Mitä pidätte nimestä Andrietta!
Aiomme antaa tyttärellemme nimen Andrietta Maria. Ihana nimi, joka löytyi sukumme arkistosta <3<3<3
Kommentit (28)
Kauniiltahan ne kuulostaa pientenkin suussa. Anlietta ja Lonetta. Sopivat kivasti serkkunsa äidin nimeen Drollóit (Lollot)
Vierailija kirjoitti:
Ihana nimi <3 Sopii hyvin serkkunsa Dronettan rinnalle. Löytyi kartanomme Djurgårdin arkistoista.
Dronetta Ghiamaria <3<3<3<3<3<3<3<3<3
Lenni Dronetta Ilmatar Kemppainen
Laittaisin toiseksi nimeksi, ensimmäiseksi sitten vähän jotain arkipäiväisempää. Se lapsi ja sittemmin aikuinen joutuu tavaamaan sen nimensä ihan joka paikassa. Ja eihän tuo ole suomalaisittain lausuttuna mitenkään kaunis nimi.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos nimi olisi ihan tavallisesti ja suomalaisittain Anri? Oletteko kantasuo malaisia vaiko vie rasmaalaisia?
Ap:n sukunimi voi olla ihan tylsän ruotsalainenkin. Mun miehellä on ulkomaalainen sukunimi, vaikka hän on syntynyt Suomessa ja hänen äidinkielensä on suomi. Hänen isänsä on tosin ulkomailta. Nyt minullakin on ulkomaalainen nimi, koska otin mieheni nimen naimisiin mennessä. Aiemmin olin tylsä Virtanen.
Marjatta? Onko se vastaava suomalainen nimi. Ja lausutaanko ihan vaan ”andrietta” vai ”anrietta”?
Vierailija kirjoitti:
Olen typerä kun vastaan tähän mutta menköön.
Ap, sinä olet vain ja ainoastaan äärettömän tyhmä näine typerine nimikyselyinesi. Mene töihin.
Älä mene! On tärkeää että avaat vähintään 17 mukahauskaa nimiketjua päivässä. Muut aloitukset eivät silloin näytä ihan yhtä junteilta.
Andrietta on oikein hyvä. Valitkaa se.
Olen typerä kun vastaan tähän mutta menköön.
Ap, sinä olet vain ja ainoastaan äärettömän tyhmä näine typerine nimikyselyinesi. Mene töihin.