Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Edson on 53-vuotias. Luullaan 25- vuotiaaksi.

Vierailija
19.08.2020 |

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/uskoisitko-etta-edson-on-53-vuotias…

Mitä mieltä? Mielestäni nyt on reilusti nuoremman näköinen, kun oikeasti on.

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/CD_IJ0mA4I_/

Tässä näkyvissä kädet ja otsa. Tässä arvioisin että n. 45v. Onhan hän erittäin hyvässä kunnossa, en sitä kiellä! Mutta en nyt livenä uskoisi 25-vuotiaaksi noilla käsillä. 

Onko hänellä aina lasit ja hattu syvällä päässä? Näyttää tosi hassulta tuo väriero nenästä ylöspäin ihan valkoinen ja leukan ihan ruskea.

Vierailija
42/78 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joo nuoren näköinen, mutta luonnollisuus kaukana. On kyllä käyty kirurgin vastaanotolla ahkerasti ja kemikaaleja läytetty litra tolkulla. tosi keinotekoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onhan tuo tehnyt jotain plastiikkakirurgisia toimenpiteitä, ainakin nenä pienentynyt. Tied mitä muuta tehnyt mm botox nuorentaa.

Mutta onhan hänellä kroppa kunnossa.

Vierailija
44/78 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, tää video on jotenkin karmiva. Naama ei liiku ollenkaan. https://www.instagram.com/p/CEClJVgAC9k/?igshid=1xvg1zd6ut6l6

Vierailija
45/78 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän tietoa tyypistä tulee, sitä friikimmältä vaikuttaa. 

Vierailija
46/78 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh, tää video on jotenkin karmiva. Naama ei liiku ollenkaan. https://www.instagram.com/p/CEClJVgAC9k/?igshid=1xvg1zd6ut6l6

Jaaha, 5-kymppinen mies hyödyntänyt nuorennusfiltteriä.

Vierailija
47/78 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus ollut huolissani itsestäni, etten osaa pukeutua oikein ikäisekseni ja tuo on juuri se syy huolelleni. Näyttää ihan jälkeenjääneelle, kun keski-ikäinen pukeutuu kuin parikymppinen. Tuo tyyppi olisi minun silmääni ehdottomasti parempi, jos pukeutuisi ikäisensä lailla ja nuorekkuuden toisi kroppa ja kasvot.

Vierailija
48/78 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nuoren näköinen. Ja gayhomoseksuaalin.

Vierailija
49/78 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin on säilynyt. Mutta niin olen kyllä itsekin vaikka olen vähän päälle nelikymppinen. Ilmeisesti geenit suotuisat.

Odotinkin milloin tulee ensimmäinen "mutta niin olen minäkin" itsekehu kommentti palstan tyypilliseen tapaan. 3. viestihän se jo oli.

Vierailija
50/78 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa isäksi haluavan 46-v miehen ketjussa on kyllä käynyt harvinaisen selväksi, ettei 40-v naiset missään nimessä suostuisi yli 50-v "papparaisen" kanssa petipuuhiin, sillä iäkkäät miehet ovat ryppyisiä, testosteronia ei riitä, akti ei suju ja kaikenlisäksi haisevat. Vaan sitten on näitä Edsoneita.

No kun ne itseään nuorekkaaksi ja komeaksi haukkuvat ovat semmoisia ismoleikoloita eivätkä mitään edsoneita. Tuo linkin kaveri on sillä tavalla hyvin säilynyt kuin naiset ovat ollessaan hyvin säilyneitä. Eikä tuostakaan käy ilmi alakerran eikä sukusolujen kunto. Ei kai nyt kukaan niinkään väitä, ettei kukaan 5-kymppinen koskaan kellekään 4-kymppiselle kelpaisi, yksilöistä kyse.

Vierailija
51/78 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä nuorekas, mutta silmät paljastavat totuuden. Ei mitkään silmärypyt tms., vaan ihan itse silmät. On kyllä jännä, että silmistä vaan jotenkin yleisesti näkee, että kyseessä on ikääntyneempi henkilö, vaikkei se muusta ulkomuodosta olisikaan pääteltävissä.

Vierailija
52/78 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan taatusti käynyt plastiikkakirurgin veitsen alla ja päälle vielä filtteröi kuvansa. Tuohan on hömöseksuelli ja hehän ovat monesti hyvin turhamaisia ja ulkonäkökeskeisiä.

Vierailija
53/78 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika rajusti filtteröityjä on kyllä suurin osa kuvista instassa. Ne, jotka ei ole niin käsiteltyjä, näyttää selvästi, että ei ihan 25-vuotiaasta menisi kuitenkaan. On ikäistään nuoremman näköinen, mutta taitaa jonkunlaista ikäkriisiäkin olla kun pitää noin kovasti yrittää. 

Yrittää kovasti ainakin myydä kirjaansa kyseisestä aiheesta. Kyllähän sitä varten kannattaa jo laittaa lippis väärinpäin ja ottaa haltuun photoshoppia.

Vierailija
54/78 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi, mutta tuo on karmivaa.

Eikä oo, tosi herkku!

Hyi!

Vierailija
55/78 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään miehekästä hänessä.

Vierailija
56/78 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, huomattavasti nuoremman näköinen. Siis menis 25-30v. Itselläni sama juttu ja oon 45v, hyvät geenit (oon tumma, isä ulkomailta), treeni ja ruokavalio.

ei tarvii kuin lippis kääntää nurinpäin, niin tippuu 5 vuotta

Älä unohda farmareita ja merkki-t-paitaa 😂😂😂 Tippuu vielä 10v lisää.

Vierailija
57/78 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvat selvästi muokattu ja plastiikkakirurgin käsittelyssä käyty ahkerasti.

Muakin luultiin vielä nelikymppisenä parikymppiseksi, sen jälkeen alamäki onkin ollut rajua XDDD

Vierailija
58/78 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks hänellä on kaikissa kuvissa jotkut alkkarit? No, vikassa on lätsä myös.

Vierailija
59/78 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, huomattavasti nuoremman näköinen. Siis menis 25-30v. Itselläni sama juttu ja oon 45v, hyvät geenit (oon tumma, isä ulkomailta), treeni ja ruokavalio.

ei tarvii kuin lippis kääntää nurinpäin, niin tippuu 5 vuotta

Jos sen laittaa niin, että lippa on etuviistoon vinossa, putoaa 15.

Vierailija
60/78 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset 55vee-ikäiset miehet ja naiset tulevat aina välillä puhumaan mulle sillä lailla opastavan ja holhoavan isällisestä ja äidillisesti, niin kuin omille lapsille puhutaan joskus. Täytyy sitten aina jossain vaiheessa pilata tunnelma vihjaamalla, et tota mä on sua 4-5 vuotta nuorempi, et meidän vanhemmat ovat suurella todennäköisyydellä saman ikäisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi