Harmittaa! Mieheni saunoo, vaikka on ovispäivä :(
Kaikki on muuten yhteisymmärryksessä, mutta mieheni ei ymmärrä kaikkia "poppas konsteja", joita haluaisin hyödyntää. Tuskin niistä ainakaan haittaakaan on..
Mieheni käy joka päivä saunassa ;( Pitkän aikaa on kuumassa löylyssä.. Sehän ei tunnetusti tee siittiöille hyvää :(
Miten saisin mieheni ymmärtämään tämän?
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 17:09"]
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 16:32"]
onneks mun mies leikki mielellään sitä keinosiementäjää:) Mut Se onki mies eikä mikkihiiri, jolla lerpahtaa näin "kovan paineen" alla.
[/quote]
Kukaan mistään paineista mitään puhunut. Minun mielestä seksi kuuluu kahden rakastavan ihmisen väliseen suhteeseen. Tuollaisella ovis hömpötyksellä tulee sellainen olo, ettei seksillä ole mitään merkitystä vaimolle tunnemielessä...
[/quote]
reps:) siis edelleen, onneks mun MIES ei puhu mistään seksin tunnepuolesta.
Koska raskautumisestakin on tullut näin tarkkaa että pitää päiviä laskea ja ovulaatiomittareita käyttää.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 19:16"]
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 17:09"]
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 16:32"]
onneks mun mies leikki mielellään sitä keinosiementäjää:) Mut Se onki mies eikä mikkihiiri, jolla lerpahtaa näin "kovan paineen" alla.
[/quote]
Kukaan mistään paineista mitään puhunut. Minun mielestä seksi kuuluu kahden rakastavan ihmisen väliseen suhteeseen. Tuollaisella ovis hömpötyksellä tulee sellainen olo, ettei seksillä ole mitään merkitystä vaimolle tunnemielessä...
[/quote]
reps:) siis edelleen, onneks mun MIES ei puhu mistään seksin tunnepuolesta.
[/quote]
Joo ihan akkain hömpötyksiä semmoiset tunteet, kuka niillä mitään tekee? Uutta lasta vaan putkeen!
Jospa se mies haluaakin vaan rauhassa saunoa, eikä enää sitä neljättä? ;)
Ompas tänne tullut vastauksia. Kiitos niistä!
Meillä tosiaan esikoista yritetään ja kaikki keinot pyritään ottamaan käyttöön. Esimerkiksi itse juon greippimehua ja yritän syödä terveellisesti. Mies myös syö terveelliesti, ei polta eikä käytä juurikaan alkoholia. Ainut miinus on tuo saunominen!
Ehdotin miehelle tuota, että voisiko saunoa munat kuupassa, jossa olisi hieman viileämpää vettä. Lupasi harkita!
T: ap
p.s. Kyllä, itsekin tikutan ovista, enkä näe siinä mitään väärää.
Mitä esikoista?? Eikös teillä ollut 3 jo ennestään? Vai oiko se vale.Ap?
Ei, se on ollut kyllä joku muu kuin minä, joka on täällä kirjoitellut! Esikoista yritetään. -ap
KÄy heittämässä kylmää vettä kasseille aina kun hän heittää löylyy
Voi tsiisus, ehdota että pitelee jääpussia kulkusillaan kun löylyttelee ....
Nyt vetäsit överit.
p.s. ettekö voi naida ennen löylyjä?
ette oo tosissanne? :o on tutkittu, että liika lämpö ei oo hyväksi siittiöille!
no kun sen pitää löylytellä joka päivä! ja joka toinen päivä ollaan sovittu, että näin oviksen aikoihin harrastetaan seksiä!
Siittiöiden muodostumisen kannalta ei ole niin oleellista yksittäiset päivät vaan kokonaisvaltainen elämäntyyli. Ovispäivänä löylyttely on rikka rokassa, enemmän olisin huolissani miehesi jokapäiväisestä saunomisesta. Eli vaikka ovispäivänä saunomisen jättäisi väliin, on vahinko jo tapahtunut muina päivinä. Jos miehesi tänään lopettaa saunomisen (tai vähentää esim kertaan viikossa) niin sperman laatu on parantunut vasta 3 kk kuluttua, koska siittiöillä menee niin kauan muodostua. Kaikki siihen asti ejakuloitavat siittiöt ovat tiheän saunomisen ajanjakson aikana muodostuneita.
jopas lohdutti :( kiitos kuitenkin tiedosta!
Joo, kurja tosiasia mutta parempi että tiedät. Miehesi kannattaa syödä runsaasti kasviksia, hedelmiä ja kalaa ja muutenkin terveellisesti, välttää läppärin pitämistä sylissä, välttää saunaa, välttää kuumia kylpyjä, välttää liian kireitä alushousuja ja harrastaa liikuntaa, tupakka pois, alkoholi minimiin. Mikäli hänen elintavoissaan on paljon korjattavaa ja hän tekee sen, on tosiaa odotettavissa että 3 kk kuluttua elämäntaparemontista hyvien, elinvoimaisten siittiöiden määrä on lisääntynyt.
t. 7 joka on samassa veneessä ja jonka mies tuon kaiken teki hyvällä menestyksellä. Sperman laatu huippuluokkaa nykyään!
Tosiaan. Komppi tälle. Aika ihmeellistä, että ne tuolla köyhissä maissa kaiken kurjuuden, kuumuuden, aliravitsemuksen ja epäterveellisten elintapojen keskellä pystyvät lisääntymään kuin kanit.
Jo on tekniseksi mennyt seksi.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 18:26"]
Ei kai se mies tuntitolkulla muniaan kuumalla kiukaalla haudo? Kaipa Suomesta olisi kansa kuollut sukupuuttoon, jos saunominen tappaisi siittiöt. Taikka tuolta päiväntasaajan seutuvilta, siellä ne vasta sikiääkin, vaikka kuuma kuuluu olevan.
[/quote]