Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia Saarioisten ohrapuuro on muuttunut ihme mössöksi, muistin että se oli ennen parempaa

Hävetkää saariolaiset
18.08.2020 |

Ostin tänään enkä saanut oikein edes alas.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että oikein hävetkää? Noh, murhe se on tämäkin, eipä sillä :D

Vierailija
2/11 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vaikeeta on tehdä ohrapuuro ihan itse?? No uusavuttomalle tosi vaikeeta varmaankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saariolaiset?

Vierailija
4/11 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitoa, suolaa ja ohrasuurimoita. Kattila hellalle ja kiehumaan. Luulis onnistuvan....

Vierailija
5/11 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vaikeeta on tehdä ohrapuuro ihan itse?? No uusavuttomalle tosi vaikeeta varmaankin.

Kannattaa, itsetehty uuniohrapuuro yön yli hauduttaen on erittäin herkullista (ja helppo valmistaa).

Vierailija
6/11 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tällä viikolla Saarioisten lasagnea. Oli kauheeta! Oli tehty broilerista-ei jauhelihasta. Ei ollut maitokastiketta-oli isoja porkkanan suikaleita.

Ihan kuraa.

Vältän einesruokia koska ne on pahoja.

Ja kuulin jostain että äitien tekemä ruoka on vankilassa olevien äitien tekemää ruokaa-tehtaissa käy töissä vankeja?

Mielestäni pakkauksen kanteen olisi pitänyt laittaa Broilervuoka, Broilerporkkana lasagne ym.

Vierailija
7/11 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maitoa, suolaa ja ohrasuurimoita. Kattila hellalle ja kiehumaan. Luulis onnistuvan....

Aivan kuten riisipuurossakin , ohrasuurimoja keitetään aluksi vedessä ja annetaan veden imeytyä niihin. Sen jälkeen lisätään maito ja keitetään kypsäksi. Maitopuuro suolataan vasta kypsänä.

Vierailija
8/11 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan kuten riisipuurossakin , ohrasuurimoja keitetään aluksi vedessä ja annetaan veden imeytyä niihin. Sen jälkeen lisätään maito ja keitetään kypsäksi. Maitopuuro suolataan vasta kypsänä.

Helppo tapa valmistaa on tehdä se uunissa.

Vierailija
9/11 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika idioottimaista ostaa puuro kaupasta!!

Vierailija
10/11 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaa itse tekemään raaka-aineista ruokaa ja jättäkää nuo mössöt ostamatta. Vain siten saatte " isien ja äitien" tekemää ruokaa. Saarioiselta sitä ei saa.

Vierailija
11/11 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa, itsetehty uuniohrapuuro yön yli hauduttaen on erittäin herkullista (ja helppo valmistaa).

Pitää paikkansa! Iso Nam!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän