Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko totta, että yhdelle sisarukselle kerääntyy aina muita huonommat geenit?

Vierailija
25.08.2013 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se olisin minä. Atooppinen iho, astma, kilpirauhasen vajaatoiminta, 12-vuotiaasta jatkunut akne(nyt ikää 23), kaiken maailman allergiat, ja tosiaan pituutta 155cm. Olen myös ainoa naispuolinen, 4 veljeä joista yksi kyllä likinäköinen. Muuten minä tunnun olevan se vikojen kerääntymä.

Ainiin, masentunutkin olen ollut, saatana! Ja ylipainoo 10kg

Vierailija
2/10 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meioosissa kromosomit asettuvat sattumanvaraisesti jakotasoon. Eli ei pidä paikkaansa, sattuman kauppaa. Meistä jokainen on voittajasiittiö, paitsi, icsihedelmöitetyt...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina uskonut noin. Olen nuorimmainen ja saanut "jämägeenit". Tässä todisteita :D

1. Siskoilla tuuhea kaunis tukka, mulla lirmu hiirenhäntä joka ei ees millään meinaa kasvaa polkkatukkaa pidemmäksi!

2. "Karvat loppuneet kesken". Siskoilla kasvaa normaalisti kainalokarvat ja säärikarvat, mulla ei ja mulla ei oo edes kulmakarvoja!! Kestopigmentoin itselleni jonkunäköset kulmat 18v. mutta näytän kamalalta silti kun ei oo yhtään omia karvoja. Sama se jos ei kainalokarvat kasva mut kun ei oo ees kulmia......

3. Pahoja ihottumia, siskoilla ei mitään iho-ongelmia.

4. Taipumus lihoa todella helposti, siskot voi syödä mitä vaan eivätkä liho (ovat mua vanhempia eli ei voi olla jotain nuoruuden ruoansulatuksen nopeutta)

5. Sairastan epilepsiaa jo kersasta asti. Syy tuntematon eli en ole lyönyt päätä tms jonka seurauksena epilepsia ois puhjennut. Siskot täysin terveitä.

6. Masennus vaivaa, siskoilla normaalia alakuloa. Itsellä menee liiallisuuksiin vaikkei mulla oikeasti oo mikään vialla elämässä. Mun pää vaan ei oo "kondiksessa" vissiin. 

Plus miljoona muuta syytä. Siskot kauniita ja fiksuja, minä ruma ja tyhmä. Kukaan ei oo näin mulle sanonu mut kyllä sen huomaa :D

Vierailija
4/10 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin! Ja syy 7. Mulla likinäköä, siskoilla haukan katse!!

Vierailija
5/10 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kyllä siltä. Esim. 

- Sain silmäsit 11-vuotiaana (siskolla ei laseja, molemmilla vanhemmilla on)

- Mulla kaikenmaailman allergiaa, siskolla ei mitää 

- Mulla akne nuoresta asti, siskolla on aina ollut hyvä iho, ei mitään ongelmia

-Olen ollut muutenkin tosi sairas lapsesta asti, sairastellut siis usein, sisko aina terve

nää tuli mieleen. Siskolla ei siis mitään tauteja (hyvä että ei ole!) ei mitään ihottumajuttuja yms. Ikäeroa 2v.

Vierailija
6/10 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Luonto tietää etukäteen kuinka monta lasta tietyille vanhemmille tulee, ja heittää sitten noppaa että kenelle osuu ne huonot. Mutta miten uusperheet sitten?

Vierailija
7/10 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on kolme siskosta ja aika tasapuoliselta vaikuttaa. Pituus suunnilleen sama, kukaan ei kohtuuttomasti lihokaan. Sairauksiakin on, mutta kellään ei kaikkia ja kaikilla jotain. Kahdella yliopistokoulutus, yhdellä ammattikorkea. 

Vierailija
8/10 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jos miettii meitä sisaruksia. Yksi on yks helvetin tappi/länkisääri ja hyvin yksinkertainen. Ohuet hiukset ja kaikenlaista sairautta.

Vierailija
9/10 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mulla on viisi lasta ja kaikilla on yhtä taatusti hyvät geenit. 

Eikä se johdu geeneistä, jos joku lapsista tuntee näin, vaan se johtuu vanhemmista. Yhtäkään lapsista ei saisi kohdella ns. mustana lampaana.

Vierailija
10/10 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 22:26"]

[/quote]

Laitatko linkkiä tutkimukseen tms jossa tälläistä on kerrottu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän