raiskaus on pahin ihmisoikeusrikkomus
Raiskaus on pahin rikos. Se on pahempi asia kuin joidenkin lassukoiden pillun puute ja yksinäisyys. Siksi ihmiskauppa on miljoona kertaa pahempi asia kuin lassukan pillun saamattomuus.
Kommentit (27)
guantanamo, palestiina, syyria, somalia
Syyriassa on kuollut satoja lapsia kemiallisiin aseisiin
murha ois kivempi kuin vuosien kidutus
Pahimmasta en tiedä mut yksi loukkaavimmista ihmisoikeusrikoksista on valkoihoisten länsimaalaisten illuusio siitä mikä on pahinta. Ei sellainen ihminen jota ei ole kidutettu fyysisesti ja henkisesti saa päättää mikä on pahinta. Kaikki kidutuksen uhrit joiden haastatteluja olen lukenut ovat sanoneet samaa. He ovat sinnitelleet hengissä toivoen parempaa ja uskoen pelastukseensa.
Nainen jota ei ole raiskattu ei voi sanoa toiselle naiselle tietävänsä parhaiten kuten nainen jolta on lapsi kuollut ei voi sanoa toiselle mikä sattuu eniten jne.
Kaikki ihmiset ja tilanteet on yksilöllisiä.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 15:40"]
Pahimmasta en tiedä mut yksi loukkaavimmista ihmisoikeusrikoksista on valkoihoisten länsimaalaisten illuusio siitä mikä on pahinta. Ei sellainen ihminen jota ei ole kidutettu fyysisesti ja henkisesti saa päättää mikä on pahinta. Kaikki kidutuksen uhrit joiden haastatteluja olen lukenut ovat sanoneet samaa. He ovat sinnitelleet hengissä toivoen parempaa ja uskoen pelastukseensa.
Nainen jota ei ole raiskattu ei voi sanoa toiselle naiselle tietävänsä parhaiten kuten nainen jolta on lapsi kuollut ei voi sanoa toiselle mikä sattuu eniten jne.
Kaikki ihmiset ja tilanteet on yksilöllisiä.
[/quote]
Mun mielestä kukaan ei saa päättää pahinta. Miksi edes pitäis? Ketä ja mitä sellainen palvelee? Mutta todellakin tuo yksilöllisyys on avainasemassa kun kohdataan kamalia asioita ja pyritään niistä selviytymään.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 15:05"]
kidutus,nälänhätä, kemialliset aseet, laiton vangitseminen, sota, vainoaminen, ydinpommi, tienvarsipommit, singot, sala-ampujat ja kansanmurha.
[/quote]
raiskaus on kidutusta pahimmillaan..