Mitä ajatuksia herättää 38v mies, joka on parisuhteessa 23v naisen kanssa?
Kommentit (42)
Jokaisen oma asia. Tosin tyttäreni kaveri on 20v. neitsyt ja hän on korviaan ihastunut isänsä 38v. kaveriin. Mies on vielä sellainen lääninpukki, että tuota paheksun.
Mikähän siinä on kun ihan ulkopuolisia tuntuu kiinnostavan toisten suhteet..? jos he ovat onnellisia yhdessä niin ei muuta kun onnittelut sitten! :) itse en ole koskaan seurustellut vanhemman miehen kanssa mutta yhden illan juttuja on ollut. suurin ikäero taisi olla 18 vuotta, ja olin siis tuolloin 17 ja mies 35. Molemmat tiesivät että aamulla sanotaan heipat eikä enää nähdä ja hyvä mieli jäi siitä :) ihan eri juttu kun parikymppiset pikkupojat pojat...
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 20:29"]
Miten se sekopää ex liittyy ikäeroon? :D
[/quote]
Olet vissiin aika tuore palstailija? Laita hakuun Ikis.
Rehellisesti sanoen varmaan miettisin että missä ja miten ovat alunperin tavanneet. Jos jommalla kummalla on ollut tapana etsiä nuorempia tai vanhempia kumppaneita, niin säälisin. Jos taas sattumalta löytynyt se oikea aivan eri ikäisestä, niin eihän sille mitään voi.
Mitä ajatuksia herättää mies joka on 57 vuotias ja on naimisissa 27 vuotiaan kanssa. Heillä on lapsikin. Ei yhtikäs mitään, joten tuokaan ikäero ei herätä mitään ajatuksia. Onnea heille.
Miten niin opettaa nuorta? Mun mies oli 40 ja minä 26, kun tavattiin ja mies on alusta asti ihaillut mun viisautta. Olin esimiesasemassa, akateemisesti koulutettu (valmistuin 23-vuotiaana), asunut vuosia avoliitossa ja reissannut työssänikin pitkin maailmaa. En mä nyt mikään pikkutyttö ollut vaan ihan tasavertainen kumppani.
Nyt ollaan 39 ja 53. Lapset on jo 10 ja 7. Ihan tässä hyvin voidaan. Tietysti mies alkaa ikääntyä, mutta meillä on hyvä yhdessä ja miehellä virtaa hyvin kaikkeen. Ja jos joku suree, että meidän suhde päättyy, kun mies on eläkkeellä, niin mitäs sitten. Ei se musta pääty, mutta jos niin käy, niin sitten käy. Oli kivaa niin kauan kuin kesti. Melkein kaikki kaverit on pian eronnut samanikäisistä kumppaneistaan, vaikka on pieniä lapsia. Kuinka moni avioliitto ylipäätään päättyy eroon? Eron syyt on moninaisia ja elämä on tässä ja nyt.
Mikäs siinä? Ehkä 23-vuotiaalla naisella ei ole niin paljon elämänkokemusta kun 38-v naisella, mutta kyllä yleensä ulkoinen ero on huomattava. Mies tykkää kauniista nuoresta naisestaan ja nainen vanhemmasta elämää nähneestä miehestä:) ja varmasti paljon oppivat toisiltaan ja on puhuttavaa jos samat mielenkiinnon kohteet ja luonteet sopii yhteen!
[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 19:10"]
Kun yhteinen historia puuttuu, loppuvat keskustelunaiheet aika nopeasti ellei sitten miestä imrtele se, että saa "opettaa" nuorta tyttöystävää. Tosin hän kyllästyy siihen pian. Ja kun seksuaalinen huuma alkaa väljähtyä, ollaankin jo kantapäät vastakkain.
[/quote]
Ju, eikä nuori nainen pysy kauan nuorena. Se nääs vanhenee.
Mikäs siinä? Ehkä 23-vuotiaalla naisella ei ole niin paljon elämänkokemusta kun 38-v naisella, mutta kyllä yleensä ulkoinen ero on huomattava. Mies tykkää kauniista nuoresta naisestaan ja nainen vanhemmasta elämää nähneestä miehestä:) ja varmasti paljon oppivat toisiltaan ja on puhuttavaa jos samat mielenkiinnon kohteet ja luonteet sopii yhteen!
Minä 25-vuotiaana seurustelin 41-vuotiaan miehen kanssa. Moni ihmettelin, miksi niin vanhan miehen kanssa seurustelen. No miksipä en? Ei sillä ikäerolla ollut merkitystä.
Eipä oikein muuta ajtusta herätä kuin, että hyvä jos ovat rakastuneita siinä suhteessaan, tuo ikähän ei kerro juuri mitään itse henkilöistä.
Aika paljon ikärasisteja taas liikkeellä...
Ei herätä ajatuksia. Ihan sama mulle.
t. kolmikymppinen nainen joka on parisuhteessa kolmikymppisen miehen kanssa
Entä mitä ajatuksia herättää 21-vuotias nainen ja 43-vuotias mies??
Homma toimii ikäerosta huolimatta loistavasti, itseasiassa itse deittailin ennen oma-ikäisiä miehiä (30v) ja suhteet päätty eroon havaittuani miesten olevan täysiä pentuja. Nyt mies 42v ja olemme onnellisesti naimisissa, hän antaa minulle kaiken sen mitä ihminen parisuhteelta toivoa saattaa :)
Ei minkäänlaisia ajatuksia. Aikuisia ovat kummatkin.
t. Minä 23v, mieheni 46v
Mielestäni tuo ikäero ei ole se jutun pointti, vaan enemmänkin se, että tuon ikäiset saattavat olla täysin eri elämänvaiheessa (tai olla olematta). Työkaverini 24v opiskelija, alkoi seurustella 41v. neljän lapsen isän kanssa. Myöhemmin mies erosi aiemmasta suhteestaan ja nämä kaksi menivät naimisiin ja hankkivat 2 lasta. Miehen vanhin lapsi on tasan samanikäinen kuin uusi äitipuoli. Vaikka tästä on aikaa ja kaikki on mennyt hyvin, minusta tuo koko kuvio on tosi outo ja eniten siinä ihmetyttää se, että mitä hiton yhteistä noilla on voinut alunperinkään olla?? En osaa paheksua kyllä sen kummemmin kuitenkaan.
Miten se sekopää ex liittyy ikäeroon? :D