Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen perjantaista saakka koittanut päästä koronatesteihin

Vierailija
18.08.2020 |

Mutta minulle ei edes vastata soittopyyntöön t-a:lta... Tällainen tilanne Espoossa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella viikon päähän sain testin. Tuloksen saamisessa voi kestää n. 3 päivää. Ei ihan mene niin kuin puhuttiin nämä jutut ..

Vierailija
22/29 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika surkea tilanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaalla saa jonottaa ajanvaraukseen 5 tuntia ja ajan saa sitten johonkin 3-4 neljän päivän päähän.

Johan tämä nuha on sitten ohi.

Ei mulla ole aikaa jonottaa puhelimessa 5 tuntia kun pitää tehdä töitä, joten testi jää väliin ja odottelemme vaan oireiden loppumista.

Vierailija
24/29 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaditaanko Espoon kouluissakin et on koronatesti tehtynä?

Vierailija
25/29 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä PK-seudulla pääsee yksityiseen testiin saman tien ja saa tuloksetkin nopeasti? Me soitettiin vakuutusyhtiön sairausneuvontaan perjantaina, sitä kautta lapsi yksityiselle testiin lauantaina ja tuloksia odotellaan edelleen. 

Vierailija
26/29 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo koitin soittaa vielä uudestaan katsoakseni jos linjoille voisi jäädä jonottamaan, mutta ei ollut mahdollista. Ilmoittivat vaan että numero on jo tallennettu järjestelmään, ja että soittavat takaisin mahdollisimman pian.. No samaa ovat sanoneet nyt jo kolmatta päivää, eikä ole soittoa kuulunut. Huomenna aamulla taas uusi yritys? T. Ap

En tiedä miten Espoossa, mutta minä sain juuri puskaradion kautta tietää että Kymenlaaksossa puhelut nollataan neljän tunnin välein. Jos ei siinä ajassa ole ehtinyt saada puhelua takaisin, sitä ei ole tulossakaan. Missään tätä ei kuitenkaan sanota. 

Vierailija
27/29 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo koitin soittaa vielä uudestaan katsoakseni jos linjoille voisi jäädä jonottamaan, mutta ei ollut mahdollista. Ilmoittivat vaan että numero on jo tallennettu järjestelmään, ja että soittavat takaisin mahdollisimman pian.. No samaa ovat sanoneet nyt jo kolmatta päivää, eikä ole soittoa kuulunut. Huomenna aamulla taas uusi yritys? T. Ap

En tiedä miten Espoossa, mutta minä sain juuri puskaradion kautta tietää että Kymenlaaksossa puhelut nollataan neljän tunnin välein. Jos ei siinä ajassa ole ehtinyt saada puhelua takaisin, sitä ei ole tulossakaan. Missään tätä ei kuitenkaan sanota. 

Kyllä ne Espoossakin ainakin päivittäin nollataan.

Vierailija
28/29 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä PK-seudulla pääsee yksityiseen testiin saman tien ja saa tuloksetkin nopeasti? Me soitettiin vakuutusyhtiön sairausneuvontaan perjantaina, sitä kautta lapsi yksityiselle testiin lauantaina ja tuloksia odotellaan edelleen. 

Mehiläisellä on drive in express-testipiste Hernesaaressa. Nettisivuilla luvataan testitulos Hernesaaren toimipisteeltä noin kuudessa tunnissa, kun se on sen päälabran yhteydessä. Vaatii tosiaan lähetteen, eli yhteyttä Mehiläiseen vaan.

Vierailija
29/29 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas! Sama juttu Järvenpäässä. Testeihin pääsee tällä hetkellä kuulemma aikaisintaan sunnuntaina (tämä työkaverin eilinen tilanne, itse alan soittaa vasta klo 8 aukeavaan palveluun kohta). Itselläni on vain pientä kurkkukipua, mutta töihin ei saa mennä oireisena ja vähäoireisetkin pitää testata. Käsittämätön tilanne. Olen erittäin työkuntoinen, mutta ymmärrän toisaalta työnantajan ohjeistuksenkin. Jossain mättää kyllä pahasti, olen jumissa kotona, kunnes saan testituloksen (joka on erittäin todennäköisesti negatiivinen). 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän