Miten saada miehen hienhaju kuriin?
Mieheni on kyllä muuten ihan siisti ja esittelykelpoinen ja pitää kyllä huolta hygieniastaan, mutta hänen kainalohiki haisee aivan helv.etin pahalle. Käyttää dödöä tottakai (jotain perus rexonaa tai mitä milloinkin). Kaikkien hänen paitojen kainalot haisee pesun jälkeenkin aivan jäätävälle. Olen kokeillut pestä 60 asteessa ja etikan kanssa, ei auta. Lisäksi harmittaa, kun kaikki paidat menee hänellä kainaloista heti ihan kamalan näköiseksi, kalliit kauluspaidat ja muut.
Auttakaa!
Kommentit (47)
Tämäkö tuli ilmi vasta nyt? Mä olisin jättänyt tuon tyypin välistä.
Jos olet lisääntynyt, niin kohta sulla on haisevia teinejä siellä kämppä täynnä.
Mitä mies itse tekee asialle? Kyllähän tuo hygienian puutteisiin viittaa, koska puhdas iho ei lemua.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies itse tekee asialle? Kyllähän tuo hygienian puutteisiin viittaa, koska puhdas iho ei lemua.
Käy suihkussa vähintään kerran päivässä, peseytyy saippualla ja käyttää dödöä.
Etkö ole ennen törmännyt miehiin, joilla miehiset tuoksut normaalia voimakkaampia?
Vierailija kirjoitti:
Et selvästikään tiedä mistä puhut. Voimakkaasti kainaloista hikoilevalla on jatkuvasti hikikalvo kainaloissa ja ei siinä silloin kovin kauaa mene, että alkaa haisemaan. Olisi melko hankalaa elää pesten kainaloita kymmeniä kertoja päivässä. Olisinko siis mielestäsi epähygieeninen, jos olisin jo pessyt kainaloni jo kymmenen kertaa saman päivän aikana, mutta jo tunti viimeisimmästä pesukerrasta kainaloni haisisivat hielle?
Ja ei sitten deodoranttia, vaan antiperspirantti! Deodorantti vain peittää (jos peittää) hien hajun, antiperspirantti vähentää hikoilua.
Paljonko on ylipainoa? Ruokavalio kuntoon ja paino normaaliksi niin pitäisi auttaa.
Kosteilla käsillä kosteisiin kainaloihin ruokasoodaa pari-kolme kertaa viikossa.
En olisi uskonut auttavan, mutta nyt on omakohtaista kokemusta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy suihkussa vähintään kerran päivässä, peseytyy saippualla ja käyttää dödöä.
Etkö ole ennen törmännyt miehiin, joilla miehiset tuoksut normaalia voimakkaampia?
En ilmeisesti. Olen töissä miestvaltaisella alalla ja en ole koskaan työssäni tai vapaa-ajallakaan "törmännyt" miehiin, jotka haisee voimakkaasti. Ehkä jossain yläasteella oli haisuleita, mutta ei sen jälkeen. Olen todella herkkä nenältäni, joten siitäkään ei ole kiinni.
Bussissa olen haistanut joskus raksamiehiä, mutta heillä kyllä ei välttämättä hygiania ollut ihan kunnossa.
Saippua ei ole iholle välttämättä paras, jos on iho/hajuongelmaa, vaan kannattaa valita tuotteet, jotka auttavat hajun muodostumiseen. Hikihän ei haise, vaan se, että se reagoi likaisen ihon kanssa.
Ap:n pitää pestä ja puuteroida miehensä. Koska tämä ongelma ei suinkaan ole haisevan tyypin, vaan hänen äitinsä tai vaimonsa.
Kainaloitten ajelu, tehokas antiperspirantti, suihkugeelin vaihtaminen palasaippuaan, jota hangataan kainaloihin ihan kunnolla. Haju voi olla pinttynyt myös vaatteisiin, jotka kostuessaan alkavat haista,
Absolut Torr apteekista. Toimii. On kokemusta, itse hikoilee kainaloista tosi paljon ja tuo ainoa mikä auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Kosteilla käsillä kosteisiin kainaloihin ruokasoodaa pari-kolme kertaa viikossa.
En olisi uskonut auttavan, mutta nyt on omakohtaista kokemusta!
Myös kristallideodorantti muuttaa kainalon happamuutta niin että bakteerikanta vaihtuu pikkuhiljaa samaksi kuin muualla iholla. Voi vaatia tovin käyttöä että alkaa toimia, enkä ole itse mikään kova haisemaan, mutta sitä voi kokeilla muun lisänä, kuten tuota soodaakin.
Jotkut urheilijat kuulemma käyttävät Lime-viipaletta kainaloihin. Itse olen käyttänyt samaa n.3v. Toimii! Kannattaa toki kokeilla tuota soodaa ja kristallideodoranttia.
Vierailija kirjoitti:
Absolut torr apteekista. Ja anna niiden hienhajusta pinttyneiden paitojen liota etikkavesi-ämpärissä ennen pesua.
T: Voimakkaasta kainalohikoilusta kärsinyt, mutta absolut torrin avulla siitä eroon päässyt mies
Tarkoitat kai, että ap:n miehen pitää liottaa ja pestä ne paitansa. Ei kai ap ole miehensä paitoja hikoillut pilalle?
Botox-pistokset kainaloihin. Mieheni käy hakemassa säännöllisesti. Lopettaa hikirauhasten toiminnan ja kainalot eivät enää hikoile. Kallista mutta toimivaa! Käy muistaakseni noin puolen vuoden välein tässä toimenpiteessä.
Absolut torr apteekista. Ja anna niiden hienhajusta pinttyneiden paitojen liota etikkavesi-ämpärissä ennen pesua.
T: Voimakkaasta kainalohikoilusta kärsinyt, mutta absolut torrin avulla siitä eroon päässyt mies