Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maija ei ole riisunut miehensä edessä yli kahteen vuoteen: ”Tiedän kyllä, että alastomuus kuuluisi normaaliin parisuhteeseen”

Vierailija
19.08.2020 |

https://www.iltalehti.fi/keho/a/400cf40d-81f4-48dc-8e54-e4d9b4cf0aad

Pari harrastaa seksiä vain pimeässä.

– Muu ei käy minulle, Maija kertoo.

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ainoa.

Vierailija
2/72 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon ihmetellyt sitä, miksi jotkut pariskunnat haluavat esitellä itseään toisille alasti. Ällöttävää touhua. Maijalla on oikea asenne ja toivottavasti yleistyy muuallekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on seksiä keskenään.

Vierailija
4/72 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään halua esitellä vartaloani, mulla on paljon mukavampi olo pimeässä tai hämärässä. Saunaan menen kyllä.  Mitä ihmeen väliä sillä on? Luulisi, että tuntoaisti on ratkaisevassa osassa, ei näkö. 

Vierailija
5/72 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maijan mies hakee seksinsä muualta.

Vierailija
6/72 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erohan tuossa tulee jos ei opi rakastamaan itseään sellaisena kuin on. Jos ei ole varaa leikkaukseen niin sitten kannattaisi mennä vaikka terapiaan josko sieltä saisi apua.

Miehelle tuskin itse vatsa on ongelma mutta tuollainen itseään häpeävä puoliso on todella iso rasite suhteelle.

Enkä usko että jollain vatsanahan kiristyksellä tuo nainen saisi kohotettua itsetuntoa. Kohta löytyisi toinen häpeilyn kohde. Kun itsetunto on nollissa niin se on, se on henkinen ongelma.

Surullista mutta tuollaisia monet suomalaiset naiset ovat. Häpeillään, seksi hiipuu ja parisuhde loppuu.

Mikään ei ole seksikkäämpää ja haluttavampaa kuin itseään rakastava kumppani joka ei häpeile vaan nauttii ja heittäytyy tilanteeseen oli kroppa millainen tahansa.

Vierailija
7/72 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maija-hii, Maija-huu

Vierailija
8/72 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maija-hii, Maija-huu

Hhhaaahhaaa!:D

Vierailija
9/72 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentäisi kyllä tuollainen kaino-vieno mun kodista kuin roskapussi sekajätelootaan.

Vierailija
10/72 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin oon ihmetellyt sitä, miksi jotkut pariskunnat haluavat esitellä itseään toisille alasti. Ällöttävää touhua. Maijalla on oikea asenne ja toivottavasti yleistyy muuallekin.

Minusta sinulla on outo asenne. Ymmärrän, että ihmisillä on erilaisia suhtautumisia alastomuuteen ja se on ok, jos oman kropan esittely ei tunnu hyvältä, ei sitä pidä tehdä. Jos kuitenkin on pariskunta, joille alastomuus on luonnollista ja he tykkäävät olla alasti yhdessä, miksi se on ällöttävää touhua?

Meillä kylpyhuoneeseen kuljetaan makuuhuoneen kautta ja makuuhuoneessa taas on vaatekaapit. On hyvin tavallista, että kun toinen tulee suihkusta, toinen on sängyssä. Minusta olisi outoa tässä tilanteessa mennä pukeutumaan piiloon. Toki jos kaikessa näkee väkisin jotain seksuaalista, voi yöpuvun vaihdonkin sellaisena tietenkin nähdä.

Vierailija
11/72 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä säkki päähän, niin kukaan ei näe Maijaa kadullakaan.

Zinc

Vierailija
12/72 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yöasunakin on luukkuhousut?

Vierailija
13/72 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ex-vaimo oli samanlainen ja siksi se onkin ex-vaimo. Kun lapsi oli tehty niin alkoi vuosia kestänyt päänsärky ja seksiä oli tosiaan vain ilman valoja ja peitto päällä sen mitä oli kerran parissa kuukaudessa. Mummohousut, suihkussa ollessa kylpyhuoneen ovi lukkoon jne.

MIES-42

Vierailija
14/72 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alastomana näkemisestä loppuu vähäinenkin potenssi.

Vierailija
15/72 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan häveliäisyyttä.

Vierailija
16/72 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyykkisistä ongelmista kannattaisi jo puhua jollekin ammattiauttajalle. Lähinnä joku parisuhdeneuvonta kai tuossa tulisi kyseeseen. 

Vierailija
17/72 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erohan tuossa tulee jos ei opi rakastamaan itseään sellaisena kuin on. Jos ei ole varaa leikkaukseen niin sitten kannattaisi mennä vaikka terapiaan josko sieltä saisi apua.

Miehelle tuskin itse vatsa on ongelma mutta tuollainen itseään häpeävä puoliso on todella iso rasite suhteelle.

Enkä usko että jollain vatsanahan kiristyksellä tuo nainen saisi kohotettua itsetuntoa. Kohta löytyisi toinen häpeilyn kohde. Kun itsetunto on nollissa niin se on, se on henkinen ongelma.

Surullista mutta tuollaisia monet suomalaiset naiset ovat. Häpeillään, seksi hiipuu ja parisuhde loppuu.

Mikään ei ole seksikkäämpää ja haluttavampaa kuin itseään rakastava kumppani joka ei häpeile vaan nauttii ja heittäytyy tilanteeseen oli kroppa millainen tahansa.

No onhan perfektionismi aikamme sairaus. Mutta tämänkaltainen tuomitseva, häpäisevä, avioerolla pelotteleva kommentointi  kertoo myös kirjoittajansa perfektionismista ja siitä, miten kivaa on kun toisen ihmisen epätäydellisyyttä saa puida ja esiintyä ITSE asiantuntijana ja kriitikkona. Olikohan tässä vuolaassa puheenvuorossa tarkoitus tuoda esille että kirjoittaja on ah, niin sinut oman kroppansa kanssa ja rakastaa itseään? Jos olet, niin miksi tunnet tarvetta tuomita? 

Ja ulkonäköpulmissa voi olla hyvä ajatus etsiytyä ihan tavallisten ihmisten seuraan, uimahallissa ei katso sinne omaan napaan, vaan huomaa niiden muidenkin vartalot. Täydellisiä tuskin montaa on. Lisäksi burleski, itämainen tanssi tai joku muu tanssiharrastus, jossa naiset ulkonäöstään piittaamatta pukeutuvat hepeneihin ja iloitsevat naiseudestaan, voisi olla todella hyväksi.  Aloittaa voi vaikka you tube-videoista, ellei kehtaa mennä mukaan ihan kylmiltään. 

Vierailija
18/72 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mäkään halua esitellä vartaloani, mulla on paljon mukavampi olo pimeässä tai hämärässä. Saunaan menen kyllä.  Mitä ihmeen väliä sillä on? Luulisi, että tuntoaisti on ratkaisevassa osassa, ei näkö. 

Niin naiseten mielestä. Miehet kaipaavat paljon enemmän visuaalista ärsykettä.

Vierailija
19/72 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin naiseten mielestä. Miehet kaipaavat paljon enemmän visuaalista ärsykettä.

Mitenköhän muuten näkövammaiset, etenkin ne ,jo syntymästään  alkaen sokeat miehet ja heidän seksinsä?

(tuota olen miettinyt monasti)

Vierailija
20/72 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tällasissa tapauksissa varmaan se fleshlight on parempi ratkasu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme