Alkaisitko seurustelemaan miehen kanssa, joka ei ole koskaan kehunut?
Tilanne on siis tämä, että olemme tapailleet kuukauden pari, mutta mies ei ole koskaan kehunut ulkonäköäni. Somessa kyllä jakaa tykkäyksiä ja kehuja naisille, jotka ovat aika erinäköisiä kuin mitä itse olen, eli kauniita, hyvävartaloisia (ja isotissisiä) blondeja. On myös sanonut minulle suoraan tykkäävänsä vaaleista ja hoikista. Itse taas olen tumma ja normaalivartaloinen, ihan perusnätiksi voisi sanoa.
Mies pitää tiiviisti yhteyttä, haluaa tavata usein, sanoo kaivanneensa jne. Mutta se vaan häiritsee, kun en ole koskaan saanut kuulla yhtään hyvää sanaa tai kehua ulkonäöstäni. Uskon kuitenkin, että kaikki naiset haluaisit saada kokea olevansa kauniita ja haluttavia miehensä silmissä.
Pystyisitkö sinä seurustelemaan miehen kanssa, josta tietäisit, ettei ulkonäkösi vastaa hänen mieltymyksiään?
Kommentit (50)
Unohda koko heppu. Itse tapailin joskus miestä, joka kehui aina muita naisia, minua ei koskaan. Lopulta selvisi että tyyppi ihan kirjaimellisesti vonkasi kaikkea mitä liikkuu, minusta yritti saada jotain salapanoa.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän mua häiritsisi tuo, että tietäisin, että en ole miehen ulkonäkö mieltymyksia yhtään vastaava. Ja se, että mies kyllä huomioi ja kehuu noin joitain muita naisia, mutta ei sinua. Eikö sinulle tule oloa, että mies ikään kuin nyt tyytyy sinuun, kun ei saa noita blondeja iso tissisia naisia?Tuosta voi kehittyä myöhemmin ongelmia..
Juuri näin.
Minulla oli poikaystävä, jonka naismakua en vastannut. Asiasta puhuttiin, ja hänen näkökulmansa oli se, että hän olisi otettu, jos tyttöystävän miesmaku olisi toisenlainen ja _Silti_ haluaisi olla hänen kanssaan. Ymmärrän tuon ajattelutavan, mutta minulla on niin heikko itsetunto että haluan kumppanin, joka näkee minut kuten minä hänet. Tuosta asiasta en koskaan päässyt yli, vaan minulla oli huono itsetunto koko suhteen ajan, vaikka aiemmin olin pitänyt itseäni viehättävänä. En sano, että minun pitää olla viehättävä kaikkien mielestä, mutta kumppanin mielestä kumminkin.
Enää en siis lähtisi sellaiseen suhteeseen jossa tuntuu että olen se johon on tyydytty, koska huomasin että en edes ajan kanssa pääse asiasta yli. Olen mieluummin yksin. Myös itse seurustelen vain sellaisen kumppanin kanssa, joka on minun silmissäni upea. Ei kaikkien mielestä, mutta minun. Minulle himo ja halu ja fyysinen intohimo ovat tosi tärkeitä asioita. Ex varmaankin koki minut enemmän hyvänä ystävänä. Nyt hänellä on naismakunsa mukainen tyttöystävä ja uskon, että hänkin on onnellisempi. Samoin uskon, että tyttöystävä on onnellisempi kuin minä olin. Olen tyytyväinen siihen että erottiin ja nyt itsetuntoni on taas normaali.
Tietysti kaikki rupsahdamme ja osa vaikkapa palaa kasvoista tai työntää kasvonsa sirkkeliin, eikä rakkaus toivottavasti siihen lopu, mutta pääasia onkin se että silti kokee kumppaninsa haluttavana koska kyse on siitä että rakastunut uskoo, että kumppani on oman maun mukainen. Minäkin olen tykännyt rotevista, mutta kun rakastuin laihaan, näinkin hänen kehonsa kauniina ja makuni laajeni.
44 jatkaa, että sillä tavalla voisin kuulla olevani erilainen verrattuna naismakuun aiemmin, että "olen aina pitänyt pitkistä naisista, mutta sinun kanssasi huomasin että tykkään yhtä lailla lyhyistäkin." Tai "luulin että haluan naisen jolla on suuret rinnat, mutta näköjään himoitsen juurikin pieniä rintojasi" tai "en vissiin pidäkään vain tummatukkaista naisista"
Jos siis on tullut sanoneeksi että naismaku on toisenlainen, niin siitä voi vielä päästä yli sillä että myös minä olen haluttava. Jopa niin haluttava että olen muuttanut toisen naismakua. :p
Siitä ei tule hyvä mieli, että "pidän suurista rinnoista, mutta ei se ole niin tärkeää". En minä halua että kauniit pienet rintani menevät hukkaan sellaisella jota ne eivät "haittaa"! :D
Vierailija kirjoitti:
44 jatkaa, että sillä tavalla voisin kuulla olevani erilainen verrattuna naismakuun aiemmin, että "olen aina pitänyt pitkistä naisista, mutta sinun kanssasi huomasin että tykkään yhtä lailla lyhyistäkin." Tai "luulin että haluan naisen jolla on suuret rinnat, mutta näköjään himoitsen juurikin pieniä rintojasi" tai "en vissiin pidäkään vain tummatukkaista naisista"
Jos siis on tullut sanoneeksi että naismaku on toisenlainen, niin siitä voi vielä päästä yli sillä että myös minä olen haluttava. Jopa niin haluttava että olen muuttanut toisen naismakua. :p
Siitä ei tule hyvä mieli, että "pidän suurista rinnoista, mutta ei se ole niin tärkeää". En minä halua että kauniit pienet rintani menevät hukkaan sellaisella jota ne eivät "haittaa"! :D
Ja se sitten on tärkeintä, että olet ihmisen kanssa, joka tykkää rinnoistasi, mutta vaikka huumorintajusi menee hukkaan? Ilmeisesti joillain tulee sopivia ehdokkaita ovista ja ikkunoista, koska kun itsellä ei tule niin hyvin voin antaa sen olla, ettei mies innostukaan suurista rinnoistani vaan ne menevät "hukkaan", jos muuten homma sujuu hyvin.
Aiemmat mieheni eivät olleet fyysisesti tyyppiäni, mutta arvostin heissä muita asioita. En pitänyt tuota ongelmana. Seksiäkin oli, vaikka se hiipui selvästi ajan kanssa, ajattelin etten ole kauhean intohimoinen ja että se kuuluu asiaan. Ihailin upeiden miesten kuvia ja ajattelin että minulle ei kuulu sellaiset.
Kun tapasin nykyisen mieheni, polveni notkahtivat. Hän on juuri sellainen joka vetoaa minuun. Ei varmasti kaikkiin naisiin, mutta minuun hänellä on valtava vaikutus. Hän on ensimmäinen mies ikinä, jota vain himoitsen. Pelkkä hänen näkeminen tuntuu vatsanpohjassa, joka päivä. Kun hän tulee hakemaan minua töistä arkena, ja näen hänen seisovan auton vieressä, tunnen sen vatsanpohjassa. Kun tulen aamulla keittiöön ja hän keittelee kahvia ilman paitaa ja tukka pystyssä, on pakko mennä suutelemaan hänen ihoaan ja halata takaa päin. Kun hän nikkaroi pihalla kesällä ja näen hänen sääret ja käsivarret, tekee mieli ottaa häntä kädestä ja viedä autotalliin ja tehdä hänelle tuhmia. Muille hän on tietysti tavallinen keski-ikäinen setä.
Hän näkee minut, tavallisen vähän pyöreän keski-ikäisen tädin samoin, ja näin meillä on ollut jo vuosia, eikä hiipumista näy.
Etsi sinäkin ap kumppani jonka kanssa teillä on aito kemia. Ikään kuin elämään syttyisi valot.
Vierailija kirjoitti:
Just näin. Esim "en tiennyt ennen mikä mun naismaku on, mutta olenkin ihan hulluna muodokkaisiin naisiin niin kuin sinä"
Jaa eli sinusta on ihan ok, että tapailemasi mies tuo jo nyt esille, kuinka tykkää naisista, jotka ovat sinun vastakohtia? En todellakaan jatkaisi tapailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se sitten on tärkeintä, että olet ihmisen kanssa, joka tykkää rinnoistasi, mutta vaikka huumorintajusi menee hukkaan? Ilmeisesti joillain tulee sopivia ehdokkaita ovista ja ikkunoista, koska kun itsellä ei tule niin hyvin voin antaa sen olla, ettei mies innostukaan suurista rinnoistani vaan ne menevät "hukkaan", jos muuten homma sujuu hyvin.
Ei toki, myös muilta osin pitää olla upea. Yhteinen huumorintaju sattuu olemaan asia joka on myös kriittinen tekijä!
Minulle ei ehkä tule ehdokkaita ovista ja ikkunoista, mutta viihdyn yksin ja vaihdan yksinolon vain sellaiseen, mikä tuntuu niin hyvältä ettei ilman voi olla.
Ehkä hän vaan on limaäijä eli elävässä elämässä ap on hänen mielestään oikein hyvä, mutta harrastuksena sitten on tiirata vähäpukeisia naisia.