Minä ja suuri suuni... Nolasinko vaarini?
Juteltiin niitänäitä ja puhe kääntyi nimiin...
Jossain vaiheessa vaari ihmetteli kun yksi heidän lapsistaan käyttää kutsumanimenä toista nimeään vaikka kaikki muut käyttävät ensimmäistä nimeään. Muistipa vielä mainita että tämä kyseinen henkilö suorastaan hermostuu jos jossain häntä kutsutaan ensimmäisellä nimellään. Sanoin ymmärtäväni tässä tapauksessa oikein hyvin. Onhan se toinen nimi kuitenkin ihan kiva. Siinä tein virheen, koska seuraavaksi vaari kysyi että mikä vika ekassa nimessä sitten on? En sitten hätäpäissäni keksinyt sitä pientä valkoista valhetta siihen joten jouduin tunnustamaan että mitä eka nimi tuo mieleen minulle sekä varmaan monelle muullekin. Eihän tietysti nimi miestä pahenna mutta löytyykö täältä joku jolle nimi Keijo ei tuo mitään mielikuvia???
Kyseessä on kuitenkin heteromies...
Kommentit (11)
No eipä tuu mielikuvia mullekaan. Tunnen yhden kolmekymppisen Keijon ja julkkiksistakaan en muista muita kuin Keke Rosbergin, eikä sekään aiheuta huonoja mielikuvia. ???
Keijo... tulee mieleen se visailuohjelma, missä Keijo kertoi huippupalkinnoista. Voitto kotiin tms....
Kerro jo ap, että mitä tuo sinun mieleesi?
Vai onko tämä provo?
Nyt ei kyllä sytytytä. Ihan ok nimihän tuo on.
En tiedä sitten onko kyseessä vain paikallinen yhteys mutta täälläpäin homppelipojat ovat keijoja...
Onko ap se sama tollo, joka aiemmin teki sen Petri/pieru -aloituksen?
MInulle ei tule nimestä mitään mielleyhtymiä. Ja jos tällaisia mielteitä tuleekin, niin ehkä niitä ei tarvitse vaarille ryhtyä selittämään.
No ei tullu gayt mieleenkään. Mun nuoruudessa haukuttiin keijoks ja keilaks jos oli vähän yksinkertanen :D
Minulle Keijo ei tuo mitään mielikuvia, ei toki mikään trendinimi.