Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen perjantaista saakka koittanut päästä koronatesteihin

Vierailija
18.08.2020 |

Mutta minulle ei edes vastata soittopyyntöön t-a:lta... Tällainen tilanne Espoossa.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muualla samanlaista?

Vierailija
2/29 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko soittanut Espoon Koronaneuvontaan, kuten ohjeistus on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta tuntia odotit puhelimessa? On kai niin paha tilanne, että vain tuntikausia odottavat voivat päästä linjoille? Ainakin pääkaupunkiseudulla.

Vierailija
4/29 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko soittanut Espoon Koronaneuvontaan, kuten ohjeistus on?

Sinne just jättänyt soittopyynnön kolmena päivänä, eikö kukaan ole soittanut takaisin. Yhtenä päivänä ei saanut edes yhteyttä... T. Ap

Vierailija
5/29 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaukseni oli tämmönen: tiistaina alkoivat oireet, ke soitin koronanumeroon ja tein THL:n koronakyselyn. Vastapuhelu tuli torstaina illalla, pe aamuna testi (lääkäriläynnin kautta) ja

tulos tuli eilenillalla tekstarilla klo 20 jälkeen.

Kesti liian kauan koko prosessi. Neg. tulos.

Vierailija
6/29 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymenlaaksossa sama meininki. Ei pääse edes jonottamaan, pitää vaan jättää soittopyyntö ja jäädä odottamaan. Olen odottanut monta päivää ensimmäisestä soittopyynnöstä. Omaolon kautta kai pääsee nopeammin mutta alle 16-vuotiaille sitä ei voi tehdä. Koulut alkoi, taudit leviää, ja koulu vaatii testin jokaiselta. Kestämätön yhtälö.

Vierailija
7/29 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta tuntia odotit puhelimessa? On kai niin paha tilanne, että vain tuntikausia odottavat voivat päästä linjoille? Ainakin pääkaupunkiseudulla.

Ok eli ei toivoakaan jos jättää soittopyynnön. Kyllä mietin et helpommalla pääsee jos vaan odottelee et oireet menee ohi. Meillä perheessä kaikki flunssassa miestä lukuunottamatta. Lapset ovat sitten tarvittaessa vaikka viikkotolkulla pois koulusta.

Vierailija
8/29 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisellä Espoossa olin testissä tunnin kuluttua siitä kun olin ottanut yhteyttä netin kautta. Ja tulos oli kännykässä 1,5 vuorokautta siitä

Vierailija
9/29 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymenlaaksossa sama meininki. Ei pääse edes jonottamaan, pitää vaan jättää soittopyyntö ja jäädä odottamaan. Olen odottanut monta päivää ensimmäisestä soittopyynnöstä. Omaolon kautta kai pääsee nopeammin mutta alle 16-vuotiaille sitä ei voi tehdä. Koulut alkoi, taudit leviää, ja koulu vaatii testin jokaiselta. Kestämätön yhtälö.

Siis vaatiiko koulu koronatestin? Entä jos lapsi paranee, eikä ehdi koronatestiin? Kaverille oli ainakin sanottu infossa et voi jättää tulematta jos oireet menee ohi!

Vierailija
10/29 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksityisellä Espoossa olin testissä tunnin kuluttua siitä kun olin ottanut yhteyttä netin kautta. Ja tulos oli kännykässä 1,5 vuorokautta siitä

Rahalla saa...

Vierailija
11/29 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En päässyt eilen yksityisellekään läpi puhelimitse. Lastenlääkärille ei ainakaan ollut nettiaikoja.. Täytyypä selvitellä jos oireet aina vaan jatkuu ja jos kerta koulu vaatii tiedon siitä että on käynyt koronatestissä vaikka oireet menneet ohi? T. Ap

Vierailija
12/29 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä voi uskoa THL:n ilmoittamiin sairastapauksiin, jos tilanne on tämä!

Vierailija
13/29 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopiossa pääsi tänään muutaman minuutin odotusajalla puhelinkontaktiin omahoitajan kanssa. Testikapasiteetin ruuhkautumisen takia näytteenottoon päästään huomisaamuna. Tulosta odotellaan sitten 1-3 vrk.

Vierailija
14/29 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mennä testiin? Eihän se mitään auta. Turhaa tuhlausta.

Vierailija
15/29 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä kutsuttiin testiin, ei täytynyt kysyä. Kerroin vaan oireista lapsella. Todennäköisesti jotain muuta ja turhaan nyt oltava tässä karanteenissa...

Vierailija
16/29 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pääsin testiin tunnin päästä soitosta.

Vierailija
17/29 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pääsin testiin tunnin päästä soitosta.

Espoossa?

Vierailija
18/29 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo koitin soittaa vielä uudestaan katsoakseni jos linjoille voisi jäädä jonottamaan, mutta ei ollut mahdollista. Ilmoittivat vaan että numero on jo tallennettu järjestelmään, ja että soittavat takaisin mahdollisimman pian.. No samaa ovat sanoneet nyt jo kolmatta päivää, eikä ole soittoa kuulunut. Huomenna aamulla taas uusi yritys? T. Ap

Vierailija
19/29 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä voi uskoa THL:n ilmoittamiin sairastapauksiin, jos tilanne on tämä!

Totta. Moni varmaan jättää menemättä, tai pakosti heiltä jää menemättä, kun eivät pääse.

Vierailija
20/29 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En päässyt eilen yksityisellekään läpi puhelimitse. Lastenlääkärille ei ainakaan ollut nettiaikoja.. Täytyypä selvitellä jos oireet aina vaan jatkuu ja jos kerta koulu vaatii tiedon siitä että on käynyt koronatestissä vaikka oireet menneet ohi? T. Ap

Minä sain Espoossa lähetteen yksityisellä chatin kautta puolessa tunnissa ja jono testauspaikalla toinen puoli tuntia. Ja tulos reilun vuorokauden jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi