Julkisella paikalla imettäminen
Hei! Haluaisin kuulla äitien mielipiteitä julkisella paikalla imettämisestä. Mulla on itselläni on 4kk tyttö ja imetän häntä tietenkin edelleen. Olen kuitenkin vähän ujo imettämään julkisella paikalla. Pelkään, että ihmiset hermostuu siitä. Nykyään ilmapiiri tuntuu muutenkin olevan kamalan vihamielinen vauvoja ja äitejä kohtaan. En halua syöttää tuttipullosta. Mitä jos tyttö sitten kieltäytyy imemästä tissiä...
Kaveri linkkasi tämän mulle eilen http://girlsatthefrontline.blogspot.fi/2013/08/amelie-vs-breastfeeding-supermoms.html. Tuntuu, että äidit ovat uusi kohde, jota saa haukkua miten paljon haluaa. Olisi kiva kuulla muiden äitien mielipiteitä asiasta eikä aina vaan miestoimittajien tai lapsettomien ihmisten.
Kommentit (8)
vitsi kun tää on ihan uusi asia. Mitä jos vaikka googlaisit imetys ja vauva, saat 100 linkkiä tänne sivustolle.
Sen kun hoitaa oikein, ei KUKAAN näe syökö vauva vai onko vain sylissä :)
Imetyksen voi hoitaa jopa niin, että vauva on kantoliinassa piilossa.
Minäkin olen imettänyt siellä missä olemme sattuneet olemaan eikä tasan varmasti kukaan ole tissiä nähnyt. Muualla kuin mielikuvituksissaan :D
Haluat ilmeisesti taas uuden hiukean pitkän ketjun tästä iänikuisesta aiheesta. Tällä palstalla on tuo hakutoimintokin, joka on tarkoitettu käytettäväksi, ja ne ketjut löytää kyllä Googlellakin.
Imetä ihmeessä. Miehenä koitan katsoa mahdollisimman diskreetisti tissejäsi. Valitettavasti useimmat äidit ovat niin hyviä imettämään että mitään ei näy :( Mutta ei se kyllä minua häiritse millään tavalla, enkä ymmärrä miten se voisikaan häiritä ketään, paitsi jos ottaa erikoisasiakseen loukkaantua joka helvetin asiasta.
Aihe on minusta täysin käsittämätön. Siis eikö kaikilla ole nykypäivänä imetysliivit ja imetyspaidat, lisäksi harso tai muu vielä suojana olkapäällä. Itse ainakin olen imettänyt vaikka missä, eikä mitään tosiaankaan vilahda. En ymmärrä miksi tästä aiheesta keskustellaan??
Kai imettämiseenkiin kehitellään kohta lakipykälä jos toinenkin. En ymmärrä ihmisiä jotka ovat niin imetys vastaisia ja suunnilleen yrjöää nähdessää syövän vauva. Ovat kuitenkin itsekkin ollut vauvoja ja samanlaisia tissiposkia. Joku on joskus minua pyytänyt menemään vessaan imettämään, siihen len vastannut että syö itse seuraava ateriasi siellä missä ihmiset käy paskalla. Aivan tolkutonta ajattelua. Murr ;-)
Jep. Seksi on myös täysin luonnollinen asia. Siksi ei olekaan ihmeellistä paneskella tai ottaa poskeen julkisella paikalla. Kun seksinnälkä iskee niin se on tehtävä heti
Olen imettänyt omia lapsiani julkisilla paikoilla,niin kaupoissa,ravintoloissa,kahviloissa ja puistoissa. Kerran on tultu siitä huomauttamaan,mutta ilmoitin nätisti,että lapseni syö silloin,kun on nälkä ja imetys on luonnollinen asia. Meillä ei kukaan lapsista ole huolinut tuttipulloa,joten muuta mahdollisuutta ei ole ollut. Nyt odotan neljättä ja hänkin saa tissiä ihan missä vaan. Olen itse imetyksen kannalla ja olen valmis myös taistelemaan sen asian puolesta