Miksi niin harva nainen pitää oluesta?
Kommentit (55)
Itse juon about kaikkia oluita, mutta hapanoluet eivät ole olleet niin mieleeni. (Osa näistä sour-oluista on ihan ok.)
En välitä tosi humaloiduista oluista mutta kaikenlaisten maistelu on muuten ihan ok.
Luulen myös, että oluen juonti on joillekin myös tottumiskysymys. Minulla ainakin kaveripiirissä teininä opeteltiin juomaan heti olutta makeiden juomien oheen.
19
Koska miehet ja naiset ovat niin erilaisia?
Tee kysely tänne AV:lle niin siinähän se "rehellisesti" selviää :D
Miksi niin harva mies pitää viinistä?
Mieti sitä.
Koska sen juomista ei pidetä tyttömäisenä
Tykkään oluesta ja muutamat naispuoliset kaverini myös. Ainoastaan yksi juo siideriä.
Pahaa. Röyhtäyttää ja lihottaa. Suu puutuu jo muutamasta huikasta.
N kerran vuodessa otan 1 huikan jos mieheni ostaa jotain erikoisolutta. Samoin reissussa jos tulee erikoisuus vastaan voin maistella. Suomalaisen oluet huonoimpia.
Mun makuuni se on väkevää. Pidän pääsääntöisesti itsetehdystä kotikaljasta, en kaupan. Makeus on se juttu, tykkään enemmän makeasta. En minä tosin limuista tai siidereistäkään tykkää. Puolikuiva valkoviini ja kuohuviini ovat ainoita, mistä oikeastaan tykkään alkoholijuomina, lonkero nyt just ja just tarjottuna jossain menettelee, mutta en sitä itse osta.
Pidän hyvistä saksalaisista vehnäoluista. Lagerit, ipat, apat - ei kiitos.
Höpö höpö- paras juoma - terveisin nainen
Jotkut naiset taas saattavat juoda kerralla, siis juopotellessaan, vaikka 20 keskiolutta. :D
Ennen inhosin oluen makua. Sitten siihen tottui kun kokeili vaan useampaa, Nykyään on jopa hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Samasta syystä kuin miksi harva mies pitää sidukasta ja valkoviinistä.
Eli? En tunne yhtään miestä joka ei pitäisi valkoviinistä, siideriä ei juo kukaan meidän tuttavapiirissä.
Minä en pidä oluen kitkerästä mausta. Pidän enemmän todella, todella kuivasta omenasiideristä tai kuivasta valkoviinistä. Opin juomaan kiinalaisia oluita, kun työskentelin Kiinassa. Kiinalaisissa oluissa ei kuitenkaan ollut minun mielestä samanlaista kitkeryyttä kuin suomalaisissa. Pidän myös pehmeistä stout oluista, mutta niissäkin minusta Guinness maistuu Irlannissa paljon paremmalta kuin Suomessa.
Siitä on tullut jotenkin enemmän miehinen juttu, jolloin naiset eivät sitä niin maistele ja totu sen makuun. Itse kyllä tykkään oluesta. Perinteisestihän naiset ovat sekä panneet, että juoneet olutta, mutta tämä on kääntynyt jossain vaiheessa päälaelleen.
Veikkaan, että liian vähän sokeria.
Mulla oli erikoisolutkausi, joka loppui siihen, kun tulin raskaaksi vuonna 2010. Sen jälkeen ei oluet ole maistuneet kuin joskus harvoin. Juon mieluummin viiniä, yleensä valkkaria.
Mä taas en juo viinejä tai siidereitä. Maostuvat pahalta. Makuasioita.
Heheh täällä yksi mies joka ei pidä apasta tai ipasta. Ei ole sukupuolesta kiinni.