Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen lähes viisikymppinen ja melkein kaikki ovat eroamassa!

Vierailija
27.08.2013 |

Niin siinä vaan tuntuu käyvän, että kun se 50 lähestyy, tajutaan elämän rajallisuus ja kun lapsetkin ovat jo isoja, päätetään antaa oikeasti sille onnelle ja hyvälle suhteelle viimeinen mahdollisuus.

Aika hurjaa. Veljeni erosi juuri 20 vuoden liitosta, joka oli mielestäni loistava liitto. Ystäväni, joka on miehensä kanssa loistava pari, tuli siihen tulokseen, että hän haluaa viimeisille vuosilleen, vihdoin sellaisen miehen, jonka kanssa kokea mieletöntä intohimoa vielä kerran. Toisen ystäväni mies tuli siihen tulokseen, että vaimo on lypsänyt häneltä niin paljon rahaa, että akka saa muuttaa minne ikinä haluaa vaikka lapsetkin ovat vielä aika pieniä.

Olen aika järkyttynyt tästä erobuumista. Itse olen ollut sinkkuäiti viimeiset 12 vuotta ja en voi kuvitellakaan, että eroaisin jos perheemme olisi ollut lähes 20 vuotta ydinperhe.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös tällaisia tapauksia lähipiirissäni. 40 ja 50 ikävuoden välillä erotaan pitkistä liitoista, noin 15-20 vuotta kestäneistä, joissa teini-ikäisiä lapsia. Viimeksi kuukausi sitten lähti yksi perheenisä ja jätti vaimonsa ja lapsensa isoon taloon, ei aavistustakaan, miten he siinä nyt pärjäävät, kai se tulee kohta myyntiin.

Vierailija
22/32 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksitön avioliitto on tehokas avioeron aiheuttaja. Jompikumpi sitä kuitenkin haluaa ennemmin tai myöhemmin joka tapauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 07:29"]

Seksitön avioliitto on tehokas avioeron aiheuttaja. Jompikumpi sitä kuitenkin haluaa ennemmin tai myöhemmin joka tapauksessa.

[/quote]

Yleensä se, joka ei ole enemmän pienten lasten kanssa tunne olevansa kuiviin imetty rätti illalla.

Vierailija
24/32 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies hakee eroa. Tuli ihan puun takaa.

Voi raukkaa, ei se ruoho olen sen vihreempää muuallakaan.

Turha tulla jossain vaiheessa takaisin rääkymään

Vierailija
25/32 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttu mies, jolla vaimo ja 13- ja 16-vuotiaat lapset, otti ja lähti nuoren työkaverinsa matkaan ja he saivat kohta jo vauvankin. Miehen hiukset muuttuivat parin vuoden sisällä ihan harmaiksi. Taisi olla viiskymppiselle uuden perheen perustaminen aika rankkaa.

Vierailija
26/32 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisipa ihan käsittämätöntä jos eroavat miehet vielä pukkais jonkun kakaran maailmaan jonkun kakaran kanssa! Naisethan ei siihen enää pysty itse, mutta miehet vois jonkun 10 vuotta nuoremman kanssa.

en minä halveksu eroajia, olen enemmänkin kateellinen niistä pitkistä liitoista. Yksin lapsen kanssa 12 vuotta on pitkä aika.

ap

Vierailija
27/32 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on, joo. Minutkin mies vaihtoi toiseen 20 v jälkeen. Ja ihan hyvä liitto oli, kukaan ei pihdannut eikä nalkuttanut. Mutta tunne vei...

Vierailija
28/32 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 21:20"]

Niin siinä vaan tuntuu käyvän, että kun se 50 lähestyy, tajutaan elämän rajallisuus ja kun lapsetkin ovat jo isoja, päätetään antaa oikeasti sille onnelle ja hyvälle suhteelle viimeinen mahdollisuus.

Aika hurjaa. Veljeni erosi juuri 20 vuoden liitosta, joka oli mielestäni loistava liitto. Ystäväni, joka on miehensä kanssa loistava pari, tuli siihen tulokseen, että hän haluaa viimeisille vuosilleen, vihdoin sellaisen miehen, jonka kanssa kokea mieletöntä intohimoa vielä kerran. Toisen ystäväni mies tuli siihen tulokseen, että vaimo on lypsänyt häneltä niin paljon rahaa, että akka saa muuttaa minne ikinä haluaa vaikka lapsetkin ovat vielä aika pieniä.

Olen aika järkyttynyt tästä erobuumista. Itse olen ollut sinkkuäiti viimeiset 12 vuotta ja en voi kuvitellakaan, että eroaisin jos perheemme olisi ollut lähes 20 vuotta ydinperhe.

[/quote]

Elämässä on erilaisia vaiheita. Jos on ollut ydinperhe 20 vuotta, eihän se mitenkään tarkoita sitä, että sen pitäisi olla se viimeinen ja pysyvä vaihe.

Vierailija
29/32 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sulla on erikoinen asenne. 12 vuotta on pitkä aika lapsen kanssa kahdestaan.  12 vuotta avioliitossa ja sitä ennen 4 vuoden seurustelu on myös pitkä. Helvetin pitkän siitä ajasta tekee se, ettei ole onnellinen. Kukaan muu ei tiedä mun liiton onnellisuudesta. Veljeni mielestä mulla on varmasti hyvä mies ja saa jonkun slaagin, kun eromme tulee julkiseksi... Mä en halua tuhlata koko elämääni. Jos joku ei sitä ymmärrä, olkoon ymmärtämättä. Virheitä olen tehnyt, mutta en suostu niistä loputtomasti maksamaan. 

Vierailija
30/32 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 05:45"]

Mitä pahaa eroamisessa on? Jos ovat onnellisempia yksin tai jonkun toisen kanssa, kyllähän niin täytyy tehdä. Elämä on aivan liian lyhyt suhteille, jotka eivät enää mene mihinkään.

[/quote]

Ihmettelen! Siis mihin suhteen pitäisi mennä? Ja sitten nämä, että annetaan vihdoin onnelle mahdollisuus... Mä veikkaan, että ihmiset jotka näin ajattelevat päätyvät kyllä siinä onnensuhteessaankin eroon, he ovat usein niitä jotka kuvittelevat toisen ihmisen kantavan suorastaan sen onnen heille. 

Onhan näissä pitkienkin suhteiden aikana varmasti ollut rakastumisen tunne, kiintymisen tunne jne..Sehän on itsestä kiinni ja tietty puolisostakin, kuinka paljon on valmis rakastamaan ja hyväksymään puolisoansa- ei onni ilman omaa vaikutusta tule!

Jos haluaa jatkuvia perhosia ja intohimoja, suositan ettei mene suhteeseen vaan bongaa irtareita.

Vierailija
31/32 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä enää viiskymppisenä mitään ihanaa tulista ja varsinkaan sitä oikeaa rakkaussuhdetta löydä. Sen ikäiset miehet ei ole enää mitään hottiksia ja kovin paljon nuorempiin en ainakaan itse viitsi sekaantua. Ja älyttömyyden huippu on kyllä ne vanhemmat miehet, jotka nuoremman naisen kanss alähtee uutta lapsilaumaa pykäämään. En ymmärrä miten ne miehet jaksaa! Kun vaivalla ovat yhden pesueen ja vaimon pitäneet tyytyväisenä niin sitten lähtevät uudestaan siihen hommaan. Ei niilläpaljon järki päätä pakota.

Vierailija
32/32 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 09:18"]

Ei sitä enää viiskymppisenä mitään ihanaa tulista ja varsinkaan sitä oikeaa rakkaussuhdetta löydä. Sen ikäiset miehet ei ole enää mitään hottiksia ja kovin paljon nuorempiin en ainakaan itse viitsi sekaantua. Ja älyttömyyden huippu on kyllä ne vanhemmat miehet, jotka nuoremman naisen kanss alähtee uutta lapsilaumaa pykäämään. En ymmärrä miten ne miehet jaksaa! Kun vaivalla ovat yhden pesueen ja vaimon pitäneet tyytyväisenä niin sitten lähtevät uudestaan siihen hommaan. Ei niilläpaljon järki päätä pakota.

[/quote]

Näin on!