Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Entisten "pelimiesten" kanssa seurustelevat: Vaivaako miehen menneisyys

Vierailija
26.08.2013 |

Tapailin erästä miestä, ehdin ihastuakin aika lailla, kunnes miehen menneisyys selvisi mulle. Kertoi itse monista naisistaan ja seksiseikkailuista, halusi olla rehellinen. Yritin jatkaa suhdetta, mutta miehen kertomukset pyöri mielessä ja lopulta jätin tyypin. 

Miten te, joiden miehillä on ollut villi menneisyys, tulette sen asian kanssa toimeen?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua asia ei ole koskaan haitannut pätkääkään. Mieheni on itse avoimesti kertonut nuoruudestaan, jossa oli villi juhlija ja pokasi naisia niin seksin iloja saadakseen kuin jopa välillä saadakseen mainetta kaveriporukassa (esim. pokasi TV-kasvon kun kaveriporukka löi vetoa ettei onnistu sitä iskemään). Ei häntä kiinnostanut mitkään parisuhteet vaan huoleton hauska elämä. 

Minusta tuollainen on ihan tavallista nuorena, ja tiedän että hän on sen elämän niin loppuun asti kokenut ettei todellakaan kaipaa paluuta samaan. Nyt hän on valinnut elää avioliitossa minun, itseään 10 vuotta vanhemman, tavallisennäköisen naisen kanssa. Olen siitä oikeastaan jotenkin vähän ylpeäkin, että mies joka oli niin suosittu naisten parissa ja voisi olla sitä ulkonäön puolesta vieläkin, on halunnut vakiintua ja perustaa perheen kanssani :) Hän on tasapainoisin ja rauhallisin mies jonka olen tuntenut, ja siksi minulla ei ole mitään epäilyksiä siitä että hinkuisi entiseen elämään.

ja onhan minullakin toki menneisyyteni, koska olin lähes nelikymppinen kun tavattiin. Minä en tosin ollut pleijeri vaan ollut 4 kertaa avoliitossa. Ei miehenikään varmaan niitä juttuja mieti, enkä minä hänen juhlimiselämänsä panoja.

Vierailija
22/29 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse. Kaikilla meillä on oma menneisyytemme joka on tehnyt meistä sellaisia kuin olemme. Jokainen pano ja exä on muokannut miestä sellaiseksi ihmiseksi kuin mitä hän on. Ja hän on loistava aviomies ja isä, hyvä ystävä ja kaikin puolin hyvä tyyppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/29 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat tautiset horatsut tuskin välittää, koska heillä ei yksinkertaisesti ole siihen varaa!

Vierailija
25/29 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selibaatissako miehen olisi pitänyt elää ennen kunnon rakastumista?

Oma mieheni eli 5 v sinkkuna ennen minun tapaamistani ja kyllähän niitä naisia ehti olla. Komea, hyväkäytöksinen ja fiksu kun on. Ei halunnut vakavaa suhdetta ennen kuin rakastui. Mitä pahaa tässä on? Tietääkseni ei kuitenkaan satuttanut ketään tai sillä tavalla "pelaillut", vaan on ollut rehellinen näille naisille kuten myös minullekin.

Seurustelumme alussa oli tietysti vähän vaikea luottaa mieheen kun näitä entisiä yhden yön, muutaman viikon tai kuukauden tapailtuja naisia pyöri ympärillä, mutta luotettavaksi mies on osoittautunut. 

Nyt odotamme ensimmäistä lastamme ja naimisiin mennään ensi kesänä. 

Vierailija
26/29 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 17:36"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 15:11"]

Minua asia ei ole koskaan haitannut pätkääkään. Mieheni on itse avoimesti kertonut nuoruudestaan, jossa oli villi juhlija ja pokasi naisia niin seksin iloja saadakseen kuin jopa välillä saadakseen mainetta kaveriporukassa (esim. pokasi TV-kasvon kun kaveriporukka löi vetoa ettei onnistu sitä iskemään). Ei häntä kiinnostanut mitkään parisuhteet vaan huoleton hauska elämä.

[/quote]

Eikö sua inhota kun kohtelee toisia noin?

[/quote]

Mites se eroaa tuosta naisesta joka on mennyt avoliittoon 4 kertaa? Minusta se on "pahempi" juttu. Koska hän on sitoutunut ja sitten jättänyt. Jos neljä edellistä on mennyt päin persettä niin miksi tulevaisuudessakaan mikään onnistuisi hänen kanssa?

Vierailija
27/29 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 17:45"]

Hyväksymällä entiset pelimiehet kumppaneiksenne jatkatte kulttuuria, jossa nuoret kollit vastaisuudessakin huijaavat viattomia, kokemattomia tyttöjä. Tuloksena paljon särjettyjä sydämiä, tuhoutuneita unelmia, kyynisyyttä ja sukupuolitautien leviämistä.

Miksi ette vain sanoisi pelimiehille yksinkertaisesti "EI" ja katkaisisi kierrettä? Nainen on kyllä masokistinen olento.

[/quote]

Naiset tekevät tuota ihan samaa jopa enemmän kuin nuo pelimiehet. Joten turha esittää parempaa kuin on.

Vierailija
28/29 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennyt on menyyttä. Ja onhan sitä mullakin omat kuvioni ennen tätä suhdetta. Me ollaan oltu yli 15 v. naimisissa ja miehellä oli aikas kirjava menneisyys. Mutta ajattelin niin että on menonsa mennyt ja nyt löytänyt parhaan- tuntee niin paljon naisia että osaa arvioida kyllä mut jonon kärkeen! Ja oikeassa olin.

Vierailija
29/29 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusta seuranneena en jaksaisi uskoa että pelimies muuttuu naimisiin mentyään, mutta kai niitä poikkeuksiakin on.