Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos sulla olisi 1400e velkaa?

Vierailija
27.08.2013 |

Eli tilanne se, että 1400e yhteensä velkaa, jotka pitäisi maksaa pikimmiten tai luottotiedot menee.

Opiskelijana ei ylimääräistä ole, mutta vaihtoehtona joko repiä rahat jostain tai antaa luottotietojen mennä.

Mitä tekisit? Paljon seksiä myymällä saisi?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 15:55"]

Muutaman perheen siinä rikoit, kun houkuttelit perheenisiä väärille teille... että sillaite.

[/quote]

Tuskin rikkoontui yhtään, ja jos rikkoontui niin syy on isien....

Kenties helpotti monen yksinäisen, puutteessa olevan miehen eloa... 

Vierailija
42/56 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ensinnäkin: kaikki ihmiset tekevät virheitä. 1400e velka ei ole mikään kardinaalisynti, josta sinun pitäisi ruoskia itseäsi.

Toiseksi: seksin myyminen on sinulle hyvin todennäköisesti vahingollista. Jos mietit,ettet saa parisuhdetta ilman luottotietoja, niin miten sitten ex-prostituoituna?

Kerro nyt taivaan tähden vanhemmillesi, häpeä on pieni hinta siitä, että sun ei tarvitse myydä itseäsi.

ja mun mielestä on huolestuttavaa, että myisit ennemmin seksiä kuin antaisit luottotietojesi mennä. Mulle ei tulisi tuo vaihtoehto edes mieleen! Kyllähän luottotiedot  saa takaisin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, jos pelkäät että luottotietojen menetys vie mahdollisuutesi parisuhteeseen niin miten luulet että köy kun jäät tulevalle poikaystävälle tai puolisolle itsesi myymisestä kiinni? Äläkä luule että niin ei käy, suomi on todella pieni maa ja menneisyyttä ei pääse pakoon.

Pyydä lainaksi vanhemmilta tai nosta opintolainaa jos mahdollista.  Älä riko itseäsi 1400 euron tähden, jos sinulla on nyt masennusta niin itsesi myyminen ei tilannetta todellakaan tule parantamaan.

Vierailija
44/56 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 15:58"]

Ap, ensinnäkin: kaikki ihmiset tekevät virheitä. 1400e velka ei ole mikään kardinaalisynti, josta sinun pitäisi ruoskia itseäsi.

Toiseksi: seksin myyminen on sinulle hyvin todennäköisesti vahingollista. Jos mietit,ettet saa parisuhdetta ilman luottotietoja, niin miten sitten ex-prostituoituna?

Kerro nyt taivaan tähden vanhemmillesi, häpeä on pieni hinta siitä, että sun ei tarvitse myydä itseäsi.

ja mun mielestä on huolestuttavaa, että myisit ennemmin seksiä kuin antaisit luottotietojesi mennä. Mulle ei tulisi tuo vaihtoehto edes mieleen! Kyllähän luottotiedot  saa takaisin!

[/quote]

Seksin myynti kestää pari päivää, luottotietojen takaisin saanti vuosia! Ymmärrän ap:n kiinnostuksen kaupusteluun

Vierailija
45/56 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

43 lisää vielä että toivottavasti pystyt näkemään että tilanteesi ei ole toivoton, kunhan uskallat pyytää apua. Huoraamalla hankit itsesi syvempään suohon, tulet pahimmassa tapauksessa raiskatuksi tai pahoinpidellyksi. Niiden haavojen paikkaamiseen ei lyhyt sairasloma enää riitä. 

Ainakin turun yliopiston ylioppilaskunta pitää vippirahastoa mistä pystyy lainaamaan, selvitä onko omalla yokunnallasi vastaavaa.

Vierailija
46/56 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se velja katoa sillä, että "menetät luottotietosi". Velka moninkertaistuu ja olet entistä syvemmässä kusessa, kaulaasi myöten.

Halvimmalla pääset, kun lainaat vanhemmiltasi. Kulutusluotto pankilta on myös hyvä vaihtoehto, mutta unohda Ellos-lainat ym korkean koron pikavippifirmat. Kuka tai mikä taho on velkojasi? 

Vierailija
47/56 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota laina.

Vierailija
48/56 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 15:50"]

Hei ap,

olin 19 vuotiaana itse samassa tilanteessa (reilu vuosi sitten siis...) ja velkaa oli vähän enemmän. Aloin myymään itseäni. Laitoin ilmoituksen seksiteffit-palstalle ja kirjoitin ilmoituksen (muiden naisten tapaan), josta pystyi helposti lukemaan rivien välistä että seksiä oli tarjolla.

Siitä sitten sähköpostitteluja satojen miesten kanssa, muutamia kriteerejä ylläpitäen tietenkin. Jännitti ihan hulluna, koska olen "kiltti tyttö" kuitenkin. Otin kevään aikana vastaan ehkä 20 miestä. Kukaan ei saanut koskaan tietää.

Näin itse pelastin itseni.

[/quote]

Lassukka täällä keksii kannustavia kohtalotovereita.

Vierailija
49/56 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset nosta syksyn opintolainoja pankista jos sulla on vielä luottotiedot tallella? Nehän ovat nostettavissa ihan näillä näppäimillä. 1200 euroa saat lainaa jos olet korkeakouluopiskelija. Loput parisataa saat varmaan soviteltua.

Vierailija
50/56 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 16:05"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 15:58"]

[/quote]

Seksin myynti kestää pari päivää, luottotietojen takaisin saanti vuosia! Ymmärrän ap:n kiinnostuksen kaupusteluun

[/quote]

Luottotiedot voi kuitenkin saada takaisin, sitä, että on myynyt seksiä, ei voi poistaa kokemusvalikoimastaan.

Minäkin ymmärrän ap:n kiinnostuksen itsensä myymiseen, mutta uskon sen perustuvan siihen, että hän on hädissään, (ymmärrettävästi) kykenemätön näkemään tilannetta järkevästi, ja ehkä myös matalaan itsetuntoon ja omanarvontunteeseen (masennuksesta johtuen).

Vierailija
51/56 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vähän epäilen APn tarinaa. Miten ne luottotiedot mukamas menee, jos sitä velkaa ei maksa heti? Toihan menee oikeuteenkin ennen luottotietojen menettämistä. No, oli miten oli, niin velkojien kanssa pystyy aina neuvottelemaan. Kuukauden verran saa automaattisesti lisää maksuaikaa kaikilta. Eikä sitä varten tarvi selitellä edes mitään. Ei ketään oikeasti kiinnosta miksi tuntematon ei pysty maksamaan just nyt. Tää sanottiinkin jo edellä, mutta sä saat opiskelijana opintolainaa, joten nosta se ja maksa sillä noi velat pois. Tai eihän ne poistu, mutta saa lisää maksuaikaa ja saat laitettua asiat kuntoon. Jos toi ei jostain syystä onnistu, niin kysy vanhemmiltasi apua. Se on kumminkin pienempi paha kuin se riesa mikä tulee luottotietojen menetyksestä. Kannattaa myös muistaa, että oikeuteen/perintään meno nostaa sun maksettavaa summaa vielä reilusti, joten sitä kannattaa välttää. Jos siis haluaa hoitaa asiat kuntoon.

Vierailija
52/56 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä apua vanhemmilta, eiköhän sitä ymmärrystä löydy. Muussa tapauksessa anna velan mennä mielummin vaikka ulosottoon ( ei ole maailmanloppu ), kuin että ryhtyisit prostituutioon. Itsekin olen vuoden sisällä sössinyt raha-asiani, kun kehitin ahdistuneena ja masentuneena peliriippuvuuden (velkasummakin on lähemmäs 10000 luokkaa). Epätoivoissani harkitsin myös seksityötä, mutten onneksi yrittänyt. Nyt en pysty enää tekemään lisää velkaa ja olen päässyt eroon rahapeleistä. Velat odottavat, että saan opiskeluni loppuun ja palkkatöitä. Jos tilanne on tiukka, diakonia toimistosta voi saada taloudellista apua ruoka-ostoksiin ja ilmeisesti myös joihinkin laskuihin? Itse olin synkimpinä kuukausina todella kiitollinen heidän avustaan. Voimia.

Vierailija
53/56 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä helvetissä anna luottotietojen mennä! Ota opintolainaa pankista, nöyrry ja pyydä vanhemmilta rahaa, pelaa aikaa velkojilta ja tee helvetisti töitä!

1400 euroa on vielä pieni summa, siitä selviää parissa kuukaudessa, jos laittaa prioriteetit järjestykseen.

Vierailija
54/56 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalitoimi =sossu myöntää myös lainoja ! mene sinne juttusille ja kerro ajatuksesi. pyydä lainaa heiltä?

Vierailija
55/56 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalitoimi =sossu myöntää myös lainoja ! mene sinne juttusille ja kerro ajatuksesi. pyydä lainaa heiltä?

Vierailija
56/56 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan