Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entäpä jos netti ei toimisi enää koskaan.

Vierailija
27.08.2013 |

Tänä aamuna oli katkos ja en päässyt nettiin. Mietin tilannetta entäpä jos netti lakkaisi toimimasta kokonaan eikä sitä enää koskaan saataisi korjattua.

Kaaoshan siitä seuraisi. Nykyään suurin osa asioista hoituu verkossa, raha-asiat, työ, tiedonhaku, ihmissuhteet jne.

Ihmisen olisi pärjättävä oman tietonsa varassa tai etsittävä tietoa kirjoista. Asioiden eteen olisi nähtävä vaivaa enemmän.

Oikeat ihmiskontaktit nousisi jälleen arvoon. 

Olen keski-ikäinen ja muistan ajan ennen kännykköitä ja nettiä. Elämä oli yksinkertaisempaa.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 19:13"]

Toivon ja rukoilen, että niin taphtuisi.

[/quote]

Nyppäise piuha irti, sillä siitä pääset.

Vierailija
42/47 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netin tietoon ei voi luottaa. Luotan edelleen kirjoihin ja painettuihin lähteisiin. Lisäksi kun yrityksillä ym. voi olla nettisivut, mutta niitä ei päivitetä. Etsin sieltä sitten puhelinnumeron ja soitan. Onko järkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, netistä löytää todellakin paljon informaatiota, josta pitää osata itse suodattaa tarvitsemansa. Enää ei ole tarjolla vain virallista oikeaa totuutta klo 8:30 kaikilta kahdelta tv-kanavalta. Valta ja vastuu on lukijalla.

On järkeä.

Vierailija
44/47 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmää tästä netistä muuten mutta olishan se vähän noloo käydä sanomassa jotain asioita naapureille, kavereille tai sukuliaislle suoraan eikä näin av:n välityksellä.

Vierailija
45/47 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 19:33"]

Niin, netistä löytää todellakin paljon informaatiota, josta pitää osata itse suodattaa tarvitsemansa. Enää ei ole tarjolla vain virallista oikeaa totuutta klo 8:30 kaikilta kahdelta tv-kanavalta. Valta ja vastuu on lukijalla.

On järkeä.

[/quote]

Samahan se on sitten etsiä numero puhelinluettelosta ja soittaa, kun sieltä nettisivulta ei sen kummempaa tietoa saa.

Vierailija
46/47 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 10:23"]

Aika yksinäiseksi menisi elämä ilman nettiä. Netissä minun kaikki sosiaalinen elämä on, kun ei kavereita ole.

[/quote]

Näin minullakin.

Muuten varmaan tulisin toimeen ilman nettiä. Tietokoneen hommasin vasta neljä vuotta sitten (olin tuolloin 24v.). Toki se helpotti kovasti asioiden hoitamista, täällä perämettällä kun asutaan.

Vierailija
47/47 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä netti kiva lisä :) Mutta pärjäisin helposti ilman sitä!

Olen itsekin huomannut sen, että ystävien kanssa tapaamiset on jääneet,onvain niin helppoa jauhaa facessa.

Oli mukava kirjoitella kirjeitä! Mutta nykyään sekin on sähköpostia.

Ja kirjat! Niistä minä en luovu vaikka netti muuttuisi todella varmaksi tietolähteeki :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän