Voi luoja kun nolottaa! Pyörryin melkein pihan grillikatokseen :D
Meidän talonyhtiömme grillikatos sijaistee ihan lasten leikkikentän tuntumassa.
En tajua mikä mulle tuli, koko päivän oli ollut jotenkin ikävä olo, mutta oletin sen johtuvan siitä että olin hieman nälkäinen.
Siinä sitten grillattiin ja pitelin miehelleni lautasta kun hän nosteli grilliruokia pois grillistä. Yhtäkkiä siinä seisoessa tuli ihan hirvittävän kamala olo, mahaa väänsi ja tuntui että jalat lähtee alta.
Menin istumaan ja siinä samassa tuntui että nyt tulee oksennus, pakko lähteä sisälle vessaan (en halunnut oksentaa pihalle)
Sain otettua muutaman askeleen, sitten alkoi heittää, näkökenttä sumeni ja äänet kuuluivat jumalattoman kovaa ja kaikuen.
Tuuperruin maahan polvilleni ja raahauduin varjoon. Mies ja lapset hätääntyivät, leikkikentällä olevat mammat saivat melkein hepulin.
En kuitenkaan menettänyt tajuntaani ihan täysin, ja hetken varjossa istuttuani ja puolilitraa limua kumottuani tunsin oloni ihan normaaliksi.
Voi luoja että hävettää, nyt aina kun näen noita pihalla olleita äitejä ulkona, he katsovat minua kuin olisin kuoleman sairas ja lyyhistyn kohta taas maahan.
Kommentit (14)
Olen pyörtynyt niin monta kertaa ettei jaksa nolottaa: Mannerheimintiellä liikennevaloissa, Sokoksen lasitavaraosastolla, koulussa...
Kyllä nolottaisi minuakin.
Pysy loppuelämäsi sisällä niin kyllä se siitä.
Nyt ne tietysti uskoo että sinulla on alkoholiongelma, ja että olit niin kännissä että siksi meinasi tulla ylös ja tuuperruit...
Mulle kävi pari kesää sitten vähän samanlainen episodi. Pakko myöntää että edelleen hävettää kun tuosta jaksetaan muistutella.
Sulle iski luultavasti auringonpistos ja nestehukka, näin kävi mulle.
Mitä noloa pyörtymisessä nykyään on? Ihan normaali asia..
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 14:02"]
[/quote]
No minä ainakin ajattelen, että toi on joku juoppo kun tuolleen kaatuilee.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 14:07"]
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 14:02"]
[/quote]
No minä ainakin ajattelen, että toi on joku juoppo kun tuolleen kaatuilee.
[/quote]
Minä teen aina lastensuojeluilmoituksen. Paras ottaa lapset heti pois moiselta -ei heistä muuten kunnon ihmisiä tule.
Takuulla on perheessä muitakin ongelmia, kaikkihan sen tietävät.
Ei kyllä normaali ihminen noin vain lyyhisty... Oliko kenties alkoholilla yhteyttä asiaan??
Heitteleekö sulla verensokeri? Tuo kuukahdus saattaisi johtua siitä, koska makea limu normalisoi olon. Entä onko sulla ehkä epilepsia?
Muistan itse pyörtyneeni joskus lukioikäisenä ja tuo tilanne tuntuu edelleen todella nololta.
Katseltiin ensiapukurssilla kuvia kolariuhrien haavoista ja vammoista. Puolessa välissä tuntia minusta alkoi tuntumaan todella kuvottavalta, en halunnut katsoa, mutta opettajan selityskin ällötti " Tässä on taas uhri, jonka käsi on murtunut ja mennyt sijoiltaan"
Toivoin vaan että tunti loppuisi pian. Sitten iski täysin epätodellinen olo, minulle tuli juurikin tuo, että kaikki äänet kuuluivat jotenkin todella voimakkaina, mutta ne tuntuivat tulevan ikäänkuin seinän takaa. Ihan kuin olisin ollut veden alla.
Edessäni istuneet kaksi tyttöä tuijottivat minua todella järkyttyneen näköisinä (olin luultavasti kalman kalpea)
Vieressäni istunut tyttö kysyi "Ootko sä kunnossa, mikä sulla on?"
Sitten sammui valot ja seuraavaksi tajuan makaavani luokan lattialla, tyyny pääni alla ja jalat nostettuna tuolin päälle. KAIKKI tuijottavat minua ja opettaja ravistelee minua hereille.
Nolomman tästä tilanteesta teki opettaja, joka ilmeisesti tilannetta keventääkseen totesi että " Tässä meillä tuli nyt ihan käytännön ensiapukoulutusta!"
Minusta tuo ei ollut huvittavaa.
Ui kamalaa!!!! Ihanko tuijotettiin!!!!
Itsellenihän kävi sama homma keskellä loppuunmyytyä keikkaa Tavastialla. Suorilta jaloilta pyörryin jonkun pariskunnan päälle ja mies nosti minut suoraan kainaloista seisomaan, joten "heräsin" uudestaan seisaaltani. Hävetti. Kiitokset sille miehelle! Kai.
En ymmärrä, miksi pitäisi nolostella sairauskohtausta. Pää pystyyn, ap ja kaikki muutkin pyörtyilijät. Onneksi toivuitte heikotuskohtauksesta vähin vammoin. Huonomminkin nimittäin olisi voinut käydä.
Voi hävetys...