Mulla ei ole yhtään rahaa käyttää itseeni
Tuli vaan mieleeni, kun eräs ihminen oli ostellut kaikenlaista itselleen. Ainoa mihin on varaa 3 kertaa vuodessa käydä kampaajalla. Muut ajat hiukset on vaan sitten harmaana. Onkohan yhtä köyhää?
Kommentit (5)
Sama täällä. Joskus olisi kiva käydä syömässä oikein hyvin tai ostaa vaikka hienot kengät, mutta ei, kaikki rahat menee viinaan ja huorriin.
Ja jostain syystä ap:n on joka päivä maristava tätä samaa. Myy vaikka ne lapsen kumpparit, kun metsäretki on tehty. Ei se niitä enää käytä ja uutena niistä saisi vielä jonkun verran.
Ihan sama täällä. Säästän aina mielessä uudet rintsikat, tai kampaaja tai jopa teatteri tms.mutta aina ne rahat menee johonkin lasten "tärkeään" kuluun.
Lohduttaudun, että elin hyvän nuoruuden ja yltäkylläisen aikuisuuden, kunnes tipahdin tähän loukkoon. Silloin kun oli rahaa,niin olisi voinut tehdä toisenlaisia valintoja. Mutta silloin valitsin kokemukset ja toisaalta olen niistä hyvilläni. Siksi ehkä voin nyt elää ilman "hienoja kokemuksia".
Aika jännä, itse olen työtön ja juuri ostin 300e maksavan takin. Tosin sain siitä -50%kanta-asiakastarjousta. Eli maksoin 150e lopuksi.
Normaalia. Ei ole mullakaa laskut pitää maksaa. Pintaa silotellaaan vasta kun on oikeesti varaa.