 70-luvun MariKariSareihin. Itse olen Venlan äiti, ja yhtäkään Venlaa ei ole vielä tullut vastaan. Eikä näiden tietojen perusteella välttämättä edes samalle luokalle eksy kaimaa :)

Vierailija
190/192 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aino tytöillä kainkista pahin! en tajua miten kukaan enää antaa sitä lapselleen!!! Sitten kans aada, helmi, anni, oona, sofia, maria, jne...

Vierailija
191/192 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätin teini-ikäisenä, että jos joskus tytön saan tästä tulee Ida. no, kun lopulta olin raskaana niin nimestä olikin tullut kunnon muotinimi :O yhtä suosittu kuin Minna tai Sanna omassa ikäryhmässäni. annoimme kuitenkin sen , sillä pidin nimeä edelleen kauniina & lisäksi se oli ollut miehen isoäidin nimi.

Vierailija
192/192 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna poikamme saa nimen, eikä niistä yksikään ole mainittuna tässä ketjussa. Ja ihan suomalaisia nimiä kaikki kolme.

Tämä siis niille, joiden mielestä kaikki paitsi nikot ja emmat on erikoisuudentavoittelua ja vaikeita kirjoittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi