Mainitse joku harrastukseesi liittyvä asia, jota muut eivät tiedä
Kommentit (100)
Haluaisin osallistua leikkiin, mutta harrastukseni ovat liian tylsiä. Bulkki ja pallit perkele!
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 23:08"]
Haluaisin osallistua leikkiin, mutta harrastukseni ovat liian tylsiä. Bulkki ja pallit perkele!
[/quote]
Niin joo, kloaakki!
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 18:18"]
FtF
[/quote]
Geokätköily?
Minulta peliin D4, D8 tai vaikkapa D20.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 21:44"]
setappi
[/quote]
koripallo?
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 18:12"]
Lepuuttajan tiedän. Itse harrastan lajia, jossa tuttu käsite on idioottikolmonen.
[/quote]
Taitoluistelu
Oon muuten ihan pari vuotta sitten vasta kuullut version fenderi, ainakin Turun ja Rauman seudulla oon kuullu pelkästään fendareista, puhujina veneilijät ja erityisesti purjehtijat ja merimiehet.
Taittoluu kuulostaa kirjansitomiseen liittyvältä vehkeeltä, millä tehdään taitokset paperiin.
Isomaltoosi liittyy leivontaan, villi veikkaus että sillä tehdään sokerikoristeita?
Setappeja mäkin oon nuorena tyttönä tehnyt koripallossa.
Genua on varmaan se purje, jota meillä partiossa on aina kutsuttu genoaksi :D Miks mulla on aina vähän eri kirjoitustapa sanoille? :D
Kloaakki kuulostaa vessalle, mut en tiedä miten se liittyisi kenenkään harrastukseen :D
Juu ei, malspiikki ei liity kalastukseen ;) Malspiikin kanssa samaan harrastukseen liittyy pryyla.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 23:54"]
Oon muuten ihan pari vuotta sitten vasta kuullut version fenderi, ainakin Turun ja Rauman seudulla oon kuullu pelkästään fendareista, puhujina veneilijät ja erityisesti purjehtijat ja merimiehet.
Taittoluu kuulostaa kirjansitomiseen liittyvältä vehkeeltä, millä tehdään taitokset paperiin.
Isomaltoosi liittyy leivontaan, villi veikkaus että sillä tehdään sokerikoristeita?
Setappeja mäkin oon nuorena tyttönä tehnyt koripallossa.
Genua on varmaan se purje, jota meillä partiossa on aina kutsuttu genoaksi :D Miks mulla on aina vähän eri kirjoitustapa sanoille? :D
Kloaakki kuulostaa vessalle, mut en tiedä miten se liittyisi kenenkään harrastukseen :D
Juu ei, malspiikki ei liity kalastukseen ;) Malspiikin kanssa samaan harrastukseen liittyy pryyla.
[/quote]
Ainiin, jatkan vielä, yönsilmä on se möllykkä hevosen jaloissa.
D4, D8 ja D20 vois muuten olla jotain naisten kilpailuluokkia, mut en keksi lajia missä jo 4-vuotiaat kilpailis, eikä ne olis kuitenkaan naisia vaan tyttöjä. :D
[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 00:48"]
Holari, varis ja pitseri.
[/quote]
golf
Larppaus.
Noh, koska ainakaan kaverini/lähipiirini ei tiedä mitä harrastan.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 00:08"]
Kameli! :D
[/quote]
jooga?
[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 00:58"]
Larppaus.
Noh, koska ainakaan kaverini/lähipiirini ei tiedä mitä harrastan.
[/quote]
Roolipeli. Pukeudutaan peliin liittyviin vaatteisiin ja hillutaan jossakin aiheeseen liittyvässä miljöössä.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 21:34"]
Neljä harrastusta: guassi, trioli, riposte ja genua
[/quote]
Kuvataidetta, musiikkia, miekkailua ja purjehdusta?