Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tästä sisustuksesta?

Vierailija
25.08.2013 |

http://homewhitehome.blogspot.fi/2013/08/sinkkunaisen-romanttinen-citykoti.html

Mielestäni kaikkea on ihan liikaa. Pieni asunto ahdattu täyteen tavaraa. 

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei musta ollut mikään vanhan ihmisen sisustus. Nimenomaan tuollainen romanttisen tyttömäinen, johon haettu sellaista luksus- tai high class -tunnelmaa kokovalkoisuudella ja "hopealla". Ei vastaa mun tyyliäni, itse olen enemmän perus Deko/blogisustaja eli löytyy lautalattiat, itämainen matto, String-hyllyjä ja kierrätyskeskuksesta raahattu vitriini ja kirjoituspöytä pukkijaloilla, mutta tuo koti on minusta myös hyvin kaunis genressään vaikkei tuo valkeus ja ylenpalttinen runsaus täysin omaa kauneusihannettani vastaakaan.

Yhdessä vastaavassa kämpässä olen käynyt, kaikki valkoista ja sitten hopeisia/kromisia yksityiskohtia, oli noita taljoja ym. Ei ollut mummokämppä vaan 21-vuotiaan kauppakorkeaopiskelijan asunto. Ajattelisin, että noin sisustava käyttää  myös Guess-laukkuja, pastellineuleita, tähtineuleita, Guess- ja Nomination-koruja, jakkupukuja jne. Tai ainakin se tuntemani kauppakorkeaopiskelija käytti :) Minä pillifarkuissa ja löysässä collegepaidassa en tuonne sopisi.

Vierailija
2/42 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta todella kaunis ja tyylikäs asunto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olikohan tää se blogi jossa oli jossain vaiheessa jokaisessa kuvassa taulu "carpe diem." Olipa kuva otettu mistä vain niin taulu oli sommiteltu kuvaan... Bloggaajan elämänohje, kekseliästä 

Vierailija
4/42 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, olo on ku kattelis semmosta pientä ja kallista sisutuspuotia. Vaan hintalaput puuttuu. Ahdasta ja aina kääntyessä meinaa kaataa takamuksella jonkun kipon lattialle. Tuolla varmaan kompastuin johonkin, kaatuisin johonkin monista lasipöydistä ja kuolisin verenhukkaan :'D

Vierailija
5/42 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joistain kohdista vähän kuin joku kitch-kauppa.

Vierailija
6/42 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän tyydytystä ihmiset siitä saa että mollaa nimettömänä täälä toisten kotia. Eiköhän jokainen tee itselleen sellaisen kodin kun itse parhaaksi näkee ja viihtyy sielä. 

Vierailija
7/42 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 21:02"]

Mitäköhän tyydytystä ihmiset siitä saa että mollaa nimettömänä täälä toisten kotia. Eiköhän jokainen tee itselleen sellaisen kodin kun itse parhaaksi näkee ja viihtyy sielä. 

[/quote]

Täällä saa ilmaista mielipiteensä ja jos kotinsa laittaa julkisesti esille, saa varautua myös mielipiteisiin.

Vierailija
8/42 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva.  Mielestäni tuola ei ole enempää tavaraa kuin olen keskiverto suomalaisissa kodeissa nähnyt,

Vierailija
9/42 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika karsea. Näyttää enemmän 50-vuotiaan kuin parikymppisen sinkun sisustukselta. Keittiön ruokaryhmä on jotain aivan hirveää, kello pisteenä i:n päälle. Miksi pitää olla 50-neliöisessä kämpässä viisi Kartellin Bourgieta? Mopo on lähtenyt aivan käsistä. Tuonne jos vie miehen ennen avioliittoa, niin taitaa pysyä pitkään sinkkuna. 

Vierailija
10/42 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää, mutta kun katselen kuvia, tulee mieleen, että "kaikkea liikaa" vaikutelma tulee myös kuvien rajallisuudesta. Paremmilla vehkeillä asunnosta voisi kuvissa saada esiin muutakin kuin yksityiskohtia, jolloin tilasta tulisi parempi käsitys.

Tyylinä ei vastaa yhtään omaa (laajaa) makuani, mutta varmasti asunto on asukkaansa näköinen ja hän viihtyy siellä - sehän on tärkeintä.

Vierailija
11/42 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se täyteen tupattu sisustuskrääsää.

Vierailija
12/42 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko keittiön pöydän alla lasinen maljakko? Mitä varten?

Olkkarin ruokapöytä riitelee pahasti niiden muovituolien kanssa.

Vierailija
13/42 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuonne mahdu kävelemään olohuoneeseen. Kiva imuroida tuolla.

Vierailija
14/42 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kuva näytti oikeinkin kivalta, sittemmin mieli muuttui. Yhdistelty epäonnistuneesti maalaisromantiikkaa sekä kromia ja bling blingiä Gantin tähtiin ja mummolaromantiikkaan. Ilmeisesti haettu romanttisen modernia tyyliä. Muutama juttu pomppasi tosi pahasti silmiin, en siis tykännyt.

Vierailija
15/42 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa kuva missä näkyi aivan liikaa tavaraa oli se jossa oli se iso kello. Sen alla halpis Ikean pieni pyötä (suoraan kaatopaikalle tuollainen), ja ne kauheat läpinäkyvät tuolit. Muuten ihan ok.

Vierailija
16/42 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tylsää ja väritöntä.

Vierailija
17/42 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen askeettisia minimalisteja te oikein olette? Ihana kodikas sisustus.

Vierailija
18/42 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 15:27"]

Mitä ihmeen askeettisia minimalisteja te oikein olette? Ihana kodikas sisustus.

[/quote]

No mielestäni kodissa pitää pystyä vaivatta kävelemään ja siivoamaan.

Vierailija
19/42 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuota muotivillistystä että seinällä pitää lukea HOME. Tai muuta yhtä typerää. Tai "keep calm and carry on" jutut.

Vierailija
20/42 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se olohuoneen peili oli liian matalalla? Alareuna ei erottunut sohvan takaa eikä ollut edes keskellä. Noin komea taulu kuuluisi laittaa sen arvoiselle paikalle :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme