MIllaine ihminen nauttii lyödyn lyömisestä?
Esim jos ketju käsittelee masennusta, joku tulee huutamaan miten masennus on vain laiskuutta jne.
Tai jos joku on väsynyt ja avautuu siitä että on vähän raskasta lasten kanssa niin joku tulee viisastelemaan että olis pitänyt jättää lapset tekemättä jos ei kestä.
Selliaset ihmiset, jotka tieten tahtoen haluavat aiheuttaa lisää mielipahaa ihmiselle jolla menee muutenkin huonosti, ovat oksettavia.
Inhottavia.
Pohjasakkaa.
Hyi helvetti.
Kommentit (30)
Tapelkaa nyt oikein kunnolla niin saatte makkaraa!!
[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 17:30"]
Tapelkaa nyt oikein kunnolla niin saatte makkaraa!!
[/quote]
Se on tupakkaa eikä makkaraa: Tapelkaa, niin saatte tupakkaa.
Kaikenlaiset.
Näkeehän sen näistä Tukiaisirvailuista. Kaikenlaiset ihmiset niitä päihderiippuvaisia yms. sairaita ihmisiä jaksaa fanittaa tai sitten kammota, omaksi huvikseen. Kiusaamistahan jälkimmäinen on.
Semmosia ne ihmiset tuppaavat olemaan. Joku tulee heti lohduttamaan, toinen sylkäsee naamalle, kolmatta ei vois vähempää kiinnostaa. Semmosta se!
[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 13:23"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 13:20"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 13:16"]
Ei kukaan jaksa kuulla ärsyttävää valittajaa!
Ei tipu myötätuntoa, varsinkaan jos ongelma on itse aiheutettu.
Valittaja jää yksin, eikä ihme.
[/quote]
Toivon että autosi hajoaa keskelle metsää ja joudut kävelemään 25km sateessa koska kukaan ei tuu avukses ku valittajia ei jaksa kukaan.
Vitun paiseperse.
[/quote]
Jos autoni hajoaa, soitan maahantuojan järjestämään hinauspalveluun.
Mekaanisen laitteen ongelmat ja turhasta valittaminen ovat kaksi eri asiaa.
Perseessäni ei ole paiseita, peräpukamani leikattiin kerran mutta siitä on yli 10v aikaa.
Kuvitteletko että tuottamalla muille lisää pahaa oloa oma olosi paranee?
Yritäpä hieman rakentavampaa suhtautumista.
[/quote]
Sitä samaa vois toivotella sulle
Jep. Just vasta mietin, kun mulla ei ole ketään ihmistä kelle jutella, ei yhtään kaveria, sisarusten kanssa en ole tekemisissä/he eivät ymmärtäisi ongelmiani, miestä tai yksinkertaisesti yhtään hyvänpäiväntuttuakaan, ei minkäänlaista yhteistöä tai sosiaalista elämää, että netissä on kaikki "mun kaverit".
Ja seuraavaksi totesin että täältäkin saa useimmiten vain paskaa niskaan, että mitäköhän mä teen edes täälläkään.
Jos ei muuta niin ainakin kuraa tulee ettei viestistä ymmärtänyt mitään.
Ehkä mä olenkin jo unohtanut koko itseilmaisun kyvyn, kun vain kaupan kassalle sanon kiitos ja hei...
[/quote]
Eivät kaikki tällä ole ilkeitä ihmisiä.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 14:42"]
Seko tuo 9:n kirjoittaja! Täysi idiootti!
Masennus itse aiheutettua - huoh!!! Haluaisin tietää miten olisin itse pystynyt vaikuttamaan elämääni vuoden vanhana ettei äitini olisi tehnyt itsemurhaa???
Masentunut tehnyt huonoja valintoja - voi luoja!!! Mitä sekopäitä täällä onkaan!!!
[/quote]
Idioottihan se on. Itseeni ei moiset kommentit satu täällä koska tuo on niin läpinäkyvää tuo ilkeily. Elämä on epäreilua, mutta kuoleman lähestyessä jos elää kitkuttelee palaa tasa-arvo. Yhtä avuttomaksi tuntee jokainen.
Millaine ihminen nauttii lyödyn lyömisestä?
Suomalainen
[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 14:06"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 13:28"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 13:23"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 13:16"]
Ei kukaan jaksa kuulla ärsyttävää valittajaa!
Ei tipu myötätuntoa, varsinkaan jos ongelma on itse aiheutettu.
Valittaja jää yksin, eikä ihme.
[/quote]
Toivon että autosi hajoaa keskelle metsää ja joudut kävelemään 25km sateessa koska kukaan ei tuu avukses ku valittajia ei jaksa kukaan.
Vitun paiseperse.
[/quote]
Jos autoni hajoaa, soitan maahantuojan järjestämään hinauspalveluun.
Mekaanisen laitteen ongelmat ja turhasta valittaminen ovat kaksi eri asiaa.
Perseessäni ei ole paiseita, peräpukamani leikattiin kerran mutta siitä on yli 10v aikaa.
Kuvitteletko että tuottamalla muille lisää pahaa oloa oma olosi paranee?
Yritäpä hieman rakentavampaa suhtautumista.
[/quote]
"Kuvitteletko että tuottamalla muille lisää pahaa oloa oma olosi paranee?"
Kuvitteeltko sinä?
Miksi et vain ohita masentuneen tilitystä, sen sijaan että pitää mennä sanomaan sille rumasti? (Ja masennus ei ole itseaiheutettu, vain tietämättömät idiootit luulee niin)
[/quote]
Miksi masentuneella olisi oikeus aukoa päätään ihan vapaasti?
Jos masennus johtuu huonoista valinnoista jotka on aikoinaan tehty ihan vaan laiskuuttaan niin itse aiheutettuahan se.
Opiskelu, liikunta ja terveelliset elämäntavat jos on laiminlyöty niin se on voi voi...
Masentuuhan siinä kun ei ole rahaa, tulevaisuutta ja elintasosairaudet painavat päälle. Mutta turha luulla että sillä saisi sympatiaa, ehei!
[/quote]
Sä olet niin seko niin seko, että toivon sulle vastoinkäymisiä ( mitä en yleensä kellekään toivo ! ) vain , että näkisit ettei maailma eikä ihmisen elämä ole noin musta/valko. Sulla puuttuu ihmisille tärkeitä tunteita - empatia, myötätunto. Mä todella toivon, että elämä näyttää sullekin, miten väärässä oletkaan noiden juttujesi myötä. Koeta kasvattaa itseäsi empaattiseksi, sä kuulostat meölkoisen kamalalta ( ilkeältä ) ihmiseltä. Oletko jo jonkun äiti ?
Sellainen ihminen, joka muiden huonoutta todistelemalla yrittää saada itsensä ja oman elämänsä näyttämään paremmalta.
Minäkin uskon esim. siihen, että ihminen voi itse vaikuttaa todella paljon sekä tekemällä pieniä asioita, jotka vievät häntä parempaan suuntaan, että asennoitumalla elämään uudella tavalla. Nämä ovat kuitenkin sellaisia asioita, jotka pitää itse oivaltaa. Sitä oivallusta ei mitenkään edistä se, että joku huutaa vieressä ja käskee ryhdistäytymään ja ajattelemaan positiivisemmin. Osoittaa pelkästään tyhmyyttä niiltä huutajilta. Paitsi että ei heidän tavoitteensa olekaan auttaa, vaan syyllistää. Siihenhän meidät on opetettu pienestä asti, syyllistämiseen ja syyllistymiseen.