Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kestä enää ahdistusta mitä alkaisin opiskelemaan / tekemään työkseni!

Vierailija
27.08.2013 |

Mietin tätä asiaa ihan joka päivä lähes aamusta iltaan. Olen ylioppilas ja sen lisäksi on 2 amiskoulutusta. Hoitoalalta ja kaupalliselta puolelta. Perus hoitotyö ei kiinnosta enää yhtään! En jaksaisi tehdä sitä päivääkään. Kaupalliselle puolelle taas en pääse töihin, kun joka paikkaan on miljoona hakijaa.

Ja nyt mietin kannattaako minun jatkaa kouluttautumista pidemmälle hoitoalalla tai kaupallisella? Vai valita taas kokonaan joku ihan muu ala...

Miten tämä voi olla niin vaikeaa? Olen niin kateellinen ihmisille, joilla on joku "kyky" jollekin alalle tai jotka tietävät mitä haluavat tehdä...

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sä et voi ap olla tyytyväinen kuin vasta 3000 euron palkkaan niin voi olla että saat olla tyytymätön koko loppuelämäsi. 

Vierailija
22/22 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 13:12"]

No jos sä et voi ap olla tyytyväinen kuin vasta 3000 euron palkkaan niin voi olla että saat olla tyytymätön koko loppuelämäsi. 

[/quote]

Onpa älytön kommentti kun ottaa huomioon että suomalaisten keskipalkka on 3200 euroa. Miksi ihmeessä olisi epärealistista tavoitella koulutuksen kautta edes kansan keskituloa? Esim. valitsemalla melkein minkä tahansa koulutusta vaativan miesvaltaisen alan noihin palkkoihin pääsee helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme