Kysypä mieheltäsi on hänestä punainen väri eroottinen?
Ja punaista pitävä nainen seksikäs?
Jos uskallat.
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 17:50"]
Ei se ole kotona, mutta tiedän jo vastauksen: ei kiinnitä huomiota vaatteisiin, ei ole innostunut mistään hepenistä/ korkokengistä/ tay-up -sukista tms. Tykkää ihan vaan eniten alastomasta vartalosta, ihosta. Katselee mielummin naisia, jotka ovat luonnollisia kuin silikonilla muokattuja.
[/quote]
Mun mies myös tuollainen. Ei kiinnitä mitään huomiota mun alusvaatteisiin, ihan sama onko valkoset sloggit vai punaiset pitsihepeneet, samallain ne lähtee nopeasti päältä :D
Miten niin "jos uskallat"? Pitäisikö pelätä, että vastaus on kyllä, vai että vastaus on ei? Miksi? En nyt tajua yhtään.
Entä kun mies on värisokea?
Punainen väri ei ole mielestäni sen eroottisempi kuin mikään mukaan väri.
Paljon riippuu siitä millainen se asuste on ja varsinkin mitä sen asusteen sisällä on. Enemmän tosiaan kiinnostaa se mitä sieltä asusteen alta paljastuu kuin se itse asuste.
t: mies
Mies täältä vastaa. Ei väreillä ole merkitystä eikä niillä naurettavilla rakennekynsillä saatika kananpersetukalla. Ainut mikä merkkaa on nainen vaatteiden alla. Siksipä voikin suositella jokaiselle naiselle terveydestään huolehtimista, kuntoilua ja oikeaa ruokavaliota. Siksi täällä ja muuallakin usein kysellään, miksi meikkaat lihava nainen?
Värisokea mieheni on oppinut, että punaisella on joku merkitys, mutta ei todellisuudessa erota sitä vihreästä tai ruskeasta.
Ei kuulemma erityisesti. Punaisista hiuksista pitää mutta esimerkiksi punaiset "kotkankynnet" ovat rumat.
Kai se on, yllätin miehen katsomasta videota netistä, jossa täti oli verhoutunut punaisiin pitseihin ja korkoihin :O Tuskin minulla olisi samaa vaikutusta punaisissa asusteissa.
punaiset tai lilat kynnet on kuulemma eroottiset. vaatteitten kohdalla ei osannut sanoa juuta eikä jaata.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 12:52"]
Ei se ole kotona, mutta tiedän jo vastauksen: ei kiinnitä huomiota vaatteisiin, ei ole innostunut mistään hepenistä/ korkokengistä/ tay-up -sukista tms. Tykkää ihan vaan eniten alastomasta vartalosta, ihosta. Katselee mielummin naisia, jotka ovat luonnollisia kuin silikonilla muokattuja.
[/quote]
Mun mies myös tuollainen. Ei kiinnitä mitään huomiota mun alusvaatteisiin, ihan sama onko valkoset sloggit vai punaiset pitsihepeneet, samallain ne lähtee nopeasti päältä :D
[/quote]
Mun mies taas on hyvin visuaalinen ja rakastaa värejä - meillä ei alusvaatteet lähde ihailematta päältä. Tosin minä haluaisin mielummin rakastella ilman alusvaatteita mutta hänelle ne on "se" juttu. Toki ne näyttää ok:lta mun päällä ja on kauniita (sloggeja en ole omistanut koskaan:D)
Vastaus ensimmäiseen:
"No, jos joku väri on, niin kai sitten punainen."
Vastaus toiseen:
"Ei."
mies sanoo että tottakai on. ei osaa sanoa miksi, mutta on kovin vahvasti sitä mieltä :)
Vastaus ensimmäiseen kysymykseen: "Emmäätiä."
Vastaus toiseen kysymykseen: "Kai se riippuu naisesta ja vaatteista. Ei toi [naapurin punainen verkkapuku] ainakaan mikään seksikäs ole. Eikä se äiten kylpytakki."
Mun mies: en voi sietää punaista väriä mutta tuskin seksikkään ja eroottisen naisen nähdessä värillä mitään väliä on. o.O enp' muuten tiennyt ettei pidä punaisesta :o
Mieheni vastaus: no ei! Musta on.
mun mies: on seksikäs mutta ei millään vanhalla naisella
[/quote]
no huhhuh, onko sun miehes ihan terve.. varmaa joku eunukki
Ei se väri nyt itsessään, jos se on vaikka tuulipuvun väri. Mutta jos pukeudun punaisiin, pitsisiin alusvaatteisiin ja punaisiin piikkikorkoihin, niin jo alkaa olla. Miestä ei pelkkä väri kiinnosta niinkuin se nainen, joka on siihen väriin pukeutunut ja kokee itsensä seksikkääksi.
mies täällä hei. luin viikonloppuna jonkun jutun jossa punainen yhdistetään ovulaatioon. en tiedä mikä on ovulaatio, jotenkin kai´liittyy naistenvaivoihin?