G: Mitkä parhaimmat alushousut treenitrikoiden/juoksutrikoiden alle??
Mitkä sun mielestä parhaimmat mallit ja mksi juuri kyseiset mallit ja mikä ikäsi? Kauan kayttänyt kyseisiä malleja trikoiden kanssa??
Kommentit (43)
Seamless hipsterit parhaimmat ja teknistä materiaalia!!!
Kyllä saumattomat boxerit on parhaimmat jotka pitävät pyllyn hyvin paikoilla ja kun on korkea vyötärö niin pitää pienet "vatsa makkarat" paikoilla.
N48v
Hyi hitto mene per vo muualle.
Kuule ihan REIKÄISET MUUMI-ALKKARIT on parhaat! No petyitkö?
Stringit. Nautin kun miehet katsoo. Joskus kumarrun tahallaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto mene per vo muualle.
Kuule ihan REIKÄISET MUUMI-ALKKARIT on parhaat! No petyitkö?
Näyttää diakin kiinnostavan kun avaat viestiketjun ja vielä vastaat....
Vierailija kirjoitti:
Stringit. Nautin kun miehet katsoo. Joskus kumarrun tahallaan.
Muista katsoa sitten et laitat sellaiset trikoot jalkaan joista näkyy stringit läpi💪🏿👍🏾👌🏾😂😂😂
Siis mä ihan oikeasti kiihotun siitä, kun tiedän miesten katselevan... Joo varmaan ei kaikki naiset, mutta ehkä mä oon sitte jotenki pervo / kieroutunu?
Vierailija kirjoitti:
Siis mä ihan oikeasti kiihotun siitä, kun tiedän miesten katselevan... Joo varmaan ei kaikki naiset, mutta ehkä mä oon sitte jotenki pervo / kieroutunu?
Onko sun stringit kosteena kun näet et joku mies katsoo sun trikoopeppua ja stringit alla??!!
Kyllä stringit on vaan parhaimmat treenitrikoiden kanssa!!!
juoksutrikoiden alle parhaat on saumattomat bokserit, kuten niin moni muukin täällä vastasi. Kireää, hengittävää urheilumatskua.
Ei mitkään! Kommandona mennään!
Se on vielä kesää jäljellä selkeästi kun rakas juoksutrikoopervo palstalla taas. Ja ”yllättävä” kysymys taas aiheenaan.
Vierailija kirjoitti:
juoksutrikoiden alle parhaat on saumattomat bokserit, kuten niin moni muukin täällä vastasi. Kireää, hengittävää urheilumatskua.
Juu liputan kans noiden seamless boxereille. On kyllä hyvät ja ei näy rajat trikoiden alta niin kuin stringeistä. Stringit eivät ole todellakaan läpinäkymättömät nehän näkee selvästi kun trikoot painautuu stringien mukana persvako on ja se vasta on kaunis näky....
En käytä trikoiden alla mitään. Iso varustukseni muodostaa komean pullotuksen, kun kalu ja kulkuset erottuvat selvästi kompressiohousujen kankaan läpi. Salin naisilla on mitä katsella ja ihailla.
En käytä mitään, mutta mulla on vain paksusta materiaalista tehtyjä trikoita.
Mitä väliä sillä on, mitä pitkien kalsareiden alla on? Siihen tulee kuitenkin vielä housut päälle.
Vierailija kirjoitti:
En käytä mitään, mutta mulla on vain paksusta materiaalista tehtyjä trikoita.
Taitaa tulla Cameltoe sulle näkyviin kun ei alkkareita trikoidenaalla....
Kaipa nyt jokainen on ne itselleen sopivat pikkarinsa osannut tähänkin ast ostaa...
Stringit tietty.....Sitähän sä kysyit!!!!