Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitojen alkajia enskuussa***

01.08.2008 |

Onko muita? Meillä yritystä 04/06 lähtien, ja vihdoin laitetaan järeemmät systeemit kehiin.. Teroluteja syöty nyt kesän ajan 3kk ja pääasiallinen syy on ilmeisesti mun endometrioosi. Alotetaan joko iui.lla tai laparoskopialla,.. jossain vaiheessa se kai kuitenkin on edessä.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensikuussa tarkoitus yrittää taas pakastealkion siirtoa. Yksi epäonnistunut yritys talvella jo oli ja nyt pidetty pitempään taukoa omasta halusta. ICSI:n tuoresiirrosta meillä syntynyt poika 10/06. Meillä tuo ICSI oli ainoa vaihtoehto miehen siittiötilanteen takia. Milloin tiedät tarkemmin teidän jatkosuunnitelmista? Tsemppiä. Meillekin yksi iui aikoinaan tehty, mutta oli aika turhaa, kun siittiöitä tosiaan oli niin vähän.

Vierailija
2/31 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meen enskussa sinne kun kierto on sopivassa vaiheessa, eli hyvissä ajoin ennen kp5, koska sillon pitäs alottaa piikitykset.. ilmeisesti menopur, koska limakalvo on ohuehko, en voi käyttää Clomifenia sen ja endon takia. Miehellä on pelkästään hitaita siittiöitä, mutta määritys oli normospermia. Kilpirauhasarvon kontrollikin on enskuussa, keväällä kun se oli vähän kohonnu edellisestä, 2,5 eli lievää vajaatoimintaa.. en tiedä pitäskö vaatia lääkitys siihenkin, jos ne piikkilääkkeet voi huonontaa sitä entisestään? Oon kuullu että pas.eissa käytetyt estrogeenitabletit niin vois tehdä..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomannutkaan aiemmin, kun kirjoitin, että kuukausihan oli tosiaan jo vaihtunut :) Meillä siis jo tässä kuussa pas yritys. Ke kävin ultrassa ja nyt olen testaillut ovista ja tänään sainkin tikkuun ovisplussan. Siirto siis ajoittuu luultavasti ens viikon tiistaille. Kunhan pääsen maanantaina aikaa varaamaan. Mulla ei passissa käytetä estrogeenitabletteja eikä muutakaan kun luonnolliseen kiertoon tehdään. Tuosta en tiedä, että vaikuttavatko ne lääkkeet kilpirauhasen toimintaan. Kannattaa varmaan kysyä.

Vierailija
4/31 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt aika varattuna het enskuun alkuun kilpirauhasarvon seurantaan, ja polille kun kyselin aikaa niin käskettiin soittaa sitten kun seuraavat menkat alkaa, ja ajan ne antaa siten samantien.. kirjottelin jo paperille kaikkia kysymyksiä mitä täytyy sitten muistaa ottaa puheeks :)

Mutta teillä on sitten jännät paikat jo tässä kuussa, ++++onnea sinne!! bd

Vierailija
5/31 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikki!

Ilmoittaudun mukaan, vaikka vielä tässä kuussa tuskin alkionsiirtoon päästään. Ensi perjantaina on PAS-sunnittelukäynti, jossa minulle varmaan kerrotaan tulevat tapahtumat.

Olisi niin mahtavaa jos saisimme pikkukakkosen meidän kahdesta pakkasalkiosta, ettei tarvitsisi mennä uuteen IVF:n... Viimeisimmästä tuoresiirrosta meillä on ihana 9 kk ikäinen tyttö kotona.

Noista kilpirauhasarvoista vähän: En tiedä kuinka suuri vaikutus lääkityksellä oli, mutta meillä raskaus onnistui pian sen jälkeen kun olin aloittanut lääkityksen. Syön pieniä annoksia thyroksiinia ja aloitin kun arvo oli 3.9. Koskaan arvo ei laskenut alle 2.5:n, mutta uskon vakaasti että lääkkeet auttoivat raskauden alkuun. Jos ei muuta niin ainakin mielialan myötä, väsymys hävisi melko pian lääkityksen aloittamisen jälkeen.

Jos täällä vielä on kiinnostuneita kirjoittajia, voisi pieni esittely olla mukava. Joten jos itse aloittaisin:

Nick: Marvik

Ikä: 38

Lapsia: 1 tyttö, saanut alkunsa IVF-tuoresiirrolla

Hoitopaikka: Väestöliitto

Olisikohan jotain muuta kiinnostavaa tietoa jonka voisi kertoa?

Onnea kaikille!

Vierailija
6/31 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkashan tänne pikku hiljaa kertyyn jännäilijöitä :)

Kuten nimimerkistä vissiin voi päätellä niin ikää kertyy piakkoin lisää, 31v. :S

Mulla ennestään luomuihme poika, 11v. ja nyt siis ekaa yhteistä yritetään. Tampereella ollaan julkisella puolella,.. täytyy hyödyntää tää edullisempi vaihtoehto nyt ensin! ;)

Mut marvik, ihanaa kuulla että tälläselläkin kilpirauhasarvolla ois mahdollisuus onnistua! Tosin jotenkin tuntuu että se arvo on taas kohonnu edellisestä mittauksesta.. mutta rajana on kuulema 3 ennenkun alotetaan lääkitys :( en tiedä pitäskö koittaa kuitenki alentaa sitä sinne lähemmäs yhtä, mikä ois se ihanne? Eihän siinä mitään menettäskään, joten en oikein ymmärrä miksei ne suostu reseptiä laittaan vaikka toi jo saattaakin vaikuttaa.. :/

Oon myös miettiny että se laparoskopian lähete on pakko koittaa vaatia vaikka stten yksityiseltä, jos julkisella nihkeys sen suhteen edelleen jatkuu >:( Tuntuu, että hoidoillakin ois vähän parempi onnistumismahdollisuus jos endolle ensin tehtäs jotain..

Vierailija
7/31 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Meilläkin tarkoitus jatkaa hoitoja syyskuussa. Ennestään poika joka myös saanut alkunsa pakastealkionsiirrosta. Toista nyt yritetään siis ensimmäistä kertaa "löysin rantein" eli luomukiertoon. Ovista pitäisi siis bongailla ja mietinkin että mistä ja minkälaisia ovulaatiotestejä tilaisi?? Onko kokemusta mikä olisi hyvä? Ja miten olette testanneet, kerran päivässä? Henkisesti hoidon aloitus on ainakin sata kertaa helpompaa kuin aikoinaan eka kerralla ja muutenkin. Viime viikolla kävin suunnittelukäynnillä ja seuraavan ajan varaan kp 10-11 josta sitten tikutetaan ja siirto toivonmukaan ensikiertoon eli käytännössä johonkin syyskuun puoleenväliin.

Nick: Waimo

Ikä: 31v

Lapsia: poika 10/06

Vierailija
8/31 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aikoinaan testailin rfsu.n liuskoilla ja ihan hyvin toimi! Niitä saa isommista marketeista, ja suht huokeitakin on, 7kpl paketti, noin 12e.. ja tarkkaan leikaten ne pystyy vielä puolittaankin joten oikeestaan peräti 14kpl! ;)

- - - -

Tässä on muuten oudosti kun vastaa viestiin niin ei näykään ne kaikki aiemmat, vaan se viimesin viesti.. :o vai pitäskö sillon vastata siihen alkuperäseen että näkys kaikkien vastaukset.. (osaan käyttää konetta/näitä sivuja, juu.. :P :D )

Vierailija
9/31 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei näköjään pysty kommentoimaan kun yhtä viestiä kerrallaan..! Hö :/

Vierailija
10/31 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin perjantaina lääkärissä ja siellä ilmeni että minulla oli 17 mm munasolu kypsymässä oikeassa munasarjassa, siis siinä jossa on tuubi auki ja josta aikoinaan leikattiin kysta! Saatiin oikein lääkärin määräys tahkota viikonloppuna joka päivä ja tviikolla joka toinen :D

Luomuihme olisi tietysti tervetullut, mutta vanhastaan tiedän että oikean puolen munasolut eivät koskaan ole päässeet IVF-siirtoon asti, eli ovat heikkolaatuisia. Joten ei tässä vielä liikoja toiveita elätellä. Paitsi että eilen ostin apteekista raskaustestejä... Ja miehen simpat ovat ensiluokkaisia... Olishan se aika ihanaa...

Tänään kävin labrassa antamassa kilpparinäytteen, huomenna tulokset on jo saatavilla. Kiitos työnantajan sairaskassan, pääsen yksityiselle. Olen ymmärtänyt että ihanne olisi, jos arvo olisi alle kahden ja yli yhden, mutta alle kolmen ei vielä tarvitse paljoa huolestua. Voi tietty olla että muistan väärin.

Mutta nyt sitten tehdään perustutkinta ja huurunenien siirtoon päästään aikaisintaan lokakuussa. Jos päästään, siellä on kaksi kaksisoluista odottamassa, eivätkä ne olleet ihan sieltä laadukkaimmasta päästä. Mut onneksi ollaan saamassa hyvät veronpalautukset, niiden avulla voidaan aloittaa heti IVF-hoidot, vaikka mies onkin kotona hoitovapaalla.

Vaaka, koitapa sellaista kikkaa että otat toisen selaimen auki ja luet sieltä viestejä ja kirjoitat toisella selaimella. Näiden sivustojen käyttöliittymä on vähän kömpelö, vaikka parannustahan tähän on tullut.

Waimo, muistan sut ilmeisesti Lapsettomuus-palstalta. Me ei ilmeisesti koskaan piinailtu samaan aikaan, mutta sen verran tuli viestiketjuja luettua että nimi on jäänyt mieleen. Muistankohan oikein?

Menin muuten sinne apteekkiin alunperin ovistestejä hakemaan, mutta ne muuttuivatkin raskaustesteiksi kun tarjolla oli vain yhtä (digi)merkkiä ja hinta oli suolaiset 42 euroa! Ja testissä ei ollut kuin 7 tikkua! Hyllystä loppuneidenkin hinta oli yli 50 euroa!!! Joten oli aika helpottavaa kuulla et Vaaka77 on löytänyt edullisempia merkkejä. Kävin just kurkkimassa mammaksi.fi -sivuja, siellä näyttäisi olevan edullisempia ovistestejä enemmänkin.

Mukavaa viikonjatkoa teille kaikille, yritän tässä laittaa kuulumisia sitä mukaan kun tulee jotain kerrottavaa.

Vierailija
11/31 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin perjantaina lääkärissä ja siellä ilmeni että minulla oli 17 mm munasolu oikeassa munasarjassa, siis siinä jossa on tuubi auki ja josta aikoinaan leikattiin kysta! Saatiin oikein lääkärin määräys tahkota viikonloppuna joka päivä ja tälläkin viikolla joka toinen :D

Luomuihme olisi tietysti tervetullut, mutta vanhastaan tiedän että oikean puolen munasolut eivät koskaan ole päässeet IVF-siirtoon asti, eli ovat heikkolaatuisia. Joten ei tässä vielä liikoja toiveita elätellä. Paitsi että eilen ostin apteekista raskaustestejä... Ja miehen simpat ovat ensiluokkaisia... Olishan se aika ihanaa...

Tänään kävin labrassa antamassa kilpparinäytteen, huomenna tulokset on jo saatavilla. Kiitos työnantajan sairaskassan, pääsen yksityiselle. Olen ymmärtänyt että ihanne olisi, jos arvo olisi alle kahden ja yli yhden, mutta alle kolmen ei vielä tarvitse paljoa huolestua. Voi tietty olla että muistan väärin.

Mutta nyt sitten tehdään perustutkinta ja huurunenien siirtoon päästään aikaisintaan lokakuussa. Jos päästään, siellä on kaksi kaksisoluista odottamassa, eivätkä ne olleet ihan sieltä laadukkaimmasta päästä. Mut onneksi ollaan saamassa hyvät veronpalautukset, niiden avulla voidaan aloittaa heti IVF-hoidot, vaikka mies onkin kotona hoitovapaalla.

Vaaka, koitapa sellaista kikkaa että otat toisen selaimen auki ja luet sieltä viestejä ja kirjoitat toisella selaimella. Näiden sivustojen käyttöliittymä on vähän kömpelö, vaikka parannustahan tähän on tullut.

Waimo, muistan sut ilmeisesti Lapsettomuus-palstalta. Me ei ilmeisesti koskaan piinailtu samaan aikaan, mutta sen verran tuli viestiketjuja luettua että nimi on jäänyt mieleen. Muistankohan oikein?

Menin muuten sinne apteekkiin alunperin ovistestejä hakemaan, mutta ne muuttuivatkin raskaustesteiksi kun tarjolla oli vain yhtä (digi)merkkiä ja hinta oli suolaiset 42 euroa! Ja testissä ei ollut kuin 7 tikkua! Hyllystä loppuneidenkin hinta oli yli 50 euroa!!! Joten oli aika helpottavaa kuulla et Vaaka77 on löytänyt edullisempia merkkejä. Kävin just kurkkimassa mammaksi.fi -sivuja, siellä näyttäisi olevan edullisempia ovistestejä enemmänkin.

Mukavaa viikonjatkoa teille kaikille, yritän tässä laittaa kuulumisia sitä mukaan kun tulee jotain kerrottavaa.

Vierailija
12/31 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Vaaka vinkistä!

Lapsettomuuspuolelle on tosiaan tullut aikoinaan kirjoiteltua paljonkin. Club 30 on vain nyt niin hiljentynyt (ONNEKSI!) että ajattelin että josko tämä olisi oikeampi palsta piinailla. On tämä hoidoissakäyminen kuitenkin ihan toista luokkaa pienen lapsen äitinä kuin lapsettomana ja siinä epävarmuudessa tuleeko koskaan lasta saamaan. Mä kun olen vielä joku sellainen ihmekomplikaatioiden metsästäjä että jos vaan jossain on tod.näk 1% tai alle niin varmaan löytyy tänne ne ongelmat. =S Mutta kaikesta on selvitty ja ihana poika saatu aikaiseksi joten on ollut sen arvoista!

Teillä MARVIK tuntuu olevan aika hyvät mahikset luomuplussaankin tässä kierrossa! bd! Ja onneksi pakkasessa kuitenkin jotain odottamassa jos niin ikävästi kävisi ettei sitä luomuihmetta napsahtaisi. Meillä on kans pakkanen "pullollaan" eli vielä 9 alkiota pakkasessa. Pieniä reppanoita tosin eli muistaakseni 2-soluisia kaikki mutta vahva usko niihin kuitenkin! Hoitovapaalla olen ja ei todellakaan olisi rahaa IVF:n, enkä ole ihan sata varma haluaisinkokaan, täytyy nyt katsoa tuo pakkastilanne ensin ainakin.

OVULAATIOTESTEISTÄ, netissä kolusin minäkin ja olen kallistumassa kotitesti.fi sivuston testeihin. Oli tarjouksessa joku ovistesti 6kpl+raskaustesti 3kpl 9.80e ja ilman postikuluja. Sitä vain mietin että riittääköhän tuo 6kpl, toisaalta mulla on niin säännöllinen kierto 28pv että jos ei ovis osu kuuteen päivään niin ei sitä silloin ole ollenkaan! Ja kun vielä ultralla katsotaan sitä aloitusta...

Hyvä vinkki tuo että avaa jutut toiseen ikkunaan ja kirjoittaa toisessa. Muuten nämä sivut on mun mielestä huonontuneet paljon ja tökkivät miltei joka päivä, ei kiireinen kotiäiti tahdo ehtiä sellaiseen;)

Ei muuta kuin plussaonnea!

T:Waimo

Vierailija
13/31 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Vaaka vinkistä!

Lapsettomuuspuolelle on tosiaan tullut aikoinaan kirjoiteltua paljonkin. Club 30 on vain nyt niin hiljentynyt (ONNEKSI!) että ajattelin että josko tämä olisi oikeampi palsta piinailla. On tämä hoidoissakäyminen kuitenkin ihan toista luokkaa pienen lapsen äitinä kuin lapsettomana ja siinä epävarmuudessa tuleeko koskaan lasta saamaan. Mä kun olen vielä joku sellainen ihmekomplikaatioiden metsästäjä että jos vaan jossain on tod.näk 1% tai alle niin varmaan löytyy tänne ne ongelmat. =S Mutta kaikesta on selvitty ja ihana poika saatu aikaiseksi joten on ollut sen arvoista!

Teillä MARVIK tuntuu olevan aika hyvät mahikset luomuplussaankin tässä kierrossa! bd! Ja onneksi pakkasessa kuitenkin jotain odottamassa jos niin ikävästi kävisi ettei sitä luomuihmetta napsahtaisi. Meillä on kans pakkanen "pullollaan" eli vielä 9 alkiota pakkasessa. Pieniä reppanoita tosin eli muistaakseni 2-soluisia kaikki mutta vahva usko niihin kuitenkin! Hoitovapaalla olen ja ei todellakaan olisi rahaa IVF:n, enkä ole ihan sata varma haluaisinkokaan, täytyy nyt katsoa tuo pakkastilanne ensin ainakin.

OVULAATIOTESTEISTÄ, netissä kolusin minäkin ja olen kallistumassa kotitesti.fi sivuston testeihin. Oli tarjouksessa joku ovistesti 6kpl+raskaustesti 3kpl 9.80e ja ilman postikuluja. Sitä vain mietin että riittääköhän tuo 6kpl, toisaalta mulla on niin säännöllinen kierto 28pv että jos ei ovis osu kuuteen päivään niin ei sitä silloin ole ollenkaan! Ja kun vielä ultralla katsotaan sitä aloitusta...

Hyvä vinkki tuo että avaa jutut toiseen ikkunaan ja kirjoittaa toisessa. Muuten nämä sivut on mun mielestä huonontuneet paljon ja tökkivät miltei joka päivä, ei kiireinen kotiäiti tahdo ehtiä sellaiseen;)

Ei muuta kuin plussaonnea!

T:Waimo

Hieman lähetysonegelmia, ei muka lähetä vaikka näkyy viestiketjussa että olis viesti jo perillä eli jos tää on moneen kertaan niin suokaa anteeksi!!!

Vierailija
14/31 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli me ollaan kanssa lähdössä yrittämään pikkusisarusta meidän nyt 1v1kk prinsessalle. Ikää mulla 28 ja hoidoissa yksityisellä helsingissä.

Meillä selittämätön tausta, kummatkin ollaan OK tutkimusten mukaan. Tyttöä koitettiin eka kaks inssiä ja sit yks ivf joka tärppäskin. Pakkasessa vielä noin 10 pientä, eli niillä mennään. IVF:ssä siirrettiin kaks, nyt jo mietityttää et miten nyt kun on jo yks lapsi. Tietty mahdollisuudet kasvaa onnistumiseen...

Meillä tulee ilmeisesti olemaan lääkkelinen hoito, kosk mun kierto on heitelly nyt menkkojen alkamisen jälkeen (ollu nyt 7 kk) 25-31 päivää. Hoitaja sitä puhelimessa ainakin niin mietti. En ollenkaan jaksasi alkaa tikuttaa tass, on sitä tullu tehtyä, mutta tosi epäselvin tuloksin.

Syyskuun alussa käyn heti klinikalla ja sit siitä selviää miten edetään:) Jännittää jo, mut eim pelota koska eka hoito meni tooooosi kivottomasti kaikin puolin!

Nea

Vierailija
15/31 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Nea joukkoon!

Työt selkeästi ovat ottaneet paikkansa eikä ylimääräistä luppoaikaa ole. Illat meneekin tytön kanssa. Laitan nyt kuitenkin pikaisesti kuulumiset.

Kilpparitestin tulokset tulivat eilen postissa. THS (vai oliko se TSH) on nyt 2.9 ja T4V 13. Ihan kohtuulliset arvot, ovat olleet huonommatkin.

Sitten se jännempi juttu. Viime päivän vatsassa on muljahdellut menkkamaisesti, mutta samaan aikaan on ollut pientä pahoinvointia, päänsärkyä ja hermosärkyä reisissä. Oireet tuntuvat samalta kuin edellisen raskauden alussa... Nyt sitten pidetään peukut ja varpaat pystyssä että täti ei tule kylään ja ensi viikonloppuna saisin testata luomuplussan! Tätä ei kyllä ole osannut toivoa edes villeimmissä unissa aiemmin ja ihme olisi jos nyt onnistuisi...

Mukavaa viikon jatkoa kaikille, tulen kertomaan miten kävi.

-marvik-

Vierailija
16/31 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vastaava esittely tähän jatkoks!

------

Nick: Marvik

Ikä: 38

Lapsia: 1 tyttö, saanut alkunsa IVF-tuoresiirrolla

Nick: Waimo

Ikä: 31v

Lapsia: poika 10/06

Nick: vaaka77

Ikä: pian 31v

Lapsia: 11v poika

Hoitopaikka: julkisella

-------

Hienoo marvik että kilpisarvo oli pysyny kohtuullisissa/paremmissa lukemissa! Itsellä seuranta maanantaina, ja toivosin NIIN että ois laskenu entisestä :|

Vierailija
17/31 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaustestit huutavat kylppärin kaapissa käyttöönottoa ja epätoivosesti yritän jaksaa sunnuntaihin saakka jolloin on kp 31. Kypsyvä munasolu kun bongattiin kp 15 ja laskeskelin että sunnuntaina testi näyttäisi mahdollisen raskauden vaikka irtautuminen olisi tapahtunut pari päivää myöhemmin. Täti ei siis vielä ole kylässä ja toivottavasti ei tulekaan! Jännittää niin kovin että pakko aina välillä tulla työn lomassa tänne kurkkimaan josko joku olisi kuulumisia laittanut.

Mites Waimo ovisbongailu sujuu?

Nealla on vielä klinikkakäynti edessä, onko jännitys kasvanut?

Vaaka, mitä kilpparilukemat näyttivät? Oliko sulla lääkitys ja jos oli niin millä annoksilla?

Kirjoitelkaa ihmiset kuulumisia, ettei tarvitse ihan oman navan ympärillä olla koko ajan :o)

Vierailija
18/31 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista näyttää olevan täällä :( Jännitys on nyt muuttunut epätoivoksi. Ei täti vielä ole tullut, mutta vatsa on aivan turvoksissa ja eilen tuntui kuin koko ajan jotain lorahtaisi pikkareihin. Valkovuotoa se tähän mennessä on ollut, mutta jotenkin tuntuu että eihän minulle sellaista ihmettä voi sattua että luomuvauva tulisi...

En kuitenkaan ole mikään masentujatyyppi, tänne vain on helppo purkaa tämänhetkisiä tuntoja. Onneksi meillä on vielä ne huurunenät ja muhkea veronpalautuskin tulossa, jolla sitten maksetaan IVF jos sinne asti mennään...

Oikein aurinkoista viikonloppua teille kaikille!

Vierailija
19/31 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan marvik, ettei punasta kuitenkaan ilmaannu!! Ainahan niin kauan toivoa on kun verta ei tuu, eikä ainakaan kunnolla.. monilla oon lukenu olleen kaikenlaisia menkkatuntemuksia mutta on ollukin raskaana. Tosin itse koittaa olla realistinen ja pitää mielessä että eihän sitä nyt enää normaalitavoin VOI tulla, miks nytkään kun ei oo tullu 2,5 vuoden aikanakaan.. :(

Mulla on maanantaina se kilpirauhastestaus ja samalla otetaan pvk ja hcg, tiistaina kun on leikkaus niin pakko varmistaa ettei esteitä oo. Tein kyllä eilen kotitestin (rfsun liuska) ja tulos piti soittaa klinikalle. Juu, negahan se, mikäs muukaan.. no, tonhan sais tehä vasta aikasintaan menkkojen alkamispäivänä.

Viikonloppuja sinnekin! :)

Vierailija
20/31 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...testasin aamulla haalean plussan... vaikea uskoa...

Vielä on kuitenkin pidettävä jalat maassa, muistissa on vielä hyvin taannoinen HCG-heilahteluhässäkkä, jolloin ei tullut vauvaa vaikka testi sen haalean näyttikin.

Olisi se ihanaa! Ikäeroa tolisi meidän neidin kanssa 1,5 vuotta. Alkuun varmasti raskasta, mutta pidemmän päälle sisaruksille tulisi läheiset välit pienen ikäeron vuoksi. Näin ainakin siskon pojilla, joilla on reilun vuoden ikäero.

Eipä tätä tärppiä olisi osannut ennakoida jollei oltaisi käyty sattumalta juuri oikeaan aikaan PAS-sunnittelukäynnillä ja bongattu lähes kypsä munasolu. Eli ilman lapsettomuuslääkäriä ei tätä plussaa välttämättä olisi tullut!

Vaaka, me yritimme 5 vuotta, joista 2 vuotta hoidoissa ennen kuin tärppäsi tämä esikoinen. Jostain syystä olen koko ikäni tiennyt, ettei lastensaanti ole minulle ihan itsestään selvä juttu. AIkoinaan kun tutustuin mieheeni, kysyin häneltä heti alussa onko hän valmis adoptioon jos omia lapsia ei ala kuulumaan. Naisen intuitio on joskus ihmeellinen... Mutta ihmeitäkin sattuu.

Nyt pitää mennä syömään aamupala, vai olisiko tämä jo brunchin puolella.

Hyvää viikonalkua kaikille!

-marvik-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän