G: Mitkä parhaimmat alushousut treenitrikoiden/juoksutrikoiden alle??
Mitkä sun mielestä parhaimmat mallit ja mksi juuri kyseiset mallit ja mikä ikäsi? Kauan kayttänyt kyseisiä malleja trikoiden kanssa??
Kommentit (43)
Kyllä seamless Boxerit parhaimmat.
Vierailija kirjoitti:
Stringit.....Piste!!!!!
Parhaassa tapauksessa saat vielä hiivan ja hiertymiä kaupan päälle.
Vierailija kirjoitti:
En käytä trikoiden alla mitään. Iso varustukseni muodostaa komean pullotuksen, kun kalu ja kulkuset erottuvat selvästi kompressiohousujen kankaan läpi. Salin naisilla on mitä katsella ja ihailla.
Minä en salilla katse kenenkään jalkovälejä, enkä ylipäätään tuijottele salilla kenenkään vaatetusta.
Miksi ihmeessä kenenkään pitäisi tuijotella tuntemattomien varustuksia?
Ei mulla ole mitään, saa juoksulenkillä karvaton mirri tuulettua.
t. instapepputyttö
Vierailija kirjoitti:
t. instapepputyttö[/quote
Tyypillinen IG mimmi...
https://www.intersport.fi/fi/tuote/shock-absorber-new-brief-w-alushousu…
Nämä on ihan parhaat. Pysyy ylhäällä kovassakin menossa, ei hierrä, ei paina, ei saumoja, istuu housujen kuin housujen alle.
Vierailija kirjoitti:
t. instapepputyttö
Miten se kireissä tekokuitutrikoissa tuulettuisi.
Tekniset shortsit on supermukavat, esim. Odlolla on tosi hyviä malleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. instapepputyttö
Miten se kireissä tekokuitutrikoissa tuulettuisi.
Niin samaa mietin....
Vierailija kirjoitti:
https://www.intersport.fi/fi/tuote/shock-absorber-new-brief-w-alushousu…
Nämä on ihan parhaat. Pysyy ylhäällä kovassakin menossa, ei hierrä, ei paina, ei saumoja, istuu housujen kuin housujen alle.
Eikö jää mitään rajoja vaikka brief mallit eikä stringit joista ei jää yleensä rajoja?? 🤔🤭👍🏾👌🏾
Pervo-Pena, hus helvettiin täältä taas!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mä ihan oikeasti kiihotun siitä, kun tiedän miesten katselevan... Joo varmaan ei kaikki naiset, mutta ehkä mä oon sitte jotenki pervo / kieroutunu?
Onko sun stringit kosteena kun näet et joku mies katsoo sun trikoopeppua ja stringit alla??!!
Joo, mun stringit on kostuneet kun miehet katsoo trikoiden peittämää stringipeppuani ja stringit hieroo mun stringien just ja just peittämää stringipeppuani siitä stringien alta.
Stringit.
Jokohan se sai itsensä hoideltua ja tahrat pyyhittyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mä ihan oikeasti kiihotun siitä, kun tiedän miesten katselevan... Joo varmaan ei kaikki naiset, mutta ehkä mä oon sitte jotenki pervo / kieroutunu?
Onko sun stringit kosteena kun näet et joku mies katsoo sun trikoopeppua ja stringit alla??!!
Joo, mun stringit on kostuneet kun miehet katsoo trikoiden peittämää stringipeppuani ja stringit hieroo mun stringien just ja just peittämää stringipeppuani siitä stringien alta.
Stringit.
Riittääköhän tämä trikoopervolle taas joksikin aikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stringit.
Riittääköhän tämä trikoopervolle taas joksikin aikaa?
Näyttää suosikin kiinnostavan kun aukaset viestiketjun🤣😂🙏👍🏾👌🏾
Uuh lääh. Vois mennä kirpparille kattelee käytettyjä
Stringit on parhaat mallit trikoiden alle...
Kyllä seamless hipsterit parhaimmat 🙏👌🏾💥💯🔥
Kyllä stringit parhaimmat mut sellaiset seamless hipsterstringit jotka ei paljon mene pyllyvakoon.... En voisi käyttää mitään narustringejä!!!!