Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arhinmäen vihapuhe sai Cheekin äidin itkemään

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 20:08"]

Ok. Sovitaan sitten näin, että jokainen saa laukoa mitä haluaa välittämättä vähääkään kenenkään tunteista. Sitähän se tahdikkuus on, mutta pah! Mitäs me siitä. Pääasia, että saa sanoa mitä itse haluaa! Annan tästä lähtien meidän Nicopetterinkin sanoa ilkeän mielipiteensä av-mamman läskistä  lapsesta - hänelle suoraan.

[/quote]

Ja taaskaan ei ymmärretä kritiikin ja haukkumisen välillä? Jos av-mamman läski lapsi on listahittejä suoltava suosittu muusikko, niin lienee kuitenkin sallittua sanoa, että tämän lapsukaisen musiikki on skeidaa.

Vierailija
22/33 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arhimäki ei sanonut, että Cheek on hirveä tai sontaa, vaan viittasi siihen jotenkin ylimalkaisesti tyyliin nämä cheekit ovat sontaa. Niin tai näin, oli kulttuuriministeriltä toosi nolo veto. Ajatelkaa, jos kulttuuriministeri olisi vaikka kristillisdemokraattivja sanoisi mitään tuon kaltaista. Sitä porua, minkä kulttuuriväki nostaisi ei rajoittaisi mikään. Eli siksi täsä kohtaa pieni itseruoskinta on paikallaan. Muutoin ihan turha kohu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arhimäki ei sanonut, että Cheek on hirveä tai sontaa, vaan viittasi siihen jotenkin ylimalkaisesti tyyliin nämä cheekit ovat sontaa. Niin tai näin, oli kulttuuriministeriltä toosi nolo veto. Ajatelkaa, jos kulttuuriministeri olisi vaikka kristillisdemokraattivja sanoisi mitään tuon kaltaista. Sitä porua, minkä kulttuuriväki nostaisi ei rajoittaisi mikään. Eli siksi täsä kohtaa pieni itseruoskinta on paikallaan. Muutoin ihan turha kohu.

Vierailija
24/33 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
25/33 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
26/33 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
27/33 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
28/33 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheekin äiti ei ole täystyökuntoinen vaan kyseessä on oikeasti henkilö jonka on tultava vähemmällä toimeen. Hän on varmasti ylpeä pojastaan joka on saavuttanut sellaista josta monet vain unelmoivat. Cheekille kuitenkin neuvo: auta äitiäsi!

Vierailija
29/33 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei muuta sitä tosiasiaa, että lausujana on ollut kulttuuriministeri. Mielestäni käytöksenä täysin sopimatonta, kaikilla mittareilla. Siinä ei ole oltu tilanteen, eikä aseman tasalla.

Vierailija
30/33 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 20:11"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 19:20"]

http://www.mtv3.fi/viihde/musiikki.shtml/cheek-arhinmaen-kommenteista-sai-aidin-itkemaan/2013/08/1795739

Vihapuheella pitäisi olla nollatoleranssi.

[/quote]

:D Höpö höpö, Cheek se taisi itkeä äiti.

Se, ettei pidä jostain artistista, ei ole vihapuhetta.

[/quote]Jos ei pidä jostain kultuurista niin onko se vihapuhetta?

Vierailija
31/33 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se Arhinmäki sanonut "CheekiT" eli Cheekin tyyliset musiikit ja ilmoitti vielä samassa lauseessa, että tykkää enemmän yhteiskunnallisista asioista räppäävistä.

Mä itse en kuuntele räppiä, joten en tiedä millaista Cheekin tyylinen musa on, luullakseni jotain rakkaus-juttuja ja elämän liittyvää, kuten nykyään aika moni poppikin on.

Voisin itse henkilökohtaisesti sanoa, että Children of Bodomit (eli Children of Bodomin TYYLINEN) örinähevi on kamalaa kuunneltavaa, koska pidän enemmän melodisemmasta hevistä, koska se on miellyttävämpää mun omille korville. Bändi siinä esimerkkinä, koska kaikki ei tiedä ilman esimerkkibändiä mistä puhutaan.

Vierailija
32/33 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 20:12"]Ja taaskaan ei ymmärretä kritiikin ja haukkumisen välillä? Jos av-mamman läski lapsi on listahittejä suoltava suosittu muusikko, niin lienee kuitenkin sallittua sanoa, että tämän lapsukaisen musiikki on skeidaa.

[/quote]

Itse et taida ymmärtää, että Arhinmäki ylitti asiallisen kritiikin tai mielipiteenilmaisun rajat, etenkin kun ottaa huomioon asemansa. Vaikka onkin erittäin jees että poliitikko on avoimesti jotain mieltä ja vaikka saivarrellen voi väittää että eihän se siiis niiiin mitenkään mitään henkilöä haukkunut vaan "ihan vaan yleisellä tasolla" ilmaisi vaan että että cheekit on sontaa niin tosiasillisesti Arhimäki menetti pelin heti koska syyllistyi henkilöön käyvään argumenttivirheeseen. Turha itkeä sen jälkeen enää kun maito on kaatunut lattialle.

Ylipäänsä itseäni ärsyttää suunnattomasti vaikka Arhinmäkeä olen äänestänyt ja täysvasemmistolainen olen se, että tätä omaa kulttuurielitismiä ei näissä piireissä tunnisteta yhtään. Omilleen se Arhis puhui ja niiltä herutti suosiota ja taatusti onnistui. Halvalla lähtee kun vasemmistossa lähdetään kaupalliseksi p*skaksi kritisoimaan, tässä suhteessa vihervasemmisto on helppoakin helpompaa.

Mun mielestäni on pakko jakaa Cheekille tällä kertaa puhetaidon pisteet. Ei minusta väliä, kestän kyllä, mutta itkevä äitini on voiakkaasti tunteisiin vetoavanakin tyylikäs isku suoraan Arhinmäen palleaan. Äidin itkettäjä, suoraan puhetaidon mestarien klassisesta oppikirjasta. Taitavaa ja tehokasta ja Arhinmäki ansaitsi tuon. 

Vierailija
33/33 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 21:06"]

Eikö se Arhinmäki sanonut "CheekiT" eli Cheekin tyyliset musiikit ja ilmoitti vielä samassa lauseessa, että tykkää enemmän yhteiskunnallisista asioista räppäävistä.

Mä itse en kuuntele räppiä, joten en tiedä millaista Cheekin tyylinen musa on, luullakseni jotain rakkaus-juttuja ja elämän liittyvää, kuten nykyään aika moni poppikin on.

Voisin itse henkilökohtaisesti sanoa, että Children of Bodomit (eli Children of Bodomin TYYLINEN) örinähevi on kamalaa kuunneltavaa, koska pidän enemmän melodisemmasta hevistä, koska se on miellyttävämpää mun omille korville. Bändi siinä esimerkkinä, koska kaikki ei tiedä ilman esimerkkibändiä mistä puhutaan.

[/quote]

Mutta on ihan todella törkeää ottaa mitään yhtä bändiä tai artistia esimerkiksi. Se leimaa vain ja ainoastaan sen bändin/artistin vaikka ajatus olisi kuinka jalo.

Ylipäätään täydellinen riman alitus kulttuuriministeriltä lähteä arvostelemaan kulttuuria noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi