Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaisitko seurustelemaan miehen kanssa, joka ei ole koskaan kehunut?

Vierailija
18.08.2020 |

Tilanne on siis tämä, että olemme tapailleet kuukauden pari, mutta mies ei ole koskaan kehunut ulkonäköäni. Somessa kyllä jakaa tykkäyksiä ja kehuja naisille, jotka ovat aika erinäköisiä kuin mitä itse olen, eli kauniita, hyvävartaloisia (ja isotissisiä) blondeja. On myös sanonut minulle suoraan tykkäävänsä vaaleista ja hoikista. Itse taas olen tumma ja normaalivartaloinen, ihan perusnätiksi voisi sanoa.

Mies pitää tiiviisti yhteyttä, haluaa tavata usein, sanoo kaivanneensa jne. Mutta se vaan häiritsee, kun en ole koskaan saanut kuulla yhtään hyvää sanaa tai kehua ulkonäöstäni. Uskon kuitenkin, että kaikki naiset haluaisit saada kokea olevansa kauniita ja haluttavia miehensä silmissä.
Pystyisitkö sinä seurustelemaan miehen kanssa, josta tietäisit, ettei ulkonäkösi vastaa hänen mieltymyksiään?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina löytyy miehestä joku vika. Miksi et keskity niihin hyviin puoliin? Ap:llä varmaan itsetunto-ongelmia, kun odottelee kehuja, mut toisaalta en miehenä ymmärrä tota somettamista.

Vierailija
22/50 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka sä itse kehut miestäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M44 kirjoitti:

Aina löytyy miehestä joku vika. Miksi et keskity niihin hyviin puoliin? Ap:llä varmaan itsetunto-ongelmia, kun odottelee kehuja, mut toisaalta en miehenä ymmärrä tota somettamista.

Ymmärretkäänköhän nyt me kaikki sana kehu ihan samalla tavalla? Ei siis jonain tyhjänä liehittelynä vaan positiivisena palautteena eikä sen todellakaan tarvitse koskea vain ulkonäköä. 

Vierailija
24/50 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinua tai ulkonäköäsi pitäisi kehua? Onko niin huono itsetunto että sitä pitäisi jonkun erikseen pönkittää. Ehkä siinä ei ole mitään kehumista. Toisaalta ulkonäkö ei ole kovin tärkeää.

Tämä kuulostaa nyt juuri sellaisen ihmisen kommentilta, joka ei ole koskaan itse saanut kehuja ja on katkera siitä.

Kyllä meidän pitäisi kehua toisiamme enemmän. Aiheesta tietysti mieluiten, mutta olen varma, että lähes jokaisen ulkonäössä, toiminnassa, käytöksessä tms. löytyy jotain kehuttavaa jopa päivittäin. Kehuminen ei ole keneltäkään pois - päin vastoin.

Vierailija
25/50 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

wo kirjoitti:

Anna mennä vaan. Tavallinen mies joutuu tyytymään tojotaan tai nissaniin, vaikka haluaisi porchen tai ferrarin, niin ymmärtää, ettei semmoisen pitoon ole resursseja. Silti niistä voi haaveilla.

Joo, koska auto on pakko olla. Mutta kumppania ei ole pakko olla enkä ainakaan naisena lähde miehen matkaan, ellei hän pidä minua vähintään Audina tai Bemarina. Enkä sittenkään, jos hän kokee sen tyytymiseksi ja haaveilee urheilu- tai luksusautosta. Jokuhan on ihan aidosti tyytyväinen Toyotaankin eikä havittele muuta. 

Tää oli kyllä hyvin ja kuvaavasti sanottu! Kiitos tästä.

Ap

Vierailija
26/50 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka sä itse kehut miestäsi?

Jos kumppanista ei keksi mitään kehuttavaa, ollaan aika mielenkiintoisilla teillä. 

Vierailija
27/50 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinä olet vaimomatskua mutta ne isotissiset blondit eivät ole? Eikö se jo imartele?

Vierailija
28/50 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen miehen kanssa joka ei kehu. Ei ole esimerkiksi ikinä sanonut minua kauniiksi tms. Arvostellut sen sijaan on, moniakin asioita ulkonäössäni. Itsetuntoni on selvästi huonontunut tämän parisuhteen aikana. Olemme olleet yhdessä jo niin kauan että kai olen tottunut.

Vierailija
29/50 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on hyvin vaikea kuvitella tilannetta, jossa päätyisin suhteeseen sellaisen miehen kanssa, jolta en ole koskaan saanut mitään positiivista palautetta. Miten se olisi edes käytännössä mahdollista? Ja kyllä kehun myös miestä, aiheesta. Yleensä näin ihastuneena ja rakastuneena tehdään. Eikö?

Vierailija
30/50 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelen miehen kanssa joka ei kehu. Ei ole esimerkiksi ikinä sanonut minua kauniiksi tms. Arvostellut sen sijaan on, moniakin asioita ulkonäössäni. Itsetuntoni on selvästi huonontunut tämän parisuhteen aikana. Olemme olleet yhdessä jo niin kauan että kai olen tottunut.

Surullista. Kun lähdin vastaavasta itsetuntoni nousi saman tien. Ihan huttua joidenkin täällä väittää, että itsetunto olisi joku kiinteä kerran saatu ominaisuus, se elää sen mukaan millaisissa olosuhteissa milloinkin elää. 

Vierailija
31/50 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun on hyvin vaikea kuvitella tilannetta, jossa päätyisin suhteeseen sellaisen miehen kanssa, jolta en ole koskaan saanut mitään positiivista palautetta. Miten se olisi edes käytännössä mahdollista? Ja kyllä kehun myös miestä, aiheesta. Yleensä näin ihastuneena ja rakastuneena tehdään. Eikö?

Siis on hän muuten antanut positiivista palautetta, mutta ei koskaan ulkonäöstä.

Ap

Vierailija
32/50 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se semmoinen mies on , joka kehuu somessa muita naisia, mutta ei omaa naisystävää. Eri asia olisi jos ei somessakaan kehuisi muita. Ap jos haluat mieheltä normaaleja huomionosoituksia niin kuvailemasi mies ei niitä tule antamaan.

Vierailija
33/50 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapailin miestä, joka ei ikinä kehunut mua mitenkään. Yritin selittää sen itselleni siten, että ehkä hän on vaan ujo, vaikka hän kehui muita naisia. Itse kyllä kehuin häntä, eikä hän silloinkaan ikinä sanonut, että samoin.

Mies halusi päättää suhteen 4 kk tiiviin seurustelun jälkeen.

Vierailija
34/50 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkaisi seurustelemaan. Suhde, jossa joutuisin epäilemään omaa viehättävyyttäni, ei kuulosta mitenkään ihanteelliselta. Yksi tapailujuttu tuollaisen miehen kanssa riitti, ei enää koskaan. Kuten joku aiemmin kommentoi, sellaisiakin miehiä on jotka kehuvat, joten miksi tyytyä vähempään.

Vierailija
35/50 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tapasin miehen, joka ei sanonut koskaan mitään positiivista ulkonäöstäni. Alussa vaivasi, tosin ei hän kyllä somessakaan ollut mikään muiden imartelija, ei vaan ole hänelle ominaista. Ollaan oltu nyt yhdessä 3 vuotta, eikä se enää minua häiritse. Monesta muusta asiasta minussa sanoo positiivisesti, mitä arvostaa ym., se tuntuu paljon tärkeämmältä. 

Vierailija
36/50 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkaisi. Jos mies ei pysty puhumaan minulle kauniisti alussa, ei tule tapahtumaan myöhemminkään. Eikä tämä johdu että minulla olisi huono itsetunto. Jos olisi, ajattelisin että mitä kehuja minä ansaitsisinkaan, ja että pitää tyytyä siihen mitä saa.

Ei pidä. Tyydyn vain sellaiseen suhteeseen jossa on hyvä olla, ja jossa tunnen itseni arvostetuksi. Muuten olen mieluummin ilman.

Mies joka on noin kitsas kehujen kanssa ei varmaan ole huolehtiva eikä arvostava eikä antelias muutenkaan. Raskas kumppani.

Jos jo nyt teidän arvostus on noin yksipuolista, teidän suhde tulee olemaan sitä että kaikki arvostus tulee sinun puolelta. Silloin sinä annat ja hän ottaa, varmaan hyvä tilanne hänelle mutta ei sinulle.

Etsi kumppani joka arvostaa sinua samalla tavalla kuin sinä häntä. Silloin voitte molemmat hyvin ja olette yhdessä enemmän kuin kumpikaan yksin.

Vierailija
37/50 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mua häiritsisi tuo, että tietäisin, että en ole miehen ulkonäkö mieltymyksia yhtään vastaava. Ja se, että mies kyllä huomioi ja kehuu noin joitain muita naisia, mutta ei sinua. Eikö sinulle tule oloa, että mies ikään kuin nyt tyytyy sinuun, kun ei saa noita blondeja iso tissisia naisia?Tuosta voi kehittyä myöhemmin ongelmia..

Vierailija
38/50 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän mua häiritsisi tuo, että tietäisin, että en ole miehen ulkonäkö mieltymyksia yhtään vastaava. Ja se, että mies kyllä huomioi ja kehuu noin joitain muita naisia, mutta ei sinua. Eikö sinulle tule oloa, että mies ikään kuin nyt tyytyy sinuun, kun ei saa noita blondeja iso tissisia naisia?Tuosta voi kehittyä myöhemmin ongelmia..

Tehdäänkö tässä nyt miesten puolesta yleistys, että ulkonäkö on aina ykkösprioriteetti miehelle?

Vierailija
39/50 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis on hän muuten antanut positiivista palautetta, mutta ei koskaan ulkonäöstä.

Ap

Pidän tuota suhdetta hänen puolelta outona. Hänen mielestä siis olet muuten ok saalis mutta et viehättävä. Hän tyytyy sinuun. Ehkä toistaiseksi, tai koska ajattelee että ei saa muutakaan kummassakaan vaihtoehdossa etten jäisi. On miehiä joiden mielestä olet myös viehättävä, etsi sellainen. Sen huomaa kyllä.

Vierailija
40/50 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M44 kirjoitti:

Ymmärretkäänköhän nyt me kaikki sana kehu ihan samalla tavalla? Ei siis jonain tyhjänä liehittelynä vaan positiivisena palautteena eikä sen todellakaan tarvitse koskea vain ulkonäköä. 

Eihän ap puhunut muusta kuin ulkonäöstä.