Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Edson on 53-vuotias. Luullaan 25- vuotiaaksi.

Vierailija
19.08.2020 |

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/uskoisitko-etta-edson-on-53-vuotias…

Mitä mieltä? Mielestäni nyt on reilusti nuoremman näköinen, kun oikeasti on.

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudon näköinen tyyppi, mutta on kyllä ikäistään nuoremman näköinen.

Vierailija
2/78 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo näyttää nuorelta. Hyvät elintavat vaikuttaa hieman, mutta on kyllä saanut hyvät geenit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on säilynyt. Mutta niin olen kyllä itsekin vaikka olen vähän päälle nelikymppinen. Ilmeisesti geenit suotuisat.

Vierailija
4/78 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli kerrankin oikeasti nuoren näköinen ikäisekseen. Ihan kuin joku college poju!

Vierailija
5/78 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumman näköinen jotenkin?

Vierailija
6/78 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kauneuskirugia pystyy ihmeisiin, kun on pätevä lääkäri. Ihmisen biologia toimii kuin kone, pieniä yksilöllisiä eroja on, mutta ei niin että viiskymppinen näyttää kaksikymppiseltä. Noi kuvat on myös suurella todennäköisyydellä muokattu kunnolla. En ymmärrä mikä meriitti tai kunnia ihmisellä olisi näyttää huomattavasti ikäänsä nuoremmalta.

Vierailija
7/78 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, huomattavasti nuoremman näköinen. Siis menis 25-30v. Itselläni sama juttu ja oon 45v, hyvät geenit (oon tumma, isä ulkomailta), treeni ja ruokavalio.

Vierailija
8/78 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, huomattavasti nuoremman näköinen. Siis menis 25-30v. Itselläni sama juttu ja oon 45v, hyvät geenit (oon tumma, isä ulkomailta), treeni ja ruokavalio.

ei tarvii kuin lippis kääntää nurinpäin, niin tippuu 5 vuotta

Vierailija
9/78 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän tulisi jossain kadulla vastaan, niin miettisin että varmasti joku kolmikymppinen/täyttämässä just 30. En kyllä tosiaan uskoisi viisikymppiseksi.

Vierailija
10/78 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta sitten näytti suht ikäiseltään mutta jotenkin on tyyli muuttunut sellaiseksi, että näyttää tosiaan nyt huomattavasti nuoremmalta. On hyvässä kunnossa tietysti ja vaikka kuva on vähän epätarkka, niin varmaan on kasvotkin nuoren näköiset. Mutta jos tuollainen tyyppi tulisi jossain vastaan ja kuulisin, että on 53, niin kyllä vähän outona pitäisin. Onko tuo nyt sitten joku tavoite näyttää mahdollisimman nuorelta? Tuo kroppa ja tuo naama tyylikkäässä aikuisen miehen lookissa? Siitä mulla tippuisi silmät päästä. 

Vierailija
11/78 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kumman näköinen jotenkin?

Varmaan puliksi eurooppalaista, puoliksi aasialaista verta. Tiedä vaikka olisi useammaltakin mantereelta...

Vierailija
12/78 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että oli tällä kertaa mies, niin ei palstan kateelliset naiset tällä kertaa ottaneet nokkiinsa jutusta eivätkä myöskään kokeneet tärkeäksi kyseenalaistaa väitettä plastiikkakirurgilla käymättömyydestä tai epäilleet kuvia muokatuiksi.

Vierailija
13/78 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuva tänne tai ei oo totta

Vierailija
14/78 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuvat on filtteröityjä

Vierailija
15/78 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timmi kroppa, paksut hiukset, sopivan nuorekas tyyli ja kirkas elämäniloinen katse. Niillä pääsee jo pitkälle!

Vierailija
16/78 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää, että hän väittää saavuttaneensa tuon ruokavaliollaja niin edelleen, kun ylivoimaisesti tärkein tekijä on geenit. Jotkut näyttää jo 25v vanhemmalta, vaikka eläisi millaista terveyselämää.

Tietty tuon olisi voinut helposti pilata huonoilla elintavoilla, mutta se on ihan eri asia kuin se, että kuka vaan voisi näyttää puolet normaalia nuoremmalta katsomalla mitä syö ja treenaamalla.

Vierailija
17/78 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen muutaman(miehen), jotka menisivät neli- ja viiskymppisinä huomattavasti nuoremmista. Geenit ja elämän läpi jatkuneet terveelliset elintavat... miesten iho säilyy pidempään hyvänä.

Vierailija
18/78 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katse kiinnittyi napaan. Olisi ollut kiva nähdä vaatettuna. Olisi varmaan ihan hyvännäköinen, vaikka olisi joku ikäiselleen pukevampi kampaus ja vaatteet. Nyt tuli mieleen, että on jotenkin lapsellinen eikä nuorekas.

Vierailija
19/78 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kyllä eri vastaanotto täällä, kun kyseessä onkin naisen sijaan mies. Missä kaikki kritisoivat, vähättelevät, kieltävät ja kyseenalaistavat negatiiviset kommentit?

Vierailija
20/78 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuva tänne tai ei oo totta

En laita kuvia, sorry 😅

Mulla korkeat poskipäät, sirot kasvot ja hyvä iho. Paksut tummat (oma väri) hiukset..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän