Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Entisten "pelimiesten" kanssa seurustelevat: Vaivaako miehen menneisyys

Vierailija
26.08.2013 |

Tapailin erästä miestä, ehdin ihastuakin aika lailla, kunnes miehen menneisyys selvisi mulle. Kertoi itse monista naisistaan ja seksiseikkailuista, halusi olla rehellinen. Yritin jatkaa suhdetta, mutta miehen kertomukset pyöri mielessä ja lopulta jätin tyypin. 

Miten te, joiden miehillä on ollut villi menneisyys, tulette sen asian kanssa toimeen?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miesystävälläni on myös tainnut olla liuta naisia. En ole suoraan tosin kysynyt, mutta kaikki merkit viittaavat siihen. Siksi olen aivan otettu, kun hän kehuu minua sängyssä. Ei ole katteetonta kehumista...

Vierailija
2/29 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuule pärjään tässä vertailussa loistavasti; kummallakin on takana pitkä, värikäs menneisyys. Puntit tasan. Kumpikaan ei kaipaa kerran nähtyyn ja rauha talossa, ollut jo 12v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuule pärjään tässä vertailussa loistavasti; kummallakin on takana pitkä, värikäs menneisyys. Puntit tasan. Kumpikaan ei kaipaa kerran nähtyyn ja rauha talossa, ollut jo 12v.

Vierailija
4/29 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on kyllä pelimies vieläkin.. Miten se siihen seurusteluun olisi loppunut? Pelimies on aina pelimies.

Vierailija
5/29 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 15:11"]

Minua asia ei ole koskaan haitannut pätkääkään. Mieheni on itse avoimesti kertonut nuoruudestaan, jossa oli villi juhlija ja pokasi naisia niin seksin iloja saadakseen kuin jopa välillä saadakseen mainetta kaveriporukassa (esim. pokasi TV-kasvon kun kaveriporukka löi vetoa ettei onnistu sitä iskemään). Ei häntä kiinnostanut mitkään parisuhteet vaan huoleton hauska elämä.

[/quote]

Eikö sua inhota kun kohtelee toisia noin?

Vierailija
6/29 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari ekaa vuotta ehkä häiritsi. Esim. jos joku nainen moikkasi sitä kaupungilla niin mietin oliko entinen hoito. Mut sen jälkeen aloin luottamaan. Mies oli kuulemma jo sanonut jonkin aikaa kavereilleen että haluaisi jo vakiintua. Sitten me tapasimme ja aika vauhdilla suhteemme eteni. liki 10v ollaan oltu jo naimisissakin eikä mitään syytä ole ollut epäillä että mies olisi sivussa jatkanut pelimiehen elämää. On niin kotihiiri ja perhekeskeinen että välillä vois lähteäkin vähän tuulettumaan :).

Vierailija
7/29 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksymällä entiset pelimiehet kumppaneiksenne jatkatte kulttuuria, jossa nuoret kollit vastaisuudessakin huijaavat viattomia, kokemattomia tyttöjä. Tuloksena paljon särjettyjä sydämiä, tuhoutuneita unelmia, kyynisyyttä ja sukupuolitautien leviämistä.

Miksi ette vain sanoisi pelimiehille yksinkertaisesti "EI" ja katkaisisi kierrettä? Nainen on kyllä masokistinen olento.

Vierailija
8/29 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimiehet on pohjasakkaa. Pahimpia on luonnevikaiset ukot joilla on takanaan useita liittoja, joiden kaikkien aikana ovat pettäneet salaa.

Sanonta "Kerran pettäjä, aina pettäjä" pitää paikkaansa tosi hyvin. Pelimiehet silti onnistuvat löytämään vakikumppaneita joita on helppo narauttaa, eli usein itseään reilusti nuorempia ja naiiveja,"en usko ennen kuin omin silmin näen" bimboja.

Vierailija
9/29 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavat nimitykset naisille: huora, lumppu, jakorasia, lutka, narttu, portto jne.jne.

Ja miehille: pelimies!!!

Vierailija
10/29 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän sellasen kanssa voisi vähän hauskaa pitää mutta en kyllä sitoutuisi...

Vierailija
11/29 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 17:45"]

Hyväksymällä entiset pelimiehet kumppaneiksenne jatkatte kulttuuria, jossa nuoret kollit vastaisuudessakin huijaavat viattomia, kokemattomia tyttöjä. Tuloksena paljon särjettyjä sydämiä, tuhoutuneita unelmia, kyynisyyttä ja sukupuolitautien leviämistä.

Miksi ette vain sanoisi pelimiehille yksinkertaisesti "EI" ja katkaisisi kierrettä? Nainen on kyllä masokistinen olento.

[/quote]

Rakkaus on rakkautta ja järki järkeä

Vierailija
12/29 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 18:52"]

Vastaavat nimitykset naisille: huora, lumppu, jakorasia, lutka, narttu, portto jne.jne.

[/quote]

Niin. Miettikääpä tätä, te pelimieheen rakastuneet.

Vierailija
13/29 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 18:52"]

[/quote]

On tuollainen mies pukki, naistenkaataja tai panomies. Ei ne musta mitään mairittelevia nimityksiä ole. Nuo naisen nimitykset on varmasti alunperin miesten keksimiä ja ulottuvat siihen aikaan kun naisen piti olla neitsyt avioituessaan, miehen poikuudesta ei kukaan ollut samalla tavalla kiinnostunut. 

Vierailija
14/29 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimies on aina pelimies ja pettäjä aina pettäjä. Ja nainen myös.

Vierailija
15/29 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville ainakin valehtelee ja pettää edelleen.

Vierailija
16/29 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelimies on aina pelimies. se tilanne ei muutu naimisiin mennessäkään. Ihan turha selittää muuta, sen verran noita häiskiä kavereina ja veljeni pahinpana. Ihmeen sinisilmäisiä naisia riittää.

Vierailija
17/29 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskanmarjat. Olen itse ollut nuorena "pelinainen" eli olen pettänyt ja rillutellut sinkkuna koko arahan edestä. Nyt olen ollut jo 10 vuotta ihan nössö uskollinen vaimo ja suurperheen äiti. Mieheni on ehkä astetta laimeampi pelimies ollut, naisia on ollut, ex-vaimoaan petti huolella ja salasuhde oli vuosia, jo ennen yhteisen lapsen syntymää. Mutta eipä ole enää. Pientä koulutusta asennepuolella on vaatinut, mutta on kuulemma sen arvoista. Sinisilmäinen en ole, pidän täysin mahdollisena että voi jonain päivänä jäädä kiinni pettämisestä. Niin jäi myös ystäväni niin mauton, hajton , lammas-ukko, joka ei koskaan dokannut, tai käynyt yhtään missään, aivan tossun alla. Repesin täysin kun kuulin tällä ei-pelimiehellä olevan suhde toiseen naiseen. Eli ihan kenelle vain voi sattua ja tapahtua, elämä on :)

Vierailija
18/29 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 20:59"]

Paskanmarjat. Olen itse ollut nuorena "pelinainen" eli olen pettänyt ja rillutellut sinkkuna koko arahan edestä. Nyt olen ollut jo 10 vuotta ihan nössö uskollinen vaimo ja suurperheen äiti. Mieheni on ehkä astetta laimeampi pelimies ollut, naisia on ollut, ex-vaimoaan petti huolella ja salasuhde oli vuosia, jo ennen yhteisen lapsen syntymää. Mutta eipä ole enää. Pientä koulutusta asennepuolella on vaatinut, mutta on kuulemma sen arvoista. Sinisilmäinen en ole, pidän täysin mahdollisena että voi jonain päivänä jäädä kiinni pettämisestä. Niin jäi myös ystäväni niin mauton, hajton , lammas-ukko, joka ei koskaan dokannut, tai käynyt yhtään missään, aivan tossun alla. Repesin täysin kun kuulin tällä ei-pelimiehellä olevan suhde toiseen naiseen. Eli ihan kenelle vain voi sattua ja tapahtua, elämä on :)

[/quote]

Et ole ollut pelinainen, vaan normimamma, noka sai miehen loukkuun vihdoin.

Vierailija
19/29 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauski <3 "Pelimiesten" herttua. Go figure.

Vierailija
20/29 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kantsiiko verrata miehiä ja naisia tässä? moni mies haaveilee olevansa naistenkaataja. harva nainen haaveilee lukuisista sänkykumppaneista. naistenkaatajan verrokki ei ole kevytkenkäinen nainen, vaan nainen jolla on vähän mutta erittäin laadukkaita kumppaneita.