minkälainen mies
minkälainen mies harrastaa seksiä prostituoidun kanssa josta näkee että hänet on varmasti paritettu? ja pyydän nyt ettei tämä keskustelu etene vapaaehtoiseen prostituutioon vaan pelkästään niihin tilanteisiin jossa mies selvästi näkee, että nainen on paritettu/ihmiskaupan uhri.
Kommentit (49)
mä oon 32 enkä vielä oo täti, monet sanoo että näytän 25vuotiaalta :P
Perse on päässy vähän leviämään... Nyt kyllä väsyttää niin hitosti että paras mennä maate. t. #40, #38, #34, #30, # 27
Lähen sun kans treffeille jos oot JKL:stä niin pääset tosta sun alemmuuskompleksista eroon
JES! Mä sain pakit Lassukalta!
t:#42
Pitäskö nyt alkaa vihaamaan miehiä?
Minkälainen mies? Muistatko kerran puhelin jäi auki. Keskustelu autossa areenan jälkeen? Tällainen mies. Hänen isäkin oli kuulemma tällainen. Oletko vaikka samanlainen?
Peruslassukkaa jälleen. Nelikymppinen setä haluaa parikymppisen tyttöystävän ja katkeroituu kun ei ne ole kiinnostuneita. By the way, muistan itse kun tulin täysi-ikäiseksi tultuani aloin käydä baareissa ja monissa paikoissa oli tällainen "vakiosetä" joka jorasi tanssilattialla nuorten joukossa, yritti pokata nuoria tyttöjä eikä ollenkaan tajunnut miten naurettavalta näytti ja miten räikeästi erottui joukosta tyyliin "kuka ei kuulu joukkoon". Häneltä olisi satavarmasti saanut samanlaisia kommentteja, eli omanikäiset naiset ovat vanhoja tätejä jne.
Lassukat, uskokaa jo: syy siihen että te olette yksin, EI ole feministien salaliitossa. Vika on teidän omassa päässänne. Jos teillä ei ole tarvittavia palikoita tämän ymmärtämiseen, tilanteenne ei muutu. Ja jotta ei menisi miesten mollaamiseksi tämä ketju, niin ihan yhtä lailla moni nainen on sinkku ihan itsestään johtuvista syistä, vaikka syyn mielellään vierittäisi jonkun muun niskoille.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 03:39"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 03:33"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 03:26"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 03:15"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 03:12"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 03:04"]
miksi vihaat naisia? mä oon vienyt yli kolmekymppisen miehen poikuuden. hän ei ollut katkera eikä vihannut naisia :) koskaan ei ole liian myöhäistä.
[/quote]
En vihaa naisia eikä ole poikuus tallella.
Haluaisin kyllä vihata naisia ja siksi luenkin av-palstaa. Aika huonolla menestyksellä tosin. Mikä neuvoksi?
[/quote]
miksi sitten puolustelet niitä jotka ovat niin katkeria eivätkä välitä siitä onko maksullinen nainen pakotettu vai ei?
[/quote]
Koska ymmärrän millaista on kun ei ole menetettävää enää.
[/quote]
onhan silloinkin menetettävänä itsekunnioitus ja moraali.
[/quote]
Totta. Mutta voiko naista saamaton mies kunnioittaa itseään?
Naisen huomio ja hyväksyntä ovat elintärkeitä asioita miehille.
[/quote]
mutta eihän siinä mitään huomioo ja hyväksyntää saa jos raiskaa ihmiskaupan uhrin. se nainenhan vihaa sitä miestä!
Tajuatko että se että nai ihmiskaupan uhria on miljoona kertaa pahempaa kuin kenenkään miehen puute ja yksinäisyys?
[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 09:07"]
Peruslassukkaa jälleen. Nelikymppinen setä haluaa parikymppisen tyttöystävän ja katkeroituu kun ei ne ole kiinnostuneita. By the way, muistan itse kun tulin täysi-ikäiseksi tultuani aloin käydä baareissa ja monissa paikoissa oli tällainen "vakiosetä" joka jorasi tanssilattialla nuorten joukossa, yritti pokata nuoria tyttöjä eikä ollenkaan tajunnut miten naurettavalta näytti ja miten räikeästi erottui joukosta tyyliin "kuka ei kuulu joukkoon". Häneltä olisi satavarmasti saanut samanlaisia kommentteja, eli omanikäiset naiset ovat vanhoja tätejä jne.
Lassukat, uskokaa jo: syy siihen että te olette yksin, EI ole feministien salaliitossa. Vika on teidän omassa päässänne. Jos teillä ei ole tarvittavia palikoita tämän ymmärtämiseen, tilanteenne ei muutu. Ja jotta ei menisi miesten mollaamiseksi tämä ketju, niin ihan yhtä lailla moni nainen on sinkku ihan itsestään johtuvista syistä, vaikka syyn mielellään vierittäisi jonkun muun niskoille.
[/quote]
Osaatteko sanoa miten ihmeessä ylilassukka on onnistunut saamaan naisen?
[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 04:10"]
No otat sitten nuoremman naisen kun saat. Keskityt työelämään ja kun on massia niin saat naisen. Huoh, mäkin annan kyynisiä ohjeita nyt kun väsyttää liikaa. Vastaa vielä että minkä ikänen sitten oot?
[/quote]
Yli 30 mutta alle 40.