Marinin korona-oireet päiväkodista...
Joko nyt uskotaan että lapset tartuttaa ko tautia?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei uskota, eikä uskota sitäkään, että sinä olisit saanut hänen testituloksensa ja nyt tietäisit, että hänellä on korona.
Marin itse epäilee saaneensa lapseltaan koronan... Eli uskoo lapsen tartuttavan.
Haloo, epäilee saaneensa tartunnan, joka on peräisin päiväkodista. Ei ole vielä tietoa, onko kyseessä korona vai ei.
Silloin olisi korona osunut oikeaan osotteeseen.
Eikö pm.llä ole varaa lastenhoitajaan?
Pääministerin kuuluisi ensisijaisesti olla enimmäkseen paikalla ja tavoitettavissa. Pois ei voi jäädä yhtä helposti kuin kaupan kassalta. Mieluiten varmaan sopisi hänelle etätyö ja twitterissä huhuilu parhaiten. Onko vähän koronahysteriaan taipuvainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei uskota, eikä uskota sitäkään, että sinä olisit saanut hänen testituloksensa ja nyt tietäisit, että hänellä on korona.
Marin itse epäilee saaneensa lapseltaan koronan... Eli uskoo lapsen tartuttavan.
Ei tuo mitään koronaa epäile, todennäkösemmin tavisflunssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haloo, epäilee saaneensa tartunnan, joka on peräisin päiväkodista. Ei ole vielä tietoa, onko kyseessä korona vai ei.
Pointti, EPÄILEE, että päiväkodista lapsi voi saada koronan, ja tartuttaa aikuiseen.
Meitä ei kiinnosta, onlo nimenomaan Marin saanut lapseltaan koronan, jos ymmärrät eron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A) Kukaan ei ole koskaan missään väittänyt, että lapsen on MAHDOTONTA tartuttaa koronaa eteenpäin. Jossain vaiheessa puhuttiin vain siitä, että lapsi tartuttaa heikommin.
B) Marinilla eikä lapsellaan ole todettua koronatartuntaa.
Ai, joko ne tulokset tuli. Sittenhän se voi mennä jo takas töihin.
Pm väistyy, jos kilometrin säteellä on epäily koronasta = flunssasta. Eiköhän laiteta Suomi kiinni 31.12. asti, ollaan kaikki kotona ja katsotaan ensi vuonna uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneks on korona, jos alkaa tulla liian ikävä politiikan syksy!
Kyselutunteja se tulee välttelemään joka toinen viikko.
Luulen, että muutaman kerran pyörähtää paikalla, ellei ole mitään kauheen ikävää tiedossa.
Sitten voi mennä jos kyselytunnilla tiedustellaan häistä.
Annika Saarikko samassa tilanteessa, 2 pientä lasta. Paahtaa menemään.
A) Kukaan ei ole koskaan missään väittänyt, että lapsen on MAHDOTONTA tartuttaa koronaa eteenpäin. Jossain vaiheessa puhuttiin vain siitä, että lapsi tartuttaa heikommin.
B) Marinilla eikä lapsellaan ole todettua koronatartuntaa.