Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitien uusi villitys - iltalehti. Taas läskit hakevat ns. fat acceptancea.

Vierailija
31.07.2013 |

http://www.iltalehti.fi/nainen/2013073117311821_na.shtml

Pähkinänkuoressa:

Ollaan lihavia, ja teemme kaikkemme että ylipainoa ei pidetä sairautena eikä terveydelle vaarallisena asiana.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavia alkaa olemaan niin paljon, eiköhän kohta suurin osa suomalaisistakin ole jo ylipainoisia, että lihavuus tulee olemaan ihan "normaalia" ja hyväksyttävää.

On tämä maailma menossa kyllä todella huonoon suuntaan.

Vierailija
2/11 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on jo enemmän ylipainoisia kuin nälkää näkeviä.

Oikeastaan ihan hyvä juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta jo. Mitä helkkaria ne muiden läskit sulle kuuluu. Pääsetpähän pätemään kun olet (?) itse hoikempi!

Vierailija
4/11 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 08:00"]

Lopeta jo. Mitä helkkaria ne muiden läskit sulle kuuluu. Pääsetpähän pätemään kun olet (?) itse hoikempi!

[/quote]

Näkyy kuuluvan kaikille, kun niistä pitää täälläkin valitella ja vinkua (tuhansia ketjuja).

Kyllä ne läskit jopa kuuluu (läts läts) ja näkyy!!

Vierailija
5/11 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi haasteeseen vastanneilla on ollut enemmän sisälukutaitoa kuin tän ketjun aloittajalla ja vastaajilla. tässäpä yksi haasteeseen vastannut "fat".

http://www.lily.fi/blogit/crazy-kind-girl/beautiful-body-haaste

Vierailija
6/11 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa toinen selvästi fat acceptancea hakeva

https://www.vauva.fi/artikkeli/blogit/taaperotalo/a_beautiful_body

Vierailija
7/11 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on hyvä juttu :), blogi siis, ei ap:n aloitus jossa asia oli käsitetty vähän väärin. 

Ylipainon ihannointia tai edes hyväksymistä vähän karsastan, siitä kun ei pääse mihinkään että se on terveysriski. Mutta pointti tuossa blogissa oli ihan toinen. 

Itse olen hoikka eikä raskauksista kiloja jäänyt. Raskausarpiakin oli ennestään laihduttamisen jäljiltä eikä ne tainneet juuri raskauksissa lisääntyä. Rinnat tulee varmaan olemaan roikkuvammat tämän kuopuksen imetyksen jälkeen :D. Kaikkiaan olen nyt raskauksien jälkeen kantanut kehoani aiempaa ylpeämpänä - en ole lainkaan niin epävarma ja häpeilevä kuin aiemmin. Keho on toiminut hyvin ja tuottanut maailmaan kaksi hienoa lasta - olen siihen tosi tyytyväinen!

Vierailija
8/11 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä ap osoittaa harvinaisen hyvin nettikuolttuurin lieveilmiötä, tuotetta ja etenkin NAISTA, jonka päätehtävä on löytää kanssakirjoittajistaan negatiivista, loukattavaa, herkkä kohtaa, johon iskeä lihakoukkunsa.

Jos vain joku uskaltaa keulia, myöntää olevansa tavallisen miehen tavallinen vaimo, tavallisen a suo,malaisen näköinen, asuvansa keskivertokodissa ja kasvattavansa tavallisia ja kilttejä lapsia, äiti-ihminen on vapaata riistaa ruodittavaksi pikkutytön barbimaailmassa. Kas kun blogistien maailmassa kaikki on kaunista, sävy sävyyn sontuvaa ja synttärikakutkin tuntikausien taidonnäyttteitä, jotka täytyy varsinkin kuvata nettiin. Syöjät ja sankari ovat sivuseikka, pääasia on näyttää hyvältä valokuvissa. Muistaa asetella lankakoritkin esteettisesti: "tämä ahkera äiti kutookin estettisesti".

Soisipa kaltaisillesi pikaisesti ikää ja elämänkokemusta, ennen kuin tahallisesti pahoitat kovin monen ihmisen mielen. Varsinainen koulukiusaajan prototyyppi  ja tyhjää räksyttävä tyhjäpää.

Vierailija
9/11 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hakee acceptancea läskivihalleen.

Vierailija
10/11 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme normaalipainoisia, ja ikä näkyy nahassa. Piste. 

Vierailija
11/11 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huolissani suomalaisten lukutaidosta.