Lue keskustelun säännöt.
Miten hienoon hotelliin pukeudutaan?
27.08.2013 |
Kuulin vahingossa, kuinka mieheni puhui äidilleen, että hän on varannut meille hotellin hääpäiväksi Hiltonista.
Mulla on etikettisäännökset vähän huonommin hallussa kuin miehellä, enkä kehtaa häneltä kysyä apua, ettei yllätys mene pilalle. Mun tyyli on aikapitkälti converset, farkut ja collegepaita-luokkaa, ja pelkään saavani tuollaisessa vähän tasokkaamman luokan hotellissa kieroja katseita. Mihin minun olisi syytä pukeutua tullessa ja lähtiessä?
Kommentit (22)
Voit mennä ihan sellaisena kuin olet, tasokkaissa hotelleissa palvelu on aina erinomaista oli asiakas sitten tavisfarkuissa tai merkkivaatteissa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 15:18"]
Hiltonit eivät nyt ole yleisesti mitään hienoja hotelleja eli ihan casual asu.
Pukeutumista täytyisi ehkä miettiä vähän paremmin jos menisi jonnekin Pariisin Ritziin, Dubain Burj Al Arabiin, tai Nykin Four Seasonsiin :)
[/quote]
Miten masentavaa olikin huomata, miten täynnä Burj Al Arabin aulakin oli täynnä lenkkareissa ja Crocseissa (kirjoitetaankohan se noin?) heiluvia japanilaisia.
Ei siis oikeasti ole mitään väliä, miten pukeudut (mielellään jotain päälle, ettei ihan alasti ;) ), hotellin respat ovat nähneet niin kaikenlaista, että tuskin hirveästi erotut joukosta. Jos haluat normivaatteitasi erilaisempaa, esim. kivat nilkkurit/balleriinat/korkkarit (jos tykkäät käyttää), kapeat/suorat housut tai hame ja joku basic paita. Ihanaa hääpäivää!