Käyttääkö naiset oikeasti mielellään stringejä?
Vai vaan sen takia, kun miehet pitää niitä seksikkäinä? Nehän on ihan hirveän epämukavat. Hiertää pyllyvaossa koko ajan!!! Kokeiltu on ja ihmettelen ihan aidosti, tottuuko niihin?
Kommentit (52)
Minä, joka joskus vannoin että en tosiaan käytä (no tottakai ne hiertää ekaa kertaa päällä, niin teki rintaliivitkin!) Mutta nykyään en muita käytäkkään, pidän siitä että ne istuu mukavasti,eivät ainakaan minulla hierrä mitenkään eivätkä saumat näy tiukemmissa vaatteissa.
Samaa ihmettelin joskus kun sellaiset ostin, tosi kiva se naru siellä pakaroitten välissä. :D onneksi ne ei taida enää olla edes muodissa. Itse käytän hotpantsejä tai mummopöksyjä, numeroa isompaa kokoa ettei purista!
Kyllä käytän. Niiden vaan pitää olla oikean kokoiset ja ohutta kangasta. Ja mulle on ihan sama miellyttääkö ne jotain muuta vai ei.
Huh. Muistatteko vielä, kun pissikset pitivät sellaisia lannefarkkuja, joiden takapuolesta pilkotti se kauhea stringin naru! Tosi sexyä.
Käytän jos pukeudun niin, että muu pikkarimalli näyttäisi rumalta. Tykkään yleensä hipstereostä ja aika samalta tuntuvat päällä ohut kangas, laadukkaat pöksyt ja oikea koko, niin eipä hierrä. Toki riippuu varmaan pepuun ja alapään mallista miltä tuntuu ja näyttää, mutta itse kyllä pidän viikottain ihan mukavuussyistä stringejä. Olen 33-v. nainen, mieheni puolestaan preferoi hipstereitä. Ihme, että joku oletettavasti nainen miettii toisten naisten alushousuja..
Okei... No mä ainakin käytän :D Kesällä vilpoiset, eikä paina ja pursua makkarat tiukemmissa housuissa. Kyllä ne on aina muodissa, ihan yhtälailla kun ne bokserimallisetkin...Joka kaupassa myydään.
En tykkää minäkään. Joskus opiskeluaikana mulla oli niitä, kun halusin laittaa jotain seksikästä baarivaatteiden alle, mutta käyttö jäi kyllä tosi vähiin. Epämukavia ovat, hiertävät persvakoa.
Kauheita, mulla lojuu käyttämättöminä kaapissa. Nykyinen mies ei erityisesti niistä välitä, jos estetiikasta/eroottisuudesta puhutaan - tykkää läpikuultavista hipstereistä, joista perskannikat ovat puoliksi esillä. ;)
käytän silloin kun muu asuste sitä vaatii, eli jotain vartalonmyötäistä tai muuten vaan. Ei huku persvakoon, eikä haittaa niiden pitäminen lainkaan.
Mitä ihmettä?! Minusta itsestäni stringit on nimenomaan kaikkein mukavimmat päällä. Ja mun mielestä miehet EI tykkää niistä :D käytän aina. baariin lähtiessä, juhlissa, kotona, urheillessa... ei muuten tarvi ikinä nykiä niitä pois sieltä persvaosta niinku kaikkia muita malleja ;) en oo juuri muita käyttänykkään varmaan sen jälkeen kun 10 tai 11 täytin :D menkkojen aikana tosin on "menkkekalsarit" erikseen. Ne on sitten tätä niin suosittua mummomallia :)
en oo koskaan käyttänyt ja en varmaa koskaa tuukaan käyttämään, en usko ett ne tuntus yhtää kivalta vaan ällöltä
Mä käytän kans pelkästään stringejä. Oon käyttäny jo varmaan 15 vuotta. Erittäin mukavat päällä, eikä tunnu missään.
Välillä tulee kokeiltua joitain muitakin malleja, mutta ilmeisesti mulla on perseessä jotain vikaa kun tuntuu, että kaikki muut mallit yrittää kuroutua sinne pakaroiden väliin tai laskeutua vyötäröltä paljastaen persvaon. Kokoja oon koittanut S-L, ilman mitään eroa (housujen koko S).
Minä kyllä käytän. Ei mun takapuoli varmaan parhaimmalle niissä näytä mutta kun ne on niin mukavat. Eivät tunnu jaloissa ja ei jää esim. housujen saati tiukempien mekkojen kanssa niitä "lahkeen" rajoja. Käytän toki välillä tavallisiakin alkkareita mutta stringit on lempparit. Ihan sama vaikka muut ei tykkäisi, minä tykkään. Ehkä joskus nuorena ne eka kerralla tuntui oudolle (saattoi johtua koosta/mallistakin) mutta ne tulivat jäädäkseen ja jotain hipsterimallia olisi ahdistava käyttää...
Käytän, vain puuvillaisia, tekokuituiset ovat todella epämukavia. Ei näy rajat, pysyy paikoillaan ja mikä parasta, ne hiljentävät pierut.
Minä en käytä enää, joskus nuorempana käytin. Mutta haluan kommentoida, että myös stringeissä on eroja (kuten muissakin alushousuissa) jotkut hiertävät ja toisia ei edes huomaa että ovat päällä.
Joten jos joku syystä tai toisesta haluaa stringit, niin kyllä niitä mukaviakin löytyy. Veikkaan että moni on ostanut ne kaikkein pienimmät ja pitsisimmät (ns. "seksikkäimmät") ja eivät ole olleet mukavat päällä (onhan muissakin alushousuissa eroja mikä materiaalia tuntuu kivalta päällä). Lisäksi stringeissä se oikea koko on tärkeä, useimmissa muissa malleissa vähän liian iso/pieni koko ei niin haittaa.
Tosi harvoin käytän.
Olen kokeillut eri materiaaleja jne. mutta ne ovat aina olleet yhtä epämukavia.
Ei käytä. Ja ei iso osa miehistäkään niistä tykkää.