Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pidätte nimestä Andrietta!

Vierailija
17.08.2020 |

Aiomme antaa tyttärellemme nimen Andrietta Maria. Ihana nimi, joka löytyi sukumme arkistosta <3<3<3

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen typerä kun vastaan tähän mutta menköön.

Ap, sinä olet vain ja ainoastaan äärettömän tyhmä näine typerine nimikyselyinesi. Mene töihin.

Vierailija
22/28 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniiltahan ne kuulostaa pientenkin suussa. Anlietta ja Lonetta. Sopivat kivasti serkkunsa äidin nimeen Drollóit (Lollot)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana nimi <3 Sopii hyvin serkkunsa Dronettan rinnalle. Löytyi kartanomme Djurgårdin arkistoista.

Dronetta Ghiamaria <3<3<3<3<3<3<3<3<3

Lenni Dronetta Ilmatar Kemppainen

Vierailija
24/28 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin toiseksi nimeksi, ensimmäiseksi sitten vähän jotain arkipäiväisempää. Se lapsi ja sittemmin aikuinen joutuu tavaamaan sen nimensä ihan joka paikassa. Ja eihän tuo ole suomalaisittain lausuttuna mitenkään kaunis nimi.

Vierailija
25/28 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos nimi olisi ihan tavallisesti ja suomalaisittain Anri?  Oletteko kantasuo malaisia vaiko vie rasmaalaisia?

Ap:n sukunimi voi olla ihan tylsän ruotsalainenkin. Mun miehellä on ulkomaalainen sukunimi, vaikka hän on syntynyt Suomessa ja hänen äidinkielensä on suomi. Hänen isänsä on tosin ulkomailta. Nyt minullakin on ulkomaalainen nimi, koska otin mieheni nimen naimisiin mennessä. Aiemmin olin tylsä Virtanen.

Vierailija
26/28 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjatta? Onko se vastaava suomalainen nimi. Ja lausutaanko ihan vaan ”andrietta” vai ”anrietta”?

Vierailija
27/28 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen typerä kun vastaan tähän mutta menköön.

Ap, sinä olet vain ja ainoastaan äärettömän tyhmä näine typerine nimikyselyinesi. Mene töihin.

Älä mene! On tärkeää että avaat vähintään 17 mukahauskaa nimiketjua päivässä. Muut aloitukset eivät silloin näytä ihan yhtä junteilta.

Vierailija
28/28 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andrietta on oikein hyvä. Valitkaa se. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän