Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kynsien pinnasta lähtenyt kiilto, mistä voi johtua? *kuva*

Vierailija
18.08.2020 |

https://aijaa.com/goevZ8

Olen 38v ja syön monipuolisesti. Kynnet kasvaa pituutta, mutta pintakerros on kuiva ja siitä puuttuu kiilto. En käytä kynsilakkoja jne.

Netistä ei mistään löydy tämän tyyppiselle kynsimuutokselle kuvaa/selitystä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vuosia varpaankynnet ihan samanlaisessa mutta vähän huonommassa kunnossa. Kävin mittauttamassa d-vitamiinin ja se oli aivan liian alhainen, nyt olen puolisen vuotta syönyt d-vitamiinilisää ja kynnet ovat korjaantuneet. Luulisin siis että minun kohdallani johtui d-vitamiinin puutoksesta.

Vierailija
22/23 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli vuosia varpaankynnet ihan samanlaisessa mutta vähän huonommassa kunnossa. Kävin mittauttamassa d-vitamiinin ja se oli aivan liian alhainen, nyt olen puolisen vuotta syönyt d-vitamiinilisää ja kynnet ovat korjaantuneet. Luulisin siis että minun kohdallani johtui d-vitamiinin puutoksesta.

Mulla varpaan kynnet oli kuitenkin normaalit, joten mietin miksi vain sormien kynnet oli tossa kunnossa?! Mutta ilmeisesti joku puutos oli kun korjaantui vitamiineilla ja lisäämällä hyviä rasvoja ruokavalioon.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikatkaa nuo iljettävät pitkät kynnet! Kaikki mahdoliset taudit lisääntyy nuiden alla ja sitten niitä levitellään pitkin kyliä