Jos on pessyt pitkään 40 asteessa paitoja, alkavat haista nopeasti hielle. Korjautuuko tämä, jos pesee kerran 60?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omani eivät kyllä haise. Kokeile pidempää ohjelmaa ja (pyykki)etikkaa.
Laitan ihan tavallista väkiviinaetikkaa ja hyvin toimii.
Sehän onkin parempaa kuin ne lisää laimennetut, hajustetut ja ylikalliit pyykkietikoiden nimellä myytävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos! Pidempi ohjelma tuhoaa planeetan.
Tämä ei ollut ap.
Olipas
Kyllä mulla on 60 asteen pesu auttanut. Ja rumpukuivaus myös tekee vaatteista raikkaamman tuoksuisia ilman hajusteita.
Vierailija kirjoitti:
Osta swipe ball. Tehoaa hajuun.
Paitsi jos on happohikeä niinkuin mulla niin yhtä tyhjän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitan ihan tavallista väkiviinaetikkaa ja hyvin toimii.
Niin. Osaatko arvata miksi tuo "pyykki" sana oli sulkeissa?
Vierailija kirjoitti:
Koitapa laittaa pesupalloon loraus etikkaa (+ normimäärä pesuainetta). Pesen itse mm.keinokuituisia urheiluvaatteita silloin tällöin "etikkapesulla". Vaikka etikka itsessään on tympeän hajuista, katoaa sen haju (sekä pinttynyt muu haju) pesun jälkeen.
Käykö omenaviinietikka?
Itse pesen suosiolla 60C. Mieluummin käytän vaatteitani pitkään kuin että joudun heittämään hieltä haisevia vaatteita pois ja hankkimaan uusia - tai kuten nykyään teen, OMPELEMAAN uusia. Sitä arvostaa vaatekappaleitaan eri tavalla kun on kieltänyt shoppailun. Pesen vain täysiä koneellisia.
Vierailija kirjoitti:
Juu, kyllä mutta ei, hienhaju palaa kyllä heti, kun vaate lämpenee iholla.
Kannattaa käydä ensin suihkussa, ennenkuin laittaa sen puhtaan paidan päälle. Jos suihkukaan ei auta, voisit vaihtaa shampoon sellaiseen, joka tehoaa hien hajuun.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulla toimii. Minulla on vuosia vanhoja trikoopaitoja, jotka pesen 60 asteessa silloin tällöin, ja kyllä se hienhaju ainakin minun hajuaistini mukaan lähtee.
Vanhat puuvillapaidat onkin eri asia. Nämä nykyiset tekokuidut haisee pestyinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos! Pidempi ohjelma tuhoaa planeetan.
Tämä ei ollut ap.
Olipas
Kai ap tietää itse, minkä kommentin on kirjoittanut ja mitä ei.
ap
Kyllä minulla toimii. Minulla on vuosia vanhoja trikoopaitoja, jotka pesen 60 asteessa silloin tällöin, ja kyllä se hienhaju ainakin minun hajuaistini mukaan lähtee.