Miksi kenelläkään maailmanluokan naisartistilla ei näy koskaan selluliittia lavaesityksissä vaikka...
Asut ovat tätä luokkaa:
Siis jotain alusasuja, minihameita/shortseja, bodyjä yms. Mutta ei selluliittia heillä ei ole yhtäkään muhkuraa...miten se voi olla mahdollista?! Onko kaikilla laulajilla myös sattumoisin hyvä geenit asian suhteen, vai käyttääkö ne jotain sukkahousuja? ihmettelen vaan
Kommentit (34)
Itse ihmettelen, miten on mahdollista, että joillain on selluliittia.
No noissa esitystilanteissa on sukkahousut. Mutta kyllähän esiintyvät artistit myös treenaa usein paljon, show’ssa on tanssia ym., joten pitää olla aika kova kunto.
Sen verran eturivin tietoa on, että mimmeillä on tosiaan useat piukeat sukkikset ja hyvässä lykyssä vielä siinä välissä ihon väriset spandexkalsarit jalassa niin, että kovin on siloinen ja kiinteä vaikutelma...
Mutta kyllähän moni fitnesstyyppikin treena ja moni silti sanonut että heillä on sellua
Beyoncella on ainakin on. Se ei vaan näy niin hyvin kuin esim Brittneyn tai Jessica Simpsonin.
Niillä on kahdet ihonväriset sukkahousut päällekkäin.
No kyllähän videoita ja esiintymiskuviakin photoshopataan.
Toiseksi artistit varmasti käyttävät sukkahousua tai sukkia, voiteita, tietynlaista valaistusta, jne... tms.
Koska oikeasti kuvissa olevilla artisteilla on selluliittiä. Kylie on itsekin puhunut selluliitistä ja siitä kuinka sitä photoshopataan ja peitellään.
Kyliella nyt ei ole yhtään sellua, ei ole varmaan ikinä ollut senttiä tai kiloa ylimääräistä. Paino on ehkä jotain 47 kg.
Ohuen ohuet ja ihonväriset sukkahousut toimii aina 👍 Lisäksi sellaisia rasvojakin myydään joka hetkellisesti silottaa selluliitin ja sen päälle kun laittaa ihoöljyä niin iho näyttää siltä ettei olisi selluliittia ollenkaan. Käyn paljon katsomassa mm burleskia (harrastan sitä itsekkin) ja kyllä monella naisella on selluliittia, oli laiha tai ei. Aika harvalla naisella loppujen lopuksi selluliittia ei ole yhtään. Sen vaan saa kätevästi peitettyä kun lavalle menee..
Vierailija kirjoitti:
Kyliella nyt ei ole yhtään sellua, ei ole varmaan ikinä ollut senttiä tai kiloa ylimääräistä. Paino on ehkä jotain 47 kg.
Ei se merkaa mitään, olen suunnilleen Kylien kanssa samoissa mitoissa ja selluliittiä kyllä näkyy silti
Noi videot käsitellään aina ennen julkaisua.
Uskooko joku ihan tosissaan, että näissä näkyy iho sellasena, kun se oikeasti on (edes sukkiksilla) ?!
--näillä on kaikenmaailman kiristys ja puristus ym -ihon näköiset--erityisukkikset monessa kerroksessa + meikki ym korostus myös jaloissa.
Tosin pitävät varmasti huolta myös fyysisesti, että muhkurat pysyvät minimissä...
He käyttävät useampia muotoilevia sukkahousuja päällekkäin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan itse on haastattelussa puhunut asiasta.
Ei kyliellä näyttäisi olevan oikeastikaan juuri yhtään selluliittia: https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2378476/Kylie-Minogue-pos…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se merkaa mitään, olen suunnilleen Kylien kanssa samoissa mitoissa ja selluliittiä kyllä näkyy silti
Voi teitä.... pahoittelen rikkoessani illuusion, mutta Kylie on yksi stara, jonka konsertissa olen ollut eturivissä ja ihon sävyistä lycraa ja sukkahousua ja vielä verkkosukkahousua oli daamilla yllään. Eikä hänkään enää ole nuori tyttö.... plösöys ei sääli eikä kierrä kaukaa julkimoitakaan - varsinkaan armottomien valonheittimien polttopisteessä.
Joo ei riipu painosta. Ihan hoikillakin voi olla, kuten Mischa Bartonilla tässä kuvassa oikealla.
http://naturalhealthmagazine.net/wp-content/uploads/2012/02/05.jpg
Kylie Minogue on 152cm pitkä, joten 20 sentin varsisaappailla kyllä saadaan paikat näyttämään pidemmiltä ja jalat solakoilta.
Jospa ne treenaa niin paljon?